Kuriasiat kuntoon

  • Viestiketjun aloittaja Eräs aviomies
  • Ensimmäinen viesti
tänään kiltti vaimo
Mihin tuo alkuperäinen aviomies on kadonnut? Olisi kiinnostava lukea lisää hänen kirjoituksiaan, fantasioita tai ei. Minä olen vielä aika noviisi tällä saralla, mutta koko ajan opin lisää, kun nykyinen mieheni opettaa. Kivusta en osaa tykätä, tunnelmasta sitäkin enemmän, ja siitä, että luottamus toiseen kasvaa aivan uusiin mittasuhteisiin, kun antaa hänelle vapaat kädet "kurinpidon" suhteen. Eli meillä siis piiskataan sekä huvin vuoksi että ns. tosissaan, kun mieheni mielestä sitä tarvitsen -turhsata nalkutuksesta, riitaisuudesta jne. Tänä aamuna sain pitkästä aikaa remmistä pyllylleni vähän kovemmin ja kieltämättä aiheesta, olin aika häijy. Istuminen vähän vaikeaa nyt, mutta kaipa tämä ohi menee. Rauha maassa ja vaimo kilttinä taas...
 
kaikille akoille piiskaa
Sillä muutenhan tämä menee aivan mahdottomuuksiin. Itse annoin naiselleni piiskaa pyllylle jo aivan alussa. oltiin seurusteltu ehkä kolmisen viikkoa. Hiukan se sitä kiukutteli. mutta aika kesysti, sillä tein selväksi, että pylly on kipeä jatkossakin, jollei tavat muutu. Nykyään on vielä piiska käytössä, mutta melko harvoin, kun alkuaikoihin vetaan -ehkä kerran-pari kuussa. Akat kuriin... ;).
 
Vierailija
Aivan kauheaa tekstiä. Miten te miehet oikein rakastatte naisianne ? Ei lyöminen ole rakkautta, vaan alistamista. Eikö rakkaus ole sitä, että hyväksyy ja kestää toisen sekä hyvinä että huonoina aikoina. Neuvo sinulle väkivaltainen mies: silloin kun suutut älä lyö vaan ota se nainen syliin ja katso miten käyttäytyy. Tai kun suutut lähde pois huoneesta ulos lenkille.
Todella sairasta tekstiä ensimmäinen kirjoitus. Rakkaus hyväksyy tunteet ja kunnioittaa toista, jokainen on arvokas ja ketään ei saa lyödä. Pahimmassa tapauksesssa tuollainen riistää hengen toiselta. Rakastakaa, älkää lyökö toisianne.
 
Minäkin piiskaan
Eihän rakkaudella annettu piiska ole väkivaltaa, päinvastoin. Etenkin, jos molemmat siitä nauttivat. Oma vaimoni itse ehdotti sitä joskus aikoinaan, ja silloin itse vähän oudoksuin, mutta täytyy sanoa, että hyvin pian löysin jutun juonen ja aloin nauttia itsekin. Ei sitä varmaan voi selittää asiaan vihkiytymättömille, mutta korostaisin, että kyse ei todellakaan ole väkivallasta.
 
analyysi
Ketjun nimimerkit: !,uskovainen, Nainen *), moi, olet juntti, Turmiolan Tommi, Kauhistunut, Outoa ja Vierailija ilmeisesti saavat perverssiä nautintoa tuomitessaan toisten kiinnostuksia. Kieroutuneet huvinsa kullakin. Ehkä heidän pitäisi hakeutua hoitoon...ups...siis tarkoitin, että kullakin toki saa olla huvinsa ilman hoitoa.

*) ensimmäinen tällä nimimerkillä
 
Huvinsa kullakin
Ketjun nimimerkki Analyysi ilmeisesti saa perverssiä nautintoa tutkiessaan toisten kiinnostuksia. Kieroutuneet huvinsa kullakin. Ehkä sinun pitäisi hakeutua hoitoon...ups...siis tarkoitin, että kullakin toki saa olla huvinsa ilman hoitoa.
 
