Menkat kesken pillerilaatan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon siis 15, ja mulla on e pillerit (Rigevidoncont) ollut kohta vuoden käytössä. Ennen ei ole tämmöisiä tullut yhtään ja ollut tosi säännölliset kuukautiset, toki ensimmäiset 1.5kk oli epäsäännöllistä vuotoa, kun pillerit aloitin, mutta siitä lähtien täysin säännöllistä. Seksielämä on nyt viimesen 1-2kk aikana ollut aika aktiivista, mutta muulloin ehkä kerran kahdessa viikossa. Normaalisti mun menkat kestää 5pv, ja tulee pillerilaatan lumetabletti viikon aikana. Nyt on siis käynyt niin, että on kesken laatan, kun olin ehkä 9 pilleriä syönyt alkoi menkat, ja nyt ihan parin päivän päästä alkaa lume viikko ja edelleen on vuotoa. Ennen ei oo koskaan tullu kesken laatan, mutta nyt on, ja on kestänyt melkein 3 kertaa pidempään kuin normaalisti. Joinakin päivinä vuotoa ei tule, joinakin tulee runsaasti, joinakin sillein että vuotaa muttei tampoonia tarvitse, eli todella vaihtelevaa, mutta yleisimmin tuota viimeisintä. Mua pelottaa jos teho on hävinnyt pillereistä, tai raskaana olisin, kun tosiaan koskaan muulloin tällaista ei ole käynyt vuoden aikana, paitsi pillerit alottaessa. Vuodon alkua muutama päivä taaksepäin, muistaakseni otin pillerin 11h myöhässä, mutta muuten olen samaan aikaan ottanut kun on pitänyt. Jos jollain tietoa niin kiitos auttakaa!
 
vierailija
Turhaan hermoilet. Sinä olet ihminen etkä mikään kone joka tarkoittaa, että ei ne kuukautiset aina tule säännöllisesti. Syitä voi olla laihtuminen, stressi, hormonaaliset vaihtellut, väsymys...... Siksi ei pidä luottaa koskaan ns varmoihin päiviin kun sellaisia ei ole.
 

Yhteistyössä