lesbo/homo kuvitelmat

  • Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti
Elsi
Lesbofantasioita tääläkin.Lukioaikoina ihastuin parikymmentävuotta vanhempaan lesboon.Tavattiin pari kertaa.Suudeltiin ja hän hyväili ja imi rintojani,ei muuta...näin jälkeenpäin ajattelen miksi ei menty pitemälle? Harmittaa.Nyt heterosuhteessa ja lapsiaki on...mutta haluais kokea viellä naisen kosketuksen.
 
kyllä vaan
Fantasioin että minut puetaan ja meikataan upeaksi naiseksi. Olen ulkona usean miehen seurueessa ainoana naisena ja he kohtelevat minua kuin kuningatarta. Myöhemmin he saavat palkkionsa: he rakastelevat minua vuoron perään ja otan heiltä suihin. Minun pitää nuolla heitä ja niellä heidän spermaansa. Teen sen mielelläni ja tosi kiihottuneena.
 
POLIISI
Kuulehan ""hymistelijä"", normaali ihminen ei unelmoi homostelusta eikä lotinapillusta.

Nimimerkkisi vituttaa vielä enemmän kuin kysymykseksi. Tyyppi on kuin paimenen sperma piikkilanka-aidassa.
 
Poliisille
Mitähän sinä tiedät ""normaalista "" Normaali ihminenhän liikkuu näillä kanavilla kuten sinä nuuskimassa ja paheksumassa . Lue koko erotiikka - osaston ohjeet ja katso kuka on ""normaali"" sinäkö ?? höh !
 
Bi25
On täällä ainakin yksi nuorimies. Olen ollut kiinostunut ainoastaan vastakkaisesta sukupuolesta kunnes viime aikoina olen alkanut kiihottua ajatuksesta kokeilla seksiä miehen kanssa. Kadulla en juurikaan bongaile miehiä mutta tykkään katsella kullien kuvia ja runkatessani haaveilen usein toisesta miehestä masturboimassa kanssani. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa.
 
ylitöissä
Pitkän työpäivän päälle työtoveria , Leenaa , särki hartioista ja minä ryhdyin niitä takaa hieromaan . Huolehdin että hän selässään tunsi isot rintani samalla. Käänsin hänen tuolinsa niin että hän oli minuun kasvotusten ja jatkoin hieromista käsien välillä sattuen rinnoilleen. Katsoin Leenaa silmiin ja näissä pidätetyn himon.
Suutelin häntä suoraan suulle ja työnsin kieleni syvälle hänen kitalakeensa. Toinen käteni oli jo puseron alla rinntojen kimpussa. Ai , että hän vastusteli ja kielsi ja minä vaan pidin kiinni ja jatkoin kunnes hän pehmeni ja rentoutui. Olin riemusta mieletön , ihanaa aina kun tietää saavansa.
Hetkessä nostin hänet tuolista ja asetin matolle selälleen hameet ylhäällä.Levitin hänen haaransa ja painoin suuni märkiä silkkisiä pikkuhousuja vastaan. Ne maistuivat koko päivän hielle ja nesteille.Nyt hän oli jo mukana , vaatteet otettiin vapisevin käsin pois kunnes ihan alasti makasimme päällekkäin painaen alaruumiita toisiaan vasten ja suudellen kiihkeästi . Rinnat puristuivat rintoja vasten. Käännyin selälleni .Leena nousi vartaloani pitkin , vittu koko ajan kiinni ihollani kunnes yltyi kahareisin kasvojeni ylle. Sain ihailla avautuneita häpyhuulia , punertavia , turvonneita , klitan ylempänä pistäessä esiin.
Lopulta hän painoi sen ihanan pillunsa suoraan suulleni ja upposin Leenan nesteisiin, märkä , liukas , tuoksuva , sanalla sanoen ihana ja kauuuuuuan.
 
30+posliini mies
Kyse on bi-seksuaalisuudesta,ei homo tai lesbo-ajatuksista! Kun itseänikin haluttaa tosi paljon että saan ottaa naiskumppanin kans yhdessä toiselta mieheltä suihin ja myös antaa ottaa itseltäni miehen naisen kans suihin..oon aina kiihottunut suihinottokuvista ja kun näkee makeita peniksiä!
 
Vielä kelpaa
Lesbofantasioita tääläkin.Lukioaikoina ihastuin parikymmentävuotta vanhempaan lesboon.Tavattiin pari kertaa.Suudeltiin ja hän hyväili ja imi rintojani,ei muuta...näin jälkeenpäin ajattelen miksi ei menty pitemälle? Harmittaa.Nyt heterosuhteessa ja lapsiaki on...mutta haluais kokea viellä naisen kosketuksen.

