mahdollisuus pilata avioliitto

Olen vähän vaikean tilanteen edessä. Ottakaa kantaa ja kertokaa kokemuksia ja vinkkejä. En ala suuremmin menneisyyttä peilaamaan mutta pohjustan vähän. Suhteen alku oli kaikin puolinkiihkeä,15 vuotta sitten. Tuli lapset ja asuntovelat,odotetusti. Helvetti alkoi ja seksielämä pysähtyi vaimoltani kokonaan lähes 8 vuodeksi. Sain pitkien perustelujen myötä hänet lopulta ymmärtämään että minä tarvitsen seksiä hänen kanssaan. Nykyään seksiä kyllä on,minun aloitteesta ehkä kerran kuussa. Varsinaiseen asiaan mennäkseni, minä taisin saada tuosta traumasta jonkinlaisen masennuksen ja itsetunnon menetyksen. Kävin läpi kaikenlaisia asioita ja opin tuntemaan tarpeeni. Minulle ei riitä se kerran kuussa, aina samanlaista ja yksipuolista ja yllätyksetöntä. Kiinnostaisi kovasti kokeilla uusia juttuja,esim leluja yms, mutta en oikein uskalla niitä edes ehdottaa. Päiväseksiä,tai pikaseksiä. Eikös nykypäivänä nuo kaikki ole sallittua. Tykkään antaa hänelle suuseksiä, hän ei edes yritä ajatella tekevänsä niin. Peppu,varma konsti saada homma seis jo pelkällä sormella. Eli onko tarpeeni ja haluni liikaa vaadittu? Yhtenä vaihtoehtona olen miettinyt jonkinlaista vakipanoa. Kuitenkin nettipalstat TODELLISUUDESSA tarjoaa vain pääosin ulkolaista ja maksullista seuraa. Minä taas haluaisin tuntea ja luottaa seksikumppanini, arvostaa häntä ja saada arvostusta. No,tilanne on se, että jos kerron hänelle haluavani lisää erilaista seksiä hänen kanssaan niin se jo taitaa olla liian rankkaa hänelle. Jos haen seuraa muualta niin petän häntä ja siitä saakin loukkaantua. Lupaa em toimintaan taas en oikein voi kysyä koska se olisi taas liikaa. Että mitä helvettiä pitäisi tehdä. Olisin paljon tasapainoisempi ihminen myös läheisilleni jos olisin tyytyväinen. Nyt leimaannun liian helposti pervoksi,aina pillu mielessä jne.jne.
Kertokaa nyt muut,onko kaltaisiani muita,miten he selviävät,mitä ajattelette,suosittelette kokemuksesta jne.
 
Minä otin eron, tosin meillä oli oli seksiä 1-2x vuodessa, vaikka vonkasin 1-2x kk
Tällä hetkellä selvisi että muija oli viimeiset reilut ½v kuksinu toista miestä
 
Viimeksi muokattu:
Minä tapasin miehen, joka olisi voinut kirjoittaa aloituksesi. Kaikki täsmää... meillä on suhde hänen vaimonsa seläntakana. Seksi on sanoinkuvaamattoman mahtavaa, mutta siinä on muutamia haittavaikutuksia. Nimittäin juuri ne tunteet. Luotamme täysin toisiimme, arvostamme toisiammme ja tuemme aina kuin voimme. Kummankin elämänlaatu ja mieliala parantunut huomattavasti. Mutta nämä kaikki johtaa siihen että ihastus kasvoi kasvamistaan ja on nyt muuttunut rakkaudeksi. Se repii meitä kumpaakin ja pahasti. Mies on monesti pohtinut avioeroa, ei siis pelkästään seksinpuutteen vuoksi vaan naisen yleisen käytöksen häntä ja lapsia kohtaan. Ja vaikka tämä eron ottaisikin, meillä on yli 20 vuoden ikäero, ja suhteellisen paljon yhteisiä tuttuja, ettei suhteemme luultavasti koskaan kestäisi päivänvaloa :/ Ja se sattuu! Salassa on menty vuoden päivät!

Eli on hyviä ja sitten on niitä huonoja puolia. Tunteille kun ei ole keksitty sitä off-nappia!

En tiedä auttoiko mitään, mutta ainakin sait vähän toista näkökulmaa :) toivottavasti keksit asiaan ratkaisun!
 
Yhdyn täysin ap:n tekstiin :LOL: juuri sama tilanne, paitsi että, en ikinä opi sitä, että hakkaan päätäni tiiliseinään 2kk ja sitten pääsee hiukan koittamaan. Sekin riemu voi loppua lyhyeen, jos esim. on väärät lakanat, puolikuu, täyskuu, valot päällä, valot pois.. taivas pilvessä... hohhoijaa... Kyllähän naistenpyöräkin saa jo ajatukset kääntymään ihan toisille urille... pervoksihan tässä jo haukutaan. Pitkään olen vakavasti harkinnut vakituista seuraa muualta. Netistä ei taida löytyä kuin maksullisia tai sitten feikkejä.. Kuitenkin arvostan naista niin paljon, että maksullisissa käynti sotii luontoani vastaaan. koen sen naista halventavana, vaikka kuinka nainen olisi vapaehtoinen ja nauttisi... Ehkä olen liian empaattinen ja nössö....:cry:
 

Yhteistyössä