kuunteliko kukaan äsken Rock kanavaa radiossa

E nkuullut alkua et mikä edes koko kysymys oli mutta linjoilla oli "hannele" joka kertoi ettei tarvitse mitään liukuvoidetta on itsestään niin märkä. Näin uskon monen naisen olevan tai ainakin itse olen joten olen ajatellut että kuivuus on ongelmana vain jos on jokin tulehdus/jännittää tilannetta niin paljon/raskaus/synnytys toisilla voi aiheuttaa. Mutta eikös luonto luonnostaan ole hoitanut naisen kosteuden oikealla hetkellä?

Toinen mihin kiinnitin huomiota hän kertoi että kuinka on ihanempi rakastella miehen kanssa joka ympärileikattu. Perustelut:
Miehellä jolla on esinahka tarvitsee liikutella itseään vain vähän naisen sisällä koska esinahka tekee tehtävänsä ja pienikin liike tuntuu hyvältä.
Mutta tuntuuko se aina naisesta tarpeeksi hyvälle?

Miehellä jolla taas ei ole esinahkaa joutuu tekemään isompaa ja pidempää liikettä jotta tunne olisi oikea ja tämä on taas naisellekin täyteläisempi nautinto.


Pitääköhän tämä paikkaansa?
 
Tohon esinahattomuuteen pystyn antamaan mies näkökannan, koska mulla on esinahka poistettu aikuis iällä.. ennen tosiaan pienempikin liike tuntui tosi hyvältä eli kalu oli jotenkin herkempi jolloin laukesin helpommin. Nykyään pystyn kontrolloimaan paremmin laukeamista ja pitemmillä työnnöillä saa paremman tuntuman.. uskon vastapuolenkin nauttivan enemmän ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arwert:
Nykyään pystyn kontrolloimaan paremmin laukeamista ja pitemmillä työnnöillä saa paremman tuntuman.. uskon vastapuolenkin nauttivan enemmän ;)
:p :p :p
Pitkästä seksistä nauttineena kuulostaa herkulliselta, kiihottavalta :D
Eli nyt vaan kaikki miehet leikkaukseen että pääsee suomen naiset nauttimaan ja kulkemaan kadulla hymy korvissa :D
Radiotoimittajakin harkitsi jo ympärileikkausta :saint:
 
Mä oon ainakin ollu enemmän, kuin tyytyväinen ympärileikkaukseen ja nykyään nautin suunnattomasti pitkästä seksistä hmm..pitkä ja kuumankiihkee sessio...täällä taitaa mennä jokatoinen sydämmenlyönti tonne alakertaa tällähetkellä :p

Aamulla herätessä oli jo täys stondis joten melkeempä sen perusteella tiesin missä se oma alitajunta seilailee tänään :D
 

Yhteistyössä