Kysymys naisille

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Onko kenelläkään muulla tullut kiinnostus kokeilla seksiä toisen naisen kans?minulla tämä ajatus pyöriny pitkään mielessä ja olenkin sen ajatuksen kanssa aika ristiriidassa.en voisi naisen kans kuvitella eläväni mutta halu kokeilla kummittelee mielessä.
 
nusnus
Juu täällä kans yks naisihminen joka haluaisi kokeilla naisen kanssa..muutakin kuin pussailua :p Olen asian kanssa ihan jees,mutta en vaan taida uskaltaa toteuttaa sitä.Ja sama kuin ap:llä,en voisi elää naisen kanssa.
 
nainen
Myös ajattelen asiaa,olisi ihana kokeilla naisen kanssa. Ajattelisin että toinen nainen tietää parhaiten just mistä nainen pitää ja mistä tyydytetään oikealla tapaa.
Seksi naisen kanssa voisi olla liiankin ihanaa!!! :p
En myöskään voisi ajatella elämänkumppanikseni toista naista!. :headwall:
 
Onhan se kokemisen arvoista. Yksi vinkki tähän päätyville: Älkää tuttujen kanssa, vaikka tuntuukin turvalliselta. Siinä voi mennä moni asia vinksalleen myöhemmin, vaikka ei varsinaisessa tilanteessa olisikaan mitään.
 
Juu, mutta mulla on aika vaativa naismaku... Ja, kun mua ällöttää ajatus p*llun nuolemisesta... Noh, saahan ihmisellä haaveita olla, vaikka ne sellaisiksi jäisikin.. Mistäs sitä koskaan tietää...
 
nainen
eniten tässä varmaan mietityttää mulla se et entäpä jos en pitäisikään siitä sitten..en haluaisi menettää todella hyvää kiihottamisen kohdetta mutta en tiedä voisinko tosipaikan tullen vastustaa kiusausta..tai uskaltaisinko toimia.kuinka kauan on menny aikaa niillä jotka sen ovat kokeneet,siis ajatuksesta- tekoihin mennyt aika?millaset fiilikset jäi?
ja kuinka keräsitte rohkeutta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2006 klo 23:12 pietu- kirjoitti:
Onhan se kokemisen arvoista. Yksi vinkki tähän päätyville: Älkää tuttujen kanssa, vaikka tuntuukin turvalliselta. Siinä voi mennä moni asia vinksalleen myöhemmin, vaikka ei varsinaisessa tilanteessa olisikaan mitään.

Mikä on mennyt vinksalleen? Lähinnä kai vaikeuttanut ystävyyssuhdetta? Mutta miksi? tai miten?
 
velma
Mä olen alkanut jo nähdä unia siitä kuinka suutelen naisen kanssa ja ne suudelmat kestää kauan ja on ihania. En ole ikinä kokeillut tätä oikeassa elämässä, mutta haluaisin kyllä. Elämänkumppaniksi en naista voi kuvitella, mutta hellyyttä voisin kokeilla. Apuuaaah...
 
Hello hello kaikki
naiset, mä ainakin haluaisin nuolla naisen #&%?$!* niin kovasti et huh huh ette tiedäkkään....tunkea syvälle p.lluunne kielen ja tehdä oikein nhyvää....mieheni katsellessa meitä jos joku inostuu saa todellakin ottaa yht. ja nami nami et pety.....2 naista ja mieheni,,,,,,,,,,ugh,,,
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2006 klo 13:12 velma kirjoitti:
Mä olen alkanut jo nähdä unia siitä kuinka suutelen naisen kanssa ja ne suudelmat kestää kauan ja on ihania. En ole ikinä kokeillut tätä oikeassa elämässä, mutta haluaisin kyllä. Elämänkumppaniksi en naista voi kuvitella, mutta hellyyttä voisin kokeilla. Apuuaaah...

Jes myös sulle, olisitko halukas kokeilee jotai \|O mistä olet ja mitä tet :p
mut haluaisin vähän koklata......naisen maulla.....

:p :p :p :p :p :p
 
haluaisin äkkiä maistella naista, olen pitkään halunnut oikein imeskellä...huh..ihanaa...olis...jos joku suostuis siihen et 2 naista ho9mmailee ja mies kattoo ja panee kyllä molenpia...vide...äkkiä vaan yhteys jos kiinnostaaaaa....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2006 klo 23:12 pietu- kirjoitti:
Onhan se kokemisen arvoista. Yksi vinkki tähän päätyville: Älkää tuttujen kanssa, vaikka tuntuukin turvalliselta. Siinä voi mennä moni asia vinksalleen myöhemmin, vaikka ei varsinaisessa tilanteessa olisikaan mitään.
samaa suosittelen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2006 klo 01:41 naminami kirjoitti:
haluaisin äkkiä maistella naista, olen pitkään halunnut oikein imeskellä...huh..ihanaa...olis...jos joku suostuis siihen et 2 naista ho9mmailee ja mies kattoo ja panee kyllä molenpia...vide...äkkiä vaan yhteys jos kiinnostaaaaa....

Ainaski tuohon miehen rooliin, ok? Mistä me se toinen innokas nainen?
 
yöperho
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2006 klo 13:12 velma kirjoitti:
Mä olen alkanut jo nähdä unia siitä kuinka suutelen naisen kanssa ja ne suudelmat kestää kauan ja on ihania. En ole ikinä kokeillut tätä oikeassa elämässä, mutta haluaisin kyllä. Elämänkumppaniksi en naista voi kuvitella, mutta hellyyttä voisin kokeilla. Apuuaaah...

kuin myös...kiinnostais... :p :p
 

Yhteistyössä