Miehen toiveesta vaimo antaa usealle miehelle

Mikä on voima joka pistää yllättämään vaimoa panemaan usean miehen kanssa.
Oma mieheni haluaisi minun antavan omalle veljelleen, kavereille ja työkavereille heille kyllä tuntemattomana.
Oma mieheni ei osaa vastata muuta kuin että se kiihoittaa.
 
vierailija
Mikä on voima joka pistää yllättämään vaimoa panemaan usean miehen kanssa.
Oma mieheni haluaisi minun antavan omalle veljelleen, kavereille ja työkavereille heille kyllä tuntemattomana.
Oma mieheni ei osaa vastata muuta kuin että se kiihoittaa.
Olen joskus törmännyt tuohon miesten seksuaalisena tabuna. En siis tiedä yhtään, kuinka yleistä se on. Mut joo, on olemassa tuollainen. Kiihottaa, kun ajattelee tai katselee omaa vaimoaan muiden kanssa.
Eihän tuollaisesta voi varmaan miehet puhua ääneen, kun hyväksytyt seksuaaliset toimet on ihan jotain muuta ja päinvastaista.
 
9MM
Entäs suostuisitko siihen jos mies panisi vierasta naista sun katsellessa ja sit vieras nainen käskisi nuolemaan pilden puhtaaksi? Ite en oo mustasukkainen persoona ja nuorena vaihdeltiin pareja lennossa. Mut näin vanhemmalla iällä ollu sitten niin et esim muutama ex sitten oli niin et tuli sillosen tyttiksen vieraaks kaks naista ja yks mies. Mä touhusin niitten vieraiden naisten kaa ja se vieras sit hoiteli tyttistä ei se silloin herättäny mussa raivoo. Mut oltiin erihuoneissa. Mä en oo kokenu niin päin et kaks miestä ja yks nainen toiste päin kyllä. Mut jos se menisi niin et nainen ja kaks miestä ni se toinen mies ei voi mua käskyttää mihkään koska en oo sen luontonen et hirveesti otan käskymuotoja vastaan ja se tappaisi ainakin mun kiihottuneisuuden ja saattaisin lyödä stoppia sille toiselle omin tiukoin sanoin ja se menisi puihin. Mut sellanen rento sauna ilta järven rannalla pikku viinipäissään en tiedä.
Tai itse asias tos marraskuussa tapailin yhtä naista ja sit annoin luvan yhden nuolla pildee ja se naikkonen hivelöi mun käsii se oli jännä tunne vaikka en ollut kiinnostunut siitä naisesta mentiin siitä sitten tupakalle ja nainen ssnoi et on ihastunut muhun. Mut en voinnu huijaa. Mut miltä se tuntuisi sit jos rakastuisi täysin. Vaikea kyssäri
 
Entäs suostuisitko siihen jos mies panisi vierasta naista sun katsellessa ja sit vieras nainen käskisi nuolemaan pilden puhtaaksi? Ite en oo mustasukkainen persoona ja nuorena vaihdeltiin pareja lennossa. Mut näin vanhemmalla iällä ollu sitten niin et esim muutama ex sitten oli niin et tuli sillosen tyttiksen vieraaks kaks naista ja yks mies. Mä touhusin niitten vieraiden naisten kaa ja se vieras sit hoiteli tyttistä ei se silloin herättäny mussa raivoo. Mut oltiin erihuoneissa. Mä en oo kokenu niin päin et kaks miestä ja yks nainen toiste päin kyllä. Mut jos se menisi niin et nainen ja kaks miestä ni se toinen mies ei voi mua käskyttää mihkään koska en oo sen luontonen et hirveesti otan käskymuotoja vastaan ja se tappaisi ainakin mun kiihottuneisuuden ja saattaisin lyödä stoppia sille toiselle omin tiukoin sanoin ja se menisi puihin. Mut sellanen rento sauna ilta järven rannalla pikku viinipäissään en tiedä.
Tai itse asias tos marraskuussa tapailin yhtä naista ja sit annoin luvan yhden nuolla pildee ja se naikkonen hivelöi mun käsii se oli jännä tunne vaikka en ollut kiinnostunut siitä naisesta mentiin siitä sitten tupakalle ja nainen ssnoi et on ihastunut muhun. Mut en voinnu huijaa. Mut miltä se tuntuisi sit jos rakastuisi täysin. Vaikea kyssäri
Olen järjestänyt miehelleni pari kertaa oman tyttöystäväni seksikumppaniksi ja autoin itse nuorta paria niin miestäni hoidettiin kaksistaan.
 
9MM
Mieheni oli niin innoissaan samoin kuin minun kaveri.
Itsellä oli tulossa tapaaminen kahden miehen kanssa seuraavana iltana.
Siis ja keskittyi enempi siihen uuteen naiseen kuin sinuun? Vai sä et elänyt hetkessä kun mietit jo tulevaa? Katsooko miehesi kun sua pannaan ja imeekö se kalua? Mille muuten kalu maistuu? Jos puhdas? Pitääkö vieraan kalun olla isompi kuin miehesi? Mites onko käynyt shemale mielessä?
 
Entäs suostuisitko siihen jos mies panisi vierasta naista sun katsellessa ja sit vieras nainen käskisi nuolemaan pilden puhtaaksi? Ite en oo mustasukkainen persoona ja nuorena vaihdeltiin pareja lennossa. Mut näin vanhemmalla iällä ollu sitten niin et esim muutama ex sitten oli niin et tuli sillosen tyttiksen vieraaks kaks naista ja yks mies. Mä touhusin niitten vieraiden naisten kaa ja se vieras sit hoiteli tyttistä ei se silloin herättäny mussa raivoo. Mut oltiin erihuoneissa. Mä en oo kokenu niin päin et kaks miestä ja yks nainen toiste päin kyllä. Mut jos se menisi niin et nainen ja kaks miestä ni se toinen mies ei voi mua käskyttää mihkään koska en oo sen luontonen et hirveesti otan käskymuotoja vastaan ja se tappaisi ainakin mun kiihottuneisuuden ja saattaisin lyödä stoppia sille toiselle omin tiukoin sanoin ja se menisi puihin. Mut sellanen rento sauna ilta järven rannalla pikku viinipäissään en tiedä.
Tai itse asias tos marraskuussa tapailin yhtä naista ja sit annoin luvan yhden nuolla pildee ja se naikkonen hivelöi mun käsii se oli jännä tunne vaikka en ollut kiinnostunut siitä naisesta mentiin siitä sitten tupakalle ja nainen ssnoi et on ihastunut muhun. Mut en voinnu huijaa. Mut miltä se tuntuisi sit jos rakastuisi täysin. Vaikea kyssäri

No hpv ja klamydiakin leviää suuseksissä joten en todellakaan suostuisi. Eikä oo fiksua kenenkään suostua.
 
9MM
No hpv ja klamydiakin leviää suuseksissä joten en todellakaan suostuisi. Eikä oo fiksua kenenkään suostua.
Nooh entä jos olisi lääkärin todistukset ja kaikki. Tai sit kehittelis pika kitin et imaisis piikillä verta ja laittais aparaattiin ja se antais nopeat tiedot ja sit menoks😁 siis sähän puhuit et teilläkin on vaihtelui joskus ainakin ollut?
 

Yhteistyössä