Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuulostat ihan mun kaivatulta. Etkö halua enää olla ystäväkään? En kyllä tiedä miksi olisit täällä, kun en tiedä itsekään miksi olen nykyään täällä kaksplussallakin. Mennyt viime aikoina tosi pahaksi tämä kaipausketjuilu.

-sivustako?
Ei se varmaan ollut sun kaivattus, ei täällä voi tunnistaa ketään ja Suomessa on paljon väkeä, kaikki luku- ja kirjoitustaitosia , jotkut enemmän, toiset vähemmän, ja toisena on helppo esiintyä.
 
vierailija
Hassua, kuinka heti huolestun kun sellainen sydämen viesti yöksi puuttu. Oon ollut sidottuna, ja lueskelin vasta nyt viestejä, eilen luin vain osan, eikä oo ollut mahdollisuutta keskittyä. Pelkään, että oot murhemielin, toivottavasti et. Kysy jos on jotain kysyttävää, vaikka ihan randomisti puskista tulisi. Mitä vaan. Rakastan sinua. ❤🌞
 
vierailija
Hassua, kuinka heti huolestun kun sellainen sydämen viesti yöksi puuttu. Oon ollut sidottuna, ja lueskelin vasta nyt viestejä, eilen luin vain osan, eikä oo ollut mahdollisuutta keskittyä. Pelkään, että oot murhemielin, toivottavasti et. Kysy jos on jotain kysyttävää, vaikka ihan randomisti puskista tulisi. Mitä vaan. Rakastan sinua.
🌞♥
 
vierailija
Paijailin sua mielikuvissani eilen illalla varmaan tunnin. Siis kuvittelin että jos oltais ystäviä ja saisin tehdä mitä vain, niin pitäisin sua melkein koko ajan jonkinlaisessa halauksessa ja juttelisin vaikka mitä ja kuuntelisin mielenkiinnolla. Voitas jutella aina ihan kaikesta mahdollisesta mieleen tulevasta, luottamuksella.
Hanki koira.
 

Yhteistyössä