Kyydin tarve

  • Viestiketjun aloittaja Pimpatti
  • Ensimmäinen viesti
Pimpatti
Olen suunnitellut lähteväni pohjoiseen Etelä-Savosta, määränpääni on Rovaniemi. Rahatilanne on miinuksella, mut mentävä on.

Miten pääsen Rovaniemelle? Rekan kyydissä? Vai tarjoatko kyydin ja kenties.... ;))?
 
Pimpatti
Oletkos yksityisautoilija vai ammattiautoilija? Näillä näkymin lähden Rovaniemelle Etelä-Savosta, tarkemmin sanottuna Mikkelistä. Matkalla ei ole kiire, joten voimme katsella ""nähtävyyksiäkin"".. ;))
Lähtöpvm on vielä avoin, ehkä vkolla 26 tai 27. Olen Rovaniemen suunnalla viikon tai kaksi ja palaan sit Etelä-Savoon. Pääsenkö myös paluukyytiin? Tai tiedätkö jonkun, jonka kyydissä pääsen paluukyytiin?
 
autoilija
Pimoatti kuinkas vanha mahdat olla,kuinka kiire sulla on sinne rovaniemelle voitaisiinko kenties yöpyä jossain matkanvarrella.Molemmat viikot käy vallan hyvin voin viedä sinut ovelta ovelle ja takaisinkin.
 
Pimpatti
Soitin ystävälleni Rovaniemen seudulle ja hän oli sitä mieltä, että hän vastaanottais minut aikaisintaan vkolla 25. Paluuasiasta emme vielä hänen kanssaan sopineet, mut ajattelin palata Etelä-Savoon viikon päästä sinne menosta.

En tiedä vielä tuosta yöpymisestä. Kuten mainitsinkin ensimmäisessä viestissäni, olen PA eli rahaton. En voi osallistua yöpymiskuluihin... muuten kuin maksamalla luonnossa. ;)) Ja vastuuni tuntevana naisena, kannan mukanani kortsuja.

Olen 35 v, 160 cm/80kg. Entä sinä?

 

Yhteistyössä