Olen ollut muijani kanssa 26v ja meillä ei ole kipinää. Oli nuori poitsu saunomassa, huomasin kun sillä kovettu kunnolla. Siinä kiihottu että annoin sen tulla takaa, kokeilin itsekkin miltä tuntu. Nyt ollaan "seururustelullet"pitkään. Nuoren pojan kanssa on kivempi rakastella kun muijaami.
 
Viimeksi muokattu:
Molempia
Hei olen teini-ikäinen homo. Haluisin seksi iäkkään miehen kanssa missä ois parasta löytää joku sopiva seksi kumppani ??
Olen 17v mies ja käyn joskus naapurissa vanhan parin kanssa saunassa. Oltiin miehen kanssa kaksistaan ja otettiin vähän kossua, pesi mun selän ja pyllyn. Pesi vielä munatkin, en pannut hanttiin kun tuntu hyvälle. Sitten käski pyllistää ja työnsi kovan kalunsa hitaasti pyllyyn. Kyllä saunottiin monta kertaa sinä yönä ja joskus muutenkin. Sen eukko oli ja kiihkeä tapaus kun oli kaksistaan sen kanssa, vaikka olikin alle 60v.
 
Viimeksi muokattu:
jussi
Naisten sexasut kiihottavat. Olisi ihanaa joskus pukea ja olla toisen miehen kaa joka myös on pukeutunut. Netissä joskus surfailen shemale sivuilla uneksien ja itseäni hyväillen . Olis kiva kokea munaa joskin hetero olen ehkä hiukan bi.
Minusta tuntuu ihan samanlaiselta, sillä olen transvestiitti ja harrastan pukeutumista naisten ihaniin vaatteisiin. Yleensä pukeudun mahdollisimman täydellisesti naiseksi ja käytän blondi peruukkia sekä meikkaan aika voimakkaasti. Kun sitten ihailen itseäni peilistä ja sipsuttelen korkeilla koroilla huoneistossani, niin en voi olla ajattelematta miltä tuntuisi olla miehen kanssa joka ymmärtäisi tälläistä "naista". Silloin olen sen verran kiihottuneessa tilassa, että olisi mukava kokeilla miltä toisen miehen elin tuntuisi ja mitä sillä uskaltaisin tehdä. Haaveenihan olisi päästä anaaliyhdyntään miehen kanssa, sillä olisi hienoa tuntea miltä miehen elin tuntuu sisälläni. Vasta silloin voisin tuntea, että se on naisellisuuteni huippuhetki. Ehkä minäkin olen senverran bi, kun tälläiset ajatukset tulevat mieleeni.
 
Viimeksi muokattu:
Make 17v
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vaan;6007377:
Fantasioin että minut puetaan ja meikataan upeaksi naiseksi. Olen ulkona usean miehen seurueessa ainoana naisena ja he kohtelevat minua kuin kuningatarta. Myöhemmin he saavat palkkionsa: he rakastelevat minua vuoron perään ja otan heiltä suihin. Minun pitää nuolla heitä ja niellä heidän spermaansa. Teen sen mielelläni ja tosi kiihottuneena.
Ei fantasia. Vanhempi työkaveri haluu pukea mulle naisten vaatteet ja kun kiihottuu niin haluu "OTTAA" mut kunnolla. Työntää pöytää vasten ja nostaa hameen ylös, repii sukkahousut ja nai kunnolla. Nyt siihen on jo tottunut mutta alussa oli kestämistä sen "leikeissä". Ikäiset tytöt ei tee mitään kun makaa välillä. Fantasioita ja TEKOJA moni kaipaa.
 
IHMETTELIJÄ
Kuulehan ""hymistelijä"", normaali ihminen ei unelmoi homostelusta eikä lotinapillusta.

Nimimerkkisi vituttaa vielä enemmän kuin kysymykseksi. Tyyppi on kuin paimenen sperma piikkilanka-aidassa.

Ovatko poliisit normaaleja? siinä ammatissa itsessään on jotain pervoa, kaikki eivät suostuisi mistään hinnasta poliiseiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ola
Naisten sexasut kiihottavat. Olisi ihanaa joskus pukea ja olla toisen miehen kaa joka myös on pukeutunut. Netissä joskus surfailen shemale sivuilla uneksien ja itseäni hyväillen . Olis kiva kokea muntua aa joskin hetero olen ehkä hiukan bi.

Mulla on kaveri joka haluu että pukeudun naisten korsetteihin ja sukkiin ym. Sitten vasta kiihottuu ja haluu että olen sen nainen, sitten pitää alistua kun panee kunnolla peppuun. Kyllä välillä on kiva olla naisena alistettuna.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä