Mansonin tahdissa

Tänään. Katsoin peiliin vielä viimeisen kerran ennen lähtöä. Yleensä en pidä lyhyitä hameita, mutta tänään haluan olla mahdollisimman naisellinen. Jalassani ovat uudet korkeakorkoiset kenkäni, katselen peilistä kun kävelen eteisen käytävällä, lanteeni keinuvat houkuttelevasti. Suunnittelin aluksi olevani paljain säärin, mutta lopulta päätin laittaa mustat sukkahousut. Tuntui vain niin luonnottomalta olla ilman housuja.
Illan kunniaksi olen myös ahtautunut korsettiin. Siinä on vaikea liikkua ja hengittää, koska en ole tottunut siihen. Korsetin alla on musta toppi jossa on syvään uurrettu kaula-aukko. Se antaa vihjeen siitä mitä alta löytyy. Pitää vain muistaa olla kumartumatta tai vihje muuttuu paljastukseksi.
Hiukseni ovat avoinna, sillä rakastan niiden silkkistä tuntua selässäni ja käsivarsillani. Tiedän myös että niiden pituus herättää positiivista huomiota. Nyt ne ovat syvänpunaiset. Punainen on hiuksissa lempivärini ja taas kerran tämän illan kunniaksi juuri värjätyt.
Vihreät silmäni ovat kevyesti rajatut, en halua liikaa meikkiä sotkemaan kasvojani. Ranteissani on nahkanyörejä ja niittiranneke. Jotain särmää. Kaulaan laitoin siron miekan joka sijoittuu juuri rintojeni väliin. Ah, takki mukaan ja menoksi.
Astun sisään hieman epävarmana. En ole tottunut olemaan baareissa, varsinkaan yksin. Siksi teenkin tämän nyt. Hengähdän syvään ja varmuus virtaa sisääni. Tunnen olevani kuin uusi ihminen koska päätökseni pitää.
Kävelen tiskille ja tilaan cociksen. Katselen samalla ympärilleni. Paikalla on useita komeita miehiä. Mutta harmittavan usealla on nainen kyljessään. No kyllä minullekin löytyy. "Hei," kuuluukin saman tien selkäni takaa. "Kelpaako seura? Itse en ole tottunut yksin olemaan ja ajattelin että." hän jättää sanansa ilmaan.
Hieman yllättyneenä huomaan hymyileväni ja suostuvani. Otan juomani ja hän tarttuu käsivarteeni. Alamme luovia ihmisjoukossa, etsien paikkaa istua. Huomaan kuinka eräs pariskunta nousee pöydästään nurkasta. Ehdimme pöytään ensimmäisinä.
"Hiuksesi ovat ihanan väriset." "Kiitos, meikkisi on upea. Itse en osaa tehdä mitään perusrajausta vaikeampaa." Vaihtelemme kohteliaisuuksia. Tutkin vaivihkaa hänen kasvojaan. Kapeat hyvin muotoillut kulmat, mustat rajaukset silmissä ja kauniit tribaalimaiset kuviot johtaen silmistä kohti ohimoita. Huulissa häivähdys tummaa violettia. Lempivärini.
Huomaan sinun tekevän samanlaista tutkimusta, ja pitävän näkemästäsi. En uskonut kotoa lähtiessäni että näin kävisi. "Argh, tämä biisi on aivan kamala! En käsitä mitä Manson ajatteli tämän tehdessään. Puhtaasti tylsä." Alamme keskustelemaan musiikista. Pidämme molemmat Marilyn Mansonista, tai ainakin suurimmasta osasta hänen tuotantoaan. "Uusin levy oli muutenkin aika heikko." "No joo, hän teki sen puhdistaakseen itsensä sydänsuruista. Lyriikat ovat mahtavia." "Mutta se ei oikeuta tylsään musiikkiin."
