Miehen g-piste ?

ANU24
anuksen kautta saat sen miehen taivaisiin :D
paljon liukkaria ja jos mies tosiaan on suostuvainen niin sormi anukseen ja koukistat sitä tavallaan hieman eteenpäin,eli penikseen päin.

olikohan vaikeesti selitetty..?toivottavasti ei! :ashamed:
mukavia hetkiä teille ja joku jos asiasta tietää enemmän niin varmasti neuvoo ja korjaa mun sanomisia :wave:

tuossa edellä joku jo neuvoikin toisenlaisen tavan<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 23:15 mikki hiiri kirjoitti:
Välilihassa. Kokeile kevyttä hierontaa, tai minulta jalat alta vievää kevytä nuolemista.
Passsita ensin mies kunnon suihkuun.
Välilihassa ???? Siis mitä, onko miehelläkin väliliha ? :headwall: KIITOS ANUjotakin ! Olisiko vinkkejä jos mies ei suostu tuohon sormi takapuoleen juttuun ?
 
ANU24
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 23:20 IITA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 23:15 mikki hiiri kirjoitti:
Välilihassa. Kokeile kevyttä hierontaa, tai minulta jalat alta vievää kevytä nuolemista.
Passsita ensin mies kunnon suihkuun.
Välilihassa ???? Siis mitä, onko miehelläkin väliliha ? :headwall: KIITOS ANUjotakin ! Olisiko vinkkejä jos mies ei suostu tuohon sormi takapuoleen juttuun ?
Mulla meni siihen aikaa toooosi kauan et mies suostui päästämään mua lähellekään anusta! Mulle kehkeytyi siitä joku fetissi ja aika-ajoin vitsailin miehelle asiasta ym.
Juhannuksena kauheassa kiihkossa (ja humalassa..) seksin aikana mies sitten vain otti mun sormen,nuoli sen tosi märäksi ja sanoi että kokeile nyt :D
pikkuhiljaa ja seuraavalla kerralla toivottavasti saan orgasmin miehelle aikaiseksi!

<br><br>
 
Jorma Molottaja
Miehen eturauhasta pääsee hieromaan peräsuolen kautta eli se on miehen G-piste. Se tekee tosi nannaa eikä sillä ole mitään tekemistä #&%?$!* kanssa. Miksi eturauhasen käsittely olisi vain homppeleiden etuoikeus? Tuota kun painelee niin HARD ROCK HALLELUJAAAAAAAA!! :p :p :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 00:16 Jorma Molottaja kirjoitti:
Miehen eturauhasta pääsee hieromaan peräsuolen kautta eli se on miehen G-piste. Se tekee tosi nannaa eikä sillä ole mitään tekemistä #&%?$!* kanssa. Miksi eturauhasen käsittely olisi vain homppeleiden etuoikeus? Tuota kun painelee niin HARD ROCK HALLELUJAAAAAAAA!! :p :p :p :p



:p Entä jos mies ei suostu peräsuoli juttuihin ? Annahan Molottaja muitakin vinkkejä millä "kiusata" miestä ? :p
 
ristiriitaista
Se on monelle miehelle vielä arempi alue kuin naisille!juuri ehkä tuon #&%?$!* leiman pelossa,vaikka asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.Eihän naisen kanssa anaaliseksikään tee miestä sen enempää #&%?$!*!Itse nautin sormesta ja kielestä paljon ja niin tekee kumppanikin,vaikkei sitä itselleen halua yhtään!?!En vielä ole suostunut dildoon juuri yllä mainitsemastani syystä vaikka se voisi olla todella hyvää!

En usko että on mitään muuta tapaa saada kumppaniaan suostumaan anaali leikkeihin kuin asiasta puhuminen ja antamalla toiselle aikaa!

mielenkiinnosta ne naiset jotka tätä haluaa harrastaa miehensä kanssa niin pidättekö itse anaali seksistä?
 
ANU24
mielenkiinnosta ne naiset jotka tätä haluaa harrastaa miehensä kanssa niin pidättekö itse anaali seksistä?
no meillä tuo kuuluu seksielämään ja kyllä pidän sitä.eihän sitä muuten tehtäisikään! ;)
 
Mä löysin kans vuosia sit mieheltäni g-pisteen ja nyt ostin noin vuosi sitten sellaisen seksilelun,joka on takoitettu hieromaan juuri miehen g-pistettä ja mies laukeaa muutamassa minuutissa lelun kanssa....Ja toimii myös naisella anaalissa :D Nim.merk. elämänsä parhaita orkkuja lelun ja miehen kans saaneena suositteleepi kaikille :D
 
Lintu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 21:05 vieras kirjoitti:
Mä löysin kans vuosia sit mieheltäni g-pisteen ja nyt ostin noin vuosi sitten sellaisen seksilelun,joka on takoitettu hieromaan juuri miehen g-pistettä ja mies laukeaa muutamassa minuutissa lelun kanssa....Ja toimii myös naisella anaalissa :D Nim.merk. elämänsä parhaita orkkuja lelun ja miehen kans saaneena suositteleepi kaikille :D

Minkälainen lelu, kerro heti!! :p
 
Kokenut
Miehenä täytyy sanoa että aivan mahtavia orkkuja saanut peppujutuista. Olen tullut sinuiksi asian kanssa. Se että tykkää jutuista naisen kanssa ei tarkoita että olisi miehiinpäin.

Vaan huonostipa naiset kuitenkaan lähtee leikkiin mukaan. Sitä on vaikea pyytää/kinuta. Kieli on mahtava ja innokas sormi. Tekee gutaa!
Itsekin nuolen ja leikin kun vaan puolisko huolisi!
Tabuja...
 
Minulla sama ongelma, en saa miestä suostumaan peppuleikkeihin vaikka itseä kiinnostais ihan valtavasti ja tosissaan muodostumassa jonkinlaiseksi fetissiksi minullekin :D
kuinka kauan miestä täytyy suostutella??
 
m38
Minulla kyseisen alueen kiihoittaminen johtaa nopeaan ja uskomattoman kovaan laukeamiseen. Vaimo tietää sen olevan varma keino saada minut laukeamaan hänen kanssaan yhtäaikaa. Mielestäni se ie ole h´+´+´+ utta vaan antaahan toiset naiset miehen painua sinne itsekkin.
 

Yhteistyössä