25 vuotta naimisissa
Imeisesti kysymys on suunnilleen ikätoveristani, ainakin parisuhteella mitaten "poikaMME lähdettyä opiskelupaikkakunnalleen". Uskoisin, että osa kritisoijista ei ollut edes syntynyt kun tämä parisuhde oli jo alkanut.

Neljännesvuosisadan aikana kehittyy yhteiselämään tietty määrä asioita, jotka syventävät parisuhdetta ja antavat siihen lisäarvoa, kuinka muuten jaksaisi olla saman ihmisen kanssa uskollinen jos kaikki olisi vain lähetyssaarnaajaa valot pois. Näissä parisuhteissa elävät miehet, jotka eivät uskalla varioida kotona, hakevat kokemukseni mukaan jännityksen ja variaatiot ulopuolelta. Tutkimuksen mukaan jopa 30 % pettää pariaan pikkujouluaikana....

Lyhyessä parisuhteissa tälläisia pitkän kokemuksen opettamia sävyjä ei ehditä rakentaa.

Onnea ja hyvää jatkoa, uskon että moni meistä on kateellinen jos yli 20sen lapsen vanhemmat, naivat mielettömään tyydytykseen, itse ilisin kirjoittajana ylpeä.

On vaan niin, että piiska on ollut yksi seksin mauste jo 2000 vuotta vanhoissa kiinalaisissa piirroksissa ja ajalta on säilynyt silkkisiä sitomisnauhoja.

Onko se sitten luonnonvastaista=perverssiä. epäilen että vain niiden milestä jotka ovat moraalisesti muiden yläpuolella, sitä taas kutsutaan farisealaisuudeksi.

Hyvää jatkoa parisuhteellenne ja kiitos kauniista kuvauksesta, jos osaisin tekisin vastaavan.
 
mietteliäs minna
Ensiksikin luin ketjun uteliaisuuttani läpi, sillä avasin sen vanhingossa, luin otsikosta, että KURAisat ja mietin, että mikähän kura-fetissi jolle kulle on iskenyt syksyn tullen
:)

Mutta siis mielestäni myös alkuperäisen kirjoitus oli hirveää luettavaa, vaimo pyytää lopettamaan, sanoo, että sattuu, hyppää ylös, peittelee takapuoltaan, itkee. Tuntuu todella pahalta, että mies tuossa tilanteessa vielä vain haluaa hakata voimiensa takaa. Minä en näe tuossa mitään rakkautta.

Olisi myös pelottavaa, ettei koskaan saisi olla oma itsensä, koskaan ei voisi tietää, että mikä sana tai teko on miehen mielestä tuomittava ja koska taas saa selkäänsä. Ja mitä sitten kun te miehet kiukuttelette tai olette pahalla tuulella tai muuten vaan käyttäydytte huonosti - onko se ok vai onko sitten naisenne vuoro antaa teille piiskaa?

Se, että jotkut harrastavat piiskaamista yhteisestä sopimuksesta seksin osana, on ihan ok, mutta tuollainen "naiset kuriin" -asenne tuntuu olevan kaukana rakkaudesta. Ja vaikka mieheni ei minua hakkaakaan enkä minä häntä, on seksielämämme toki paljon muutakin kuin "pimeässä peiton alla lähetyssaarnaja-asennossa kerran viikossa" -tyyppistä touhua.
 
Turpiin
Minä rehellisesti antaisin äijälle turpiin jos mua ns. yrittäisi panna ruotuun. Raivo nostaa adrenaliinin ja se voi nostaa vuoria...Hampaat helisisi ennenkin mua kukaan remmillä iskisi ....ja en ole edes mikään 'amatsooni'. Muuten hei! Se olisi myös rakkaudenn loppu....
 
eräs aviomies, ap
Enpä olekaan pitkään aikaan tätä ketjua seuraillut; mielenkiintoista nähdä, miten monenlaisia kommentteja tuo kirjoitukseni on kirvoittanut. Nyt heräsin erittäin intensiivisen illan ja sen jälkeisen hyvin nukutun yön jälkeen juuri vastikään ja päätin katsahtaa tännekin. Edessä on pari leppoisaa vapaapäivää ja pitkä viikonloppu kahden rakkaan vaimoni kanssa, ja olo on mitä parhain.