Löydämme paljon yhteisiä yhtyeitä. Muutamia harhojakin löytyy. "Eikä! Sinä et voi vakavissasi kuunnella Lovexia!" hän nauraa. "Eikö sama ihminen muka voi tykätä Mansonista ja Lovexista?" Kysyn haastavasti. "Voihan sitä, mutta että tykkäät vielä Dimmu Borgiristakin. Se ja Lovex ovat jo melko kaukana toisistaan."
Taustalla oleva musiikki alkaa olemaan ikävystyttävää. "Miksi me oikein istumme täällä?" hän ihmettelee. "Musiikki on suurimmaksi osaksi paskaa, juomat maksavat ihan liikaa ja joudumme huutamaan kuullaksemme toisemme." "Onko sinulla parempi ajatus?" kysyn hieman jännittyneenä, ja toivon ettei se näy. "Mennään meille."
Kävellessämme kadulla saamme paljon huomiota osaksemme. "Minä en sitten ikinä ymmärrä viheltelyä," huokaisen. "Se on ärsyttävää." "Joidenkin pitää saada päteä, hei tuolla on meidän bussi." Hän viittoo bussin pysähdyksiin ja nousemme sisään. Menen edellä. Etuosassa istuu humalainen mies, joka haisee aivan kamalalle. Menen aivan bussin taakse toivoen ettei haju yletä sinne. Hän tulee perässäni silmät vilkkuen. Bussissa ei ole paljon ihmisiä.
Istumme ja jatkamme juttelua. Osoittelemme ikkunasta ihmisiä ja rakennuksia ja nauramme paljon. Tunnelma tihenee. Kuin ohimennen hän nojaa lähemmäs minua, ja tunnen kuinka vereni kiehuu. "Sinun tribaalisi on hieman levinnyt," sanon ja ojenna vaistomaisesti käteni siistimään viivoja. Hän tarttuu käteeni hellästi ja suutelee sormiani.
Katseemme lukkiutuvat. Hän sivelee kämmentäni ja suukottelee käsivarttani. Tunnen kuinka alan kostua. Varovasti hän laittaa kätensä vatsalleni. Nyökkään hänelle pienesti, ja hänen kätensä ujuttautuu kohti hameeni helmaa. Tunnen kuinka hänen kätensä sivelee reisieni sisäpintaa. Ynähdän hiljaa. Kiusoitellen hän koskettelee minua läheltä, mutta ei kuitenkaan vielä sieltä.
Yhtäkkiä hän lopettaa ja painaa nappia. "Nyt jäädään pois." Hän nousee ja menee bussin ovelle. Katson hänen ihanan kiinteää takamustaan ja menen perässä. Laitan käteni hänen kätensä päälle kun otan tukea bussin pysähtymisen vuoksi. Painaudun häntä vasten jotten kaatuisi. Tunnen kuinka hänkin värisee.
Ovet aukeavat suhahtaen. Astumme viileään iltaan. "Asun ihan tuossa lähellä." Hän osoittaa erästä rakennuksista. Olen hyvin tietoinen ruumiistani. Rintani tuntuvat pehmeämmiltä ja kiinteämmiltä kuin ennen. Nännit ovat kovat ja erottuvat selkeästi toppini lävitse. Korsetin alareuna tuntuu vain kohottavan rintani selkeämmin näkyville.
Hänen kätensä tärisee hieman kun hän näppäilee ovikoodin. Painaudun hänen selkäänsä vasten ja suutelen hänen niskaansa. Hän huokaisee ja saa oven auki. Emme laita valoja. Hissi on onneksi alhaalla. Menemme siihen, ja näen peilikuvani. Näytän, kiihtyneeltä. Syöksymme toistemme syliin ja suutelemme nälkäisesti. Alapääni sykkii jo niin lujaa että tuntuu kuin räjähtäisin.
Ovet avautuvat ja hän vetää minut käytävälle. Jostain kuuluu koiran haukuntaa. Olemme hänen eteisessään. "Anna kun minä," hän sanoo ja ottaa takin yltäni. Suutelemme jälleen, ja kätemme vaeltelevat nälkäisesti toistemme vartaloilla. Irtaudumme, ja kumarrun avaaman kenkiäni. Tunnen kuinka hän katselee rintojani. Muutan hieman asentoa niin että rintani melkein pullahtavat ulos. Hän henkäisee syvään.
