Miehen toiveesta vaimo antaa usealle miehelle

9MM
Richmondissa enimmäkseen. Töitä tein 11 osavaltiossa. Eroja on toki jopa osavaltiossakin puhumattakaan niiden välillä. Itse viihdyin parhaiten Detroitissa. Rannikolla kuitenkin enemmän filmistudiota. Suomi näyttää aika söpöltä kyllä mitta ei vapautuneelta.
En nyt tiiä. Amerikoissahan ne sensuroi jos tissit näkyy täällä se on luonnollisempaa se alastomuus. Muistakko sen kun janet jacksonin tissi pulpahti esiin ni se oli suuri kohi täällä ei kukaan korvaansa lotkauttaisi jos jollain näkyy rinta😁 kävitkö koe esiintymisis studiolla?
 
vierailija
En nyt tiiä. Amerikoissahan ne sensuroi jos tissit näkyy täällä se on luonnollisempaa se alastomuus. Muistakko sen kun janet jacksonin tissi pulpahti esiin ni se oli suuri kohi täällä ei kukaan korvaansa lotkauttaisi jos jollain näkyy rinta kävitkö koe esiintymisis studiolla?
eipä juuri, töihin heti, kyllä potensin parannus pillerit on ihan normaali kuvio, naiminen on aika teknistä että ei siinä mennö oman pään mukaan, hyvät rahat sain ja sain paljon kauniitakin naisia, osa oli kyllä aika elämää nähneen näköinen ja muovisia
 
vierailija
Mikä on voima joka pistää yllättämään vaimoa panemaan usean miehen kanssa.
Oma mieheni haluaisi minun antavan omalle veljelleen, kavereille ja työkavereille heille kyllä tuntemattomana.
Oma mieheni ei osaa vastata muuta kuin että se kiihoittaa.
Joo, minulla vähän samaa vikaa. Muija haluaisi saada miestä ilman kondomia eli ihan paljaalla loppuun asti spermat sisään. Itse en aviovaimooni spermaa uskalla laskea ilman kondomia, mutta jostain syystä kiihottaa ajatus, että vieras mies laskee spermat aviovaimoni pyhimpään... ja sit siitä tulee sekin jännitys päälle, että tuleeko naiseni siitä raskaaksi... haluaako uusi elämä siitä lähteä sit kehittymään...
 

Yhteistyössä