Laukeaminen ei onnistu seksin aikana

Hei. Olen siis 22-vuotias mies (vasta 22 ja näin vakava ongelma, josta olen kärsinyt kohta neljä vuotta!), ja ongelmani liittyy seksiin.
Sain siis vuoden 2007 alussa vakavan aivovaurion, josta olen kyllä kuntoutunut fyysisesti, ulkonäöllisesti ja muuten TÄYSIN (hemipareesi/halvaantunut vasen puoli, toisen silmän ulospäinkarsastus ja näihin liittyvät kaksoiskuvat ja näkökenttäpuutos, tasapaino kohdillaan, osaan ajaa polkupyörällä entiseen malliin, jne. jne.), mutta
en laukea millään, jos harrastan seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa!
Tapaturman alussa minulle määrättiin niin vahvat neuroleptilääkkeet, etten kyennyt pitämään erektiota yllä, en edes saavuttanut riittävää olotilaa naisen kanssa (masturbointi jostain syystä onnistui silloinkin). Tämän vahvan lääkityksen lopetin jo 2008 kesällä, jonka jälkeen olen seurustellut aika ajoin, suhteellisen lyhyitä suhteita tosin.
Ongelmani nykyään on TÄYDELLINEN KYVYTTÖMYYS LAUETA SEKSIN AIKANA! Seurustelin lyhyen ajan kesällä viehättävän naisen kanssa, jonka kanssa harrastimme kyllä seksiä, mutta lopetimme aina naisen pyynnöstä hänen saavutettuaan orgasmin. Tämän jälkeen olen tavannut vain yhden naisen, jonka kanssa ongelmana oli mielestäni naisen oma kyvyttömyys/hankaluudet seksissä. Masturboin kyllä säännöllisesti ja kykenen laukeamaan n. 10 minuutissa, mutta peniksestäni vain katoaa tunto jossain välissä, enkä koe edes kovaa kiihotusta, jos harrastan seksiä naisen kanssa! Internet on kyllä täynnä keskusteluja tästäkin aiheesta, mutta olen sentään 22-vuotias, etten luulisi olevan iällä pilattu!
Toivoisin mahdollisimman oppineen ihmisen vastausta tähän Piinalliseen kysymykseen!
 

Yhteistyössä