Lääkärileikki

Kuukausi sitten kun kävin flunssan vuoksi lääkärillä, koin iloisen yllätyksen:
Työterveydenhuollon lääkäri oli vaihtunut. Ylipätevän vanhan rouvalääkärin tilalle oli vaihtunut komea, vanhempi mieslääkäri.
Tuolloin sydämeni jäi lääkäritalolle. Aah, muistan kuin eilispäivän, kun lääkärisetä kuunteli stetoskoopilla selkäpuolelta, toinen käsi hipaisi "vahingossa" rintaani, jolloin sävähdin. Lääkäri huomasi reaktioni, sekä kuuli syvän huokaukseni. Lähtiessäni vastaanotolta, lääkäri toivotti tervetulleeksi uudelleen, jos tarve vaatii.

Tässä minä nyt istun, odotan vuoroani ihanan, puoleensavetävän lääkärini vastaanotolle. Koko menneen kuukauden mietin, minkä sairauden keksisin päästäkseni hänen vastaanotolleen. Lopulta sain idean: pieni muhku vasemmassa rinnassa ;)

Viimein ovi aukeaa ja seksikäs miesääni kutsuu minut sisälle huoneeseen.
Kerron "vaivani" ja punastun. Lääkäri katsoo minua silmiin tummilla silmillään ja pyytää minua riisumaan puseroni sekä rintaliivini. Nännini kovettuvat ja törröttävät kohti lääkäriä. Tiedän, että rintani ovat tarpeeksi suuret saamaan osakseen hyväksyvää katsetta.
Melkein jo nolostun keksimääni muhkuraa, mutta minä niin janoan hänen kosketustaan.
Lääkäri katselee hetken rintojani tumma kiilto silmissään, ennenkuin pyytää minua istumaan tuolille selin häneen päin. Tunnen hänen hengityksensä niskassani samalla kun hänen vasen kätensä löytää vasemman rintani. Myös oikeaan rintaan tartutaan. Hän sanoo, että on helpompi, kun hän voi verrata niitä toisiinsa.
Minusta tuntuu että henkeni salpautuu. Olen heti hyvin kiihottunut, vaikka kosketus on aluksi kevyt. Mies kysyy, käykö puristelu kipeää. Huokasen ei´n ja mies koventaa otettaan. Aikoo tutkia kunnolla, ettei tule erehdyksiä. Lääkäri on huomannut kiihottumiseni, hengitykseni katkoilee ja on raskasta. Hänen sormensa löytävät nipukkani, jotka ovat jo kerinneet odottaa hierojaansa. Aaah, tuntuu niiin hyvälle, että en tahdo pysyä tuolillani. P.illuni vuotaa märkää, mikä on kastellut pitsiset alushousuni jo ihan märäksi. Tuntuu että pakahdun.
Mies suutelee niskaani, puhaltelee hiljaa korvaani, kädet tekevät kiduttavia liikkeitä nänneilläni ja rinnoillani. Lääkäri kehuu uhkeita rintojani parhaiksi mitä koskaan on nähnyt ja kokeillut. Kysyy haluanko enemän. Inahdan jotain myönteistä vastaukseksi. Mies nostaaa minut seisomaan ja nostaa lyhyen hameeni helmaa. Vetäisee alushousuni sievällä liikkeellä lattialle ja kuiskaten pyytää minua siirtymään tutkimuspöydälle. Tärisen kiihkosta ja jännityksestä. Mies on niin komea ja upea, vastustamaton!
Lääkärisetä säätää jalkatuet paikoilleen ja siinä minä makaan kuin gynegologin pöydällä. Mies toteaa etten ainakaan kärsi kuivista limakalvoista. Olen todella märkä, kun mies alkaa hieroa sormenpäällään klito.ristani joka on turvonnut pelkästä rintojen hieromisesta. Välillä sormi pääsee livahtamaan sisääni, jatkaen taas ihanan keskukseni hinkkaamista. Saan yllätyksen, mies ottaa sisältäni kosteutta ja työntää toisen käden sormen peppuuni, jolloin huudahdan nautinnosta. TUnnen räjähtäväni, sillä toinen käsi on ottanut klitorikseni sormiensa väliin..puristelee ja hinkkaa sitä todella kiihottavasti. Tunnen kuinka peppuni saa enemän tavaraa. Mies laittoi toisen sormen kaveriksi peppureikääni ja liikuttaa edestakaisin hitaasti ja nautinnollisesti. Sitten se tulee. Ulisen, voihikin, läähätän ja pyydän jatkaa vielä hetken. Kuluu pari sekuntia kun mies saa omat housunsa pois ja ahtaa valtavan kalunsa sisääni. Täytyn hänestä ja mies urahtaa ja laukeaa parilla valtavalla työnnöllä. Leijun vielä orgasmin huumassa, kun mies vetäisee kalunsa sisältäni.
Makaan hetken raukeana paikoillani, kunnes lääkärisetä pyyhkii jalkovälini pehmeällä pyyhkeellä.
Pukeudumme molemmat hymy huulillamme. Lääkäri sanoo vielä lähtiissä, ettei löytänyt rinnastani mitään muhkuraa, mutta pyytää tarkastus käynnille seuraavalle viikolle :p
 

Yhteistyössä