Eilen illalla olimme molemmat työstä väsyneitä ja kireitä, ja siitä johtuen sain kuulla naiseltani aika ikävää ja ivallista kielenkäyttöä pitkin iltaa. En suuttunut siitä, sillä molemmat tiedämme, että kyse on tavallaan pelistä, eräänlaisesta stressin purkamiseen liittyvästä rituaalista, joka etenee aika kaavamaisesti ja jolla on oma tarkoituksensa. Suomeksi sanottuna tiesin vaimoni suorastaan kerjäävän piiskaa.

Niinpä aikani hänen kiukutteluaan kuunneltuani ilmoitin saaneeni siitä tarpeekseni ja talutin hänet makuuhuoneeseen jäähylle. Molemmat tiesimme, mitä tulisi tapahtumaan, mutta hän pysyi roolissaan ja jatkoi suunsoittoaan. Melkein hymyilytti, ja samalla tunsin suurta hellyyttä nähdessäni hänen kiihtymyksestä punehtuneet poskensa ja lähes pelonsekaisen, pälyilevän katseensa. Ja kuitenkin hän jatkoi uhoamistaan.

Itse päätin myös pysyä tiukasti roolissani, vaikka ristiriitaisin tuntein; toisaalta olisin vain halunnut ottaa hänet syliini ja suudella hellästi pois kaiken kiukun hänestä. Tämä oli kuitenkin aivan selvästi sellainen tilanne, että hän tarvitsi jotain muuta, ja sen päätin myös hänelle antaa.

Niinpä otin tutun vyöhihnan kaapista ja käskin vaimon riisua housut. Hän lehahti tulipunaiseksi ja yritti poistua huoneesta. "Nyt et kyllä piiskaa mua" tuli kipakasti. Estin hänen menonsa käsipuoleen tarttumalla ja palautin hänet sänkymme luo. "Niinkö luulet, rakkaani" vastasin hänelle ja painoin hänet sängylle istumaan.

Sitten käskin uudelleen ottaa kiltisti housut alas tai tekisin sen itse, ja kun mitään ei tapahtunut, niin todella tein sen; kiepautin hänet mahalleen sängylle, vedin hameenhelman selän päälle ja riuhdoin sukkahousut pikkupöksyineen päivineen polvitaipeisiin saakka, minkä jälkeen istahdin sängynlaidalle ja vedin hänet vyötäisiltä reisieni väliin ja aloin antaa remmistä. Olin jälleen kerran aivan kiihkosta sekaisin ja piiskasin melko lujasti; punaiset juomut nousivat joka sivalluksella ristiin rastiin hänen iholleen, ja se sai minut ihmeellisen vimman valtaan.

En pidä itseäni sadistina, mutta jotain alkukantaista tyydytystä tuonkaltaiset tilanteet kyllä herättävät, ja olin eilenkin aivan riivatun himokkaassa tilassa piiskatessani rakastani, niin oudolta kuin se varmaan asiaan vihkiytymättömistä kuulostaa. -Vaimo rimpuili minkä tiukassa oteessani pystyi; sylki hurjaa tekstiä suustansa aikansa, kunnes taas antoi jollain lailla periksi, suli sylissäni ja ainoastaan voihki remmin tanssiessa kauniilla pyllyllään, lopulta alkoi itkeäkin hiljaa. Silloin panin vyön pois ja nostin hänet syliini, silittelin tulikuumia pakaroita ja reisiä -ja reisien väliä, joka oli liukas ja turvoksissa, ja jonka hän halukkaasti painoi kättäni vasten. Häpyhuulet olivat kuumat ja kosteat ja aukenivat kuin aamukasteinen kukka, kun aloin hellästi liikuttaa etusormeani niiden välissä.

