lesbo/homo kuvitelmat

  • Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti
hmmmm
onko täällä ihmisiä, jotka kokee olevansa heteroita, mutta joskus haaveilevat seksistä tai suhteesta samaa sukupuolta olevan kanssa?

Miten fantasioitte? Itsetyydytyksen yhteydessä vai muutenkin? Käytättekö kuvia, tarinoita, filmejä, luetteko deitti-ilmoituksia, bongailetteko ihmisiä kadulla?
 
Olen
Olen tosiaan kuvitellut seksistä saman sukupuolen kanssa Ja masturboidessa työnnän kynttilän anukseen sais vaan joskus kokeilla oikeasti vaikka hetero olen Miltä se muna pyllyssa tuntuu?
 
eikka
Olen kerran joutunut antautumaan miehelle,olin mieshierojalla joka antoi täydellisen hieronnan ja lopuksi otti minut siinä hieroma pöydällä voin vain sanoa että kullini seisoi aivan sikaana kun hän nai minua.
 
eräs mies
Olen miettinyt sitä kun naiset sanovat jotain miestä hyvännäköiseksi, seksikkääksi. Monesti tuntuu yllättävältä kuka mies naisten mielestä on semmoinen. Osoitus varmaan vaan siitä että miehenä en voi naisen makua täysin ymmärtää.
Huomaan kyllä että jotkut miehet ovat hyvin sympaattisen näköisiä, käyttäytyvät miellyttävästi ja ovat hauskoja jne. Ja tällaiset miehet naisiakin yleensä miellyttävät.
Joskus masturboidessa, jotain naista/naisia ajatellessa, mielessä on saattanut vilahtaa myös joku ""sympaattinen"" mies eikä se asia ole virettä juuri laskenut. Vaikka kenestäkään miehestä ei varsinaisesti koskaan ole alkanut seisomaan.
 
hmmm
on ne kuvat aika ällöjä, mutta joskus irstaus on niin kiihottavaa, itse en oikeasti panisi kovin montaa fantasian kohdetta. Kuvia ja filminpätkiä ei viitsi katsoa liikaa, lesboilua tosin voi aina katsoa paljon.
 
Olen
Niin outoa on et kyllä noita lesbo hommia katselee ei kuitenkaan homoja Silti haluais kokeilla Fantasiani on et nainen olisi päällä ja mies porautuisi minuun takaa Liian rivoa?
 

Yhteistyössä