Saatuani kengät pois menemme makuuhuoneeseen. Hänen sänkynsä on iso ja houkuttelevan näköinen. Riisun hänen paitansa, ja tönäisen hänet sängylle istumaan. Hitaasti alan avata korsettini nyörejä. Lopulta seison hänen edessään rintaliiveissä ja hameessa. "Nyt on sinun vuorosi." Hän nousee seisomaan ja avaa housunsa. Hän vetää ne pois katsellen samalla minua. Hänellä on jalassaan stringit, ihanan violetit kuten hänen rintaliivinsäkin.
"En kohta enää kestä," hän kähisee minulle vetäen minut luokseen. Otan hiuspinnit hänen päästään ja hänen vaaleat pitkät hiuksensa valahtavat olkapäille. Avaan rintaliivini ja tuntuu upealta päästää rinnat vapaiksi. Ne ovat olleet niin kovassa puristuksessa koko illan.
Hän nostaa kätensä rinnoilleni ja suutelee minua. Avaan myös hänen hakasensa. En täysin käsitä miten saimme loput vaatekappaleet pois yltämme mutta olimme lopultakin sängyssä. Koskettelimme toisiamme varoen, mutta kiihkeästi. "Et ole ennen ollut naisen kanssa," hän toteaa minulle. "En ole koskaan ollut toisen ihmisen kanssa," vastaan ja hän näyttää ilahtuneelta. "Täysin neitsyt! Ja kokonaan minun! Nauti, nyt vien minä."
Hän kääntää minut selälleni. Annan tunteiden ja aistimusten viedä. Hän suukottelee rintojani, vatsaani, käsivarsiani. Hän sivelee ja kutittelee. Nuolee ja näykkii. Voihkin täysin hurmiossa. Aina välillä hän hipaisee häpyäni kuin ohimennen. Toisinaan kielellään ,toisinaan käsin.
"Nyt! En..en kestä.." voihkin ja hän kohottautuu katsomaan minua hymyillen. Ja tunnen hänen kätensä kummullani. Hänen sormensa koskettelevat ja hierovat. Hänen kielensä lähestyy rintojani pitkin. Selkäni nousee hieman kaarelle. Kun hänen kielensä kohtaa häpyni huudan nautinnosta. Hän piirtelee kuvioita reisieni sisäpintaan kielellään. Sitten hän nuolee klitoristani samalla kun työntää sormen sisääni. Hän jatkaa nuolemista ja lisää sormien määrää.
Yllättäen tunnen kuinka hänen toinen kätensä siirtyy pakaroilleni. "Rentoudu," hän sanoo ja työntää yhden sormen anaaliini. Se tuntuu ihanalta. Hän työntelee molemman käden sormiaan sisälläni, ja tunnen kuinka huippu lähestyy. Lopulta räjähdän äänekkäästi huutaen ja tunnen kuinka lihakseni kouristelevat.
"Se oli upeaa," sanon ja suutelen häntä. "Sinä olet niin kaunis." "Niin olet sinäkin. Levätään hetki, ja sen jälkeen esittelen sinulle lelujani," hän sanoo hymyillen viekoittelevasti. En olisi ikinä uskonut nauttivani naisen kanssa olemisesta. Mutta nyt en malta odottaa jatkoa. Tunnen olevani taas äärimmäisen kostea ja turvonnut. "Nyt on kuitenkin sinun vuorosi," kuiskaan hänelle ja käännän hänet selälleen.

Toinen yritelmäni eroottisesta novellista. Ensimmäisen kone hukkasi...Sorrun tarinoissani aina hieman harhapoluille, mutta toivottavasti edes jotain iloa tästä on jollekin ;)
 

Yhteistyössä