Pian rakastelimme kiihkeästi ja nukahdimme sylikkäin kuin väsyneet lapset, seesteisinä ja onnellisina molemmat. Todella vilpittömästi voin sanoa rakastavani häntä syvästi vielä yli kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin, ja tunnen myös, että molemmat koemme näin.

Palataan asiaan; pitäkää huolta toisistanne.
 
se sama eräs aviomies
Lukaisin tuon tekstini läpi, ja vähän hymyilytti alun "...kahden rakkaan vaimoni kanssa". Täytyy myöntää, että ei minulla toki kahta vaimoa sentään ole, vaan tarkoitin, että saan olla koko pitkän viikonlopun KAHDESTAAN rakkaan ainoan vaimoni kanssa. Että sellaista ;).
 
25 vuotta naimisissa
Kaikki naiset eivät halua alistuvaa roolia, yllättävän monet kyllä. Samoin monet yllättävän monet miehet. Moni nainen on kuitenkin onnellinen kun on herra talossa. Homo/Lesbopareista on heidän omien sanojensa mukaan reilusti yli puolessa sub/dom -asetelma. Uskoisin, että samoin heteroissa, vaikka siitä ei saa tasa arvon nimissä puhua. Tämä asetelma saa erilaisia muotoja, varsin inhimillistä.

Muistan keskustelun tukholman pubissa muutama vuosi sitten Ajauduin samaan pöytään hollantilais-latvialaisen nuoremman pariskunnan kanssa, puhuimme kulttuureiden eroista yms..

Loppuillasta kun mies oli vessassa latvialaisnainen sanoi minulle, että ainoa ongelma heidän suhteessan on, että hollantilainen ei uskalla olla MIES. Varmistin, että ymmärsin asian oikein kysymällä "Do you mean ha should whip you" (halusasitko hänen piiskaavan, whip ei tarkoita edes kädellä) naisen silmät kirkastuivat kun olin ymmärtänyt ja hän vastasi Yes, Yes.

Pyysin hänen jättävän meidät muutamaksi minuutiksi kahdestaan siippansa kanssa ja selitin hollantilaiselle itäisen naisen mielenmaiseman, johon kuuluu flirttailu, koreilu, tuhlailu yms.. mutta myös mies joka lyö (kirjaimellisesti) asioille pisteen. Asia oli hänelle täysin uusi, mutta hän lupasi toteuttaa ja sitten he lähtivät hotellihuoneeseensa, molemmat sydämellisesti kiitellen minua kokeneemman viisaista sanoista.

Boris Pasternakin romaanissa on lause "mieheni ei varmaan enään rakasta minua, koska hän ei ole piiskannut aikoihin", olimme muuten silloin samaa valtakuntaa. Tämä kulttuuri on myös osa suomalaista sielunmaisemaa, eikä sen tarvitse kaikille sopia.

Arvaa oma tilasi, anna arvo toisillekin
 
Tuula
... nimimerkki "25 vuotta naimisissa" eli oletko se sama, joka tuossa toisessakin aihetta sivuavassa ketjussa kirjoittaa? Tyhmä kysymys sinänsä, arvatenkin olet. Vaikutat milenkiintoiselta mieheltä...
 
orjako?
Meillä vaimo otti ohjat käsiinsä jo heti alussa. Olisin voinut lopettaa sen jo alkuunsa, mutta saan vaimolta kaiken mitä tarvitsen ja vähän enemmänkin. Minun tarvii vain totella ja ottaa vastaan tarpeellinen määrä "ojennusta". Vaimo on äärimmäisen tiukka ja ankara ja antaa niin että tuntuu, mutta on niin täydellinen sitten sängyssä kun on ensin saanut purkaa itsensä piiskaamalla ja komentelemalla. Kaikeksi onneksi "pikkukaverini" innostuu siitä kurituksesta myös.
 
