Liian pienet tissit

  • Viestiketjun aloittaja june
  • Ensimmäinen viesti
june
Kokemuksia kiitos, voiko tälläinen suhde onnistua jos mies ei todellakaan tykkää pienistä rinnoista, a-koko. Mies ei millään lailla huomaa rintoja, eikä milloinkaan koskettele puhumattakaan mistään muusta. Häntä ei kuulemma haittaa tämä rintojen koko, mutta minä kärsin kokoajan tilanteesta.
Joskus jos mies hipaisee rintojani niin sen ihan tuntee, että se on jotain kamalaa.
 
karisma
Kokemuksia kiitos, voiko tälläinen suhde onnistua jos mies ei todellakaan tykkää pienistä rinnoista, a-koko. Mies ei millään lailla huomaa rintoja, eikä milloinkaan koskettele puhumattakaan mistään muusta. Häntä ei kuulemma haittaa tämä rintojen koko, mutta minä kärsin kokoajan tilanteesta.
Joskus jos mies hipaisee rintojani niin sen ihan tuntee, että se on jotain kamalaa.

Meitä miehiä on moneen junaan, niin kuin naisiakin. Jos se on koosta kiinni, niin se on sitten koosta kiinni. Se, että kärsit tilanteesta tuskin on mitä haet suhteesta. Eiköhän niitä löydy miehiäkin, joiden teot puhuu puolestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Barbara
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11411906:
Mutta nännit saesi olla ku nortin natsat jos immeä meinovaa...
Mää kerran meinasi lähtee kolomannes pyäräks pariskunnale ja se miäs sano mul, et hyvä kui ois isot tissit tai isot nännipihat. Kerro sää mul kokeneena miähenä, voisko ol maholist myöski pienet tissit, mut isot nännipihat?

Kyl maar se tekis hyvää välil, kunnäi parisuhtees elää niin välillä saara tommoissii kokeneimpii herrasmiähii, jotka puuttes ollut piremmän aikaa ja varmaa kyllä näyttäis mulle, mistä on jääny paitsi.

Ja epäilijöil tiaroks, ihan oikeal asial tässä oon, en mikää provoilija.
 
Väenö
Mää kerran meinasi lähtee kolomannes pyäräks pariskunnale ja se miäs sano mul, et hyvä kui ois isot tissit tai isot nännipihat. Kerro sää mul kokeneena miähenä, voisko ol maholist myöski pienet tissit, mut isot nännipihat?

Kyl maar se tekis hyvää välil, kunnäi parisuhtees elää niin välillä saara tommoissii kokeneimpii herrasmiähii, jotka puuttes ollut piremmän aikaa ja varmaa kyllä näyttäis mulle, mistä on jääny paitsi.

Ja epäilijöil tiaroks, ihan oikeal asial tässä oon, en mikää provoilija.
Kerranni oli yks ukko lähteny ostamaa liivie ellillee, van oli unneuttanu kyssyö mikä oli kuppikoko.
No myyjä siihe, että eipä hätie mitteä, hän kuvvaeloo, minkälaesie tissie on olemassa.
Siitä oli alkanu isommasta peästä kyselee, että josko ne on ku melloonit,reipit? vae apelsiinit? Aena ukko puisteli peätää ja myyjä jatko, että onko ne niinku kananmunat? Sillon ukko riemastu ja huusi, että pingo, ne on justii ku paestetut kananmunat...
 
Viimeksi muokattu:
Yksinkertaista.
Kokemuksia kiitos, voiko tälläinen suhde onnistua jos mies ei todellakaan tykkää pienistä rinnoista, a-koko. Mies ei millään lailla huomaa rintoja, eikä milloinkaan koskettele puhumattakaan mistään muusta. Häntä ei kuulemma haittaa tämä rintojen koko, mutta minä kärsin kokoajan tilanteesta.
Joskus jos mies hipaisee rintojani niin sen ihan tuntee, että se on jotain kamalaa.

Jos mies ei tykkää rinnoistasi, niin vaihda mies. Hän ei rakasta sinua.
Jos mies ei senkään jälkeen, kun olet ohjannut hänet hyväilemään rintojasi, tykkää siitä, vaikka sinä olisit aivan ihastuksissasi, niin ei jää vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:
oioer
Kokemuksia kiitos, voiko tälläinen suhde onnistua jos mies ei todellakaan tykkää pienistä rinnoista, a-koko. Mies ei millään lailla huomaa rintoja, eikä milloinkaan koskettele puhumattakaan mistään muusta. Häntä ei kuulemma haittaa tämä rintojen koko, mutta minä kärsin kokoajan tilanteesta.
Joskus jos mies hipaisee rintojani niin sen ihan tuntee, että se on jotain kamalaa.
Tissien koolla ei väliä, mutta pepun pitää olla pieni ja terhakka. Mielellään ohuilla reisillä kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
naiseni
Tissien koolla ei väliä, mutta pepun pitää olla pieni ja terhakka. Mielellään ohuilla reisillä kiitos.
naisella pitää olla kunnon peppu ja niistä lähtevät reidet. Ei tietenkään mikään löllö, mutta peppu-reisiosio pitää olla mieluummin reheviä kuin olemattomia. Voi voi oioooooooooooer, et saanut sinun egoas nyt nousemaan tälläkään kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
toevo
Van jos oesin hitalko, kehusin pienie tissie moasta taevaaseen. Valehtelisin ihan vasiten. Van kun en oo, niin sanon rehellisesti toellisen mielipitteeni. Tissien pittää olla isot. Mieluiten E-, F- tae jopa G-kokkoa. Ja nännien niinkun tunturi-mopon lampun polttimot,
Nukkumaan ruvetessa voesi toesen tissin ottoa peänaluseksi ja toesen peitoksi. Hyv' oes siinä köllötteä!
 

Yhteistyössä