MIES
Nimittäin loppusodassa määrää sen kaapin paikan. Nainen tarvii sitä. Aika pian löydät itsesi aisankannattajan paikalta, jollet osaa/halua ottaa paikkaasi. Nainen haluaa miehen, joka määrää, vaikka kuinka nauttisit ajoittaisesta alistumisesta. Usko huviksesi.
 
Nainen, 26 v.
Kokemusteni mukaan aika suuri osa miehistä pitää dominoivista naisista! Esim. kolmesta eksästäni kaksi sanoi suoraan toivovansa, että minä olisin "perheen pää" ja tarvittaessa alistava (myös fyysisesti), yksi eksä vihjaili siihen malliin myös. Ikävä juttu vain, etten tykkää miesten alistamisesta. Tuntuu jotenkin hassulta dominoida/piiskata minua isokokoisempaa kaveria. Ei vaan onnistu, vaikka yritetty on... :(
 
25 vuotta naimisissa
Hyvin havaittu, kiitos palautteesta. Onkohan se aloittelijan ujoutta kun käyttää eri nimimerkkiä eri paikoissa, nämä ovat ensimmäiset keskustelut aiheesta, johon olen osallistunut.
 
Kaiku
Selviä fantasioitahan nämä erään aviomiehen sepustukset ovat. Jotkut jopa pitävät näitä hyvinä. Mikäs siinä, makuasioista ei kannata kiistellä. Mikä tässä oikeastaan nyppii, on se, etteivät kaikki tajua tätä puhtaaksi mielikuvituksen tuotteeksi vaan jotkut tosi kipeät saattavat kuvitella, että naiset TODELLA haluavat tulla kohdelluiksi näin, ja se on todella huono juttu.
 
nainen 30+
Itse olen aivan hurahtanut näihin s/m touhuihin mutta vain fantasia tasolla. Sitominen tosin on aivan huippua. Mutta kipu, pakottaminen ja epämiellyttävyys ja varsinaiset s/m touhut livenä olisivat aivan totaalinen turn off itselleni. Harva nainen pitää väkivallasta tai kivusta, ellei sitten ole jonkin sortin masokisti. Toki niitäkin on mutta aika harvassa uskoisin.

Pääkoppahan se isoin "seksi elin" on. Fantasia ja roolileikit ovat loistavia jos kiinnostusta riittää.
 
Master39Pori
En puutu alkuperäisen textin sisältöön sen enempää, lälhinnä haluan kommentoida muutamia mielipiteitä tässä ketjussa.

Tässä keskustelussa viitataan perheväkivaltaan ja sairauteen, liittyen piiskaamiseen ja kurittamiseen. Mikäli kuritusta ja piiskaamista tapahtuu vastentahtoisesti, säännöistä sopimatta ja mikäli kurituksen kohde kokee joutuneensa välivallan uhriksi tai kokee turvattomuutta parisuhteessaan pitää hakea apua itselleen ja tälle sairaalle siipalleen.

Minun tapauksessani kuri ja alistaminen on olennainen osa seksileikkejäni. Tämä vaatii todellista partnerinsa tuntemista ja pitkät keskustelut joissa sovitaan rajat, turvasanat ja käydään läpi mahdolliset asiaan liittyvät fantasiat...

Jotkut jyrkät kommentit jotka leimaavat nämä kirjoitukset vain fantasioiksi ovat varsin ahdasmielisiä, on olemassa naisia jotka saavat tyydytyksensa kivun/alistumisen kautta. Joka muuta väittää ei tiedä mistä puhutaan.

Tärkeinä on että molemmat tietävät / ymmärtävät mistä on kysymys ja mitä toiselta odotetaan. Keskustelkaa partnerienne kanssa....

Ilman syvää tuntemista ja luottamusta näitä ai ole turvallista harrastaa....

Leikkikää turvallisesti =)
 

Yhteistyössä