Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

  • Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti
Kyl ainakin oma puoliso sanoi kun joskus aikanaan tavattiin ja kimpasta yms käytiin keskustelua niin sanoi ettei siinä ole järkeä jos yhdeltä saa saman minkä viideltä, sitten kun päädyimme sänkyyn hän sanoi että juuri minä olen sellainen ettei montaa tarvitse. Minulla kun on sitä kokoa siellä niin varmasti on paikat hellänä, Meillä käytetään jäätä jo 15minuutin jälkeen ettei hirveästi kolota ja jamota. Kuulemma niin tekee melkein joka kerta kun "takaa" ottanut.
Olisi kiva kokeilla oikein isoa niin tietäisi miltä tuntuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
On ihanaa kun oma mies suo muidenkin miesten olla mukana seksìjutuissa.
Mieheni jopa lähes anelee että nain muiden kanssa ja mitä enemmän sen enemmän hän nauttii. Itse olen vihdoin vapautunut ja annan itselleni oikeuden nauttia monista miehistä ja ihanasta tunteesta kun saan paljon kovaa kalua. Myös se että uusi mies on sisälläni on ihanaa. Voisin antaa joka päivä vaikka tuntitolkulla pilluani monille miehille, ikää minulla jo 44 mutta seksuaalisesti heräsin ehkä vasta 40 iässä, harmi että en aiemmin herännyt mutta onneksi nyt viimein. Nauttikaa elämästä ja seksistä hyvät ihmiset. Elämästä voi joko nauttia tai sitten voi pitää siveyden itsellään ja kuivua korpuksi pillusta
 
vierailija
Ihanaa naiset, kun nautitte seksistä noin estottomasti ja miehennekin nauttii siitä. Minuakin kiihottaa ajatus, jossa usea mies naisi vaimoani ja minä siinä katselemassa tai mukana. En vain uskalla ehdottaa sitä vaimolleni yli 30 vuotisessa parisuhteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kyllä ei laatu korvaa määrää. Itse nainen 37 ja täytyy sanoa että kun on "taitava" ja isovarusteinen mies niin en muuta kaipaa kun ei edes mahdu isompi (ei mene nykyinen pohjaan saakka), niin eipä onneksi sytytä ajatus esim 4 pienempi munaisesta miehestä pörräämässä ympärilläni.
Kyl se on niin että yksi kunnon PENIS korvaa monta matoa. Toki jokaisella mielipide.
 
Kyllä ei laatu korvaa määrää. Itse nainen 37 ja täytyy sanoa että kun on "taitava" ja isovarusteinen mies niin en muuta kaipaa kun ei edes mahdu isompi (ei mene nykyinen pohjaan saakka), niin eipä onneksi sytytä ajatus esim 4 pienempi munaisesta miehestä pörräämässä ympärilläni.
Kyl se on niin että yksi kunnon PENIS korvaa monta matoa. Toki jokaisella mielipide.
Isoa olisi kiva kokeilla.
Lainaisitko miestäsi testimielessä?
 
vierailija
Jos ei lainaa niin tässä yksi aika ison omaava, pituus 21 cm ja halkaisija 6,5cm. Kestävyyttä harjoitan niin että hieman himmailen tahtia välillä niin pystyn säätämään sen keston minkä haluan ja oletan naiselle riittävän, toki kierroksia uusia jaksaa myös mutta varmin keino pitkittää. Ikää on 48 ja vartalo sporttinen Ulkonäkö pidetty komeana ja huoliteltu olen. Vain seksin merkeissä koska olen varattu
 
Jos ei lainaa niin tässä yksi aika ison omaava, pituus 21 cm ja halkaisija 6,5cm. Kestävyyttä harjoitan niin että hieman himmailen tahtia välillä niin pystyn säätämään sen keston minkä haluan ja oletan naiselle riittävän, toki kierroksia uusia jaksaa myös mutta varmin keino pitkittää. Ikää on 48 ja vartalo sporttinen Ulkonäkö pidetty komeana ja huoliteltu olen. Vain seksin merkeissä koska olen varattu
Tuo vaikuttaa todella mahtavan kookkaalltaa. Uskalttaako tuommoista sisäänsä ottaa?
Pelottaa että paikat hajoaa.
En hae minäkään muuta kuin pelkkää kokemusta.
 
vierailija
Tuo vaikuttaa todella mahtavan kookkaalltaa. Uskalttaako tuommoista sisäänsä ottaa?
Pelottaa että paikat hajoaa.
En hae minäkään muuta kuin pelkkää kokemusta.
No en tiedä kun tämän koon kanssa sitä eletty mutta vain yksi nainen on sanonut että juu ei kiitos, muuten se onkin sitten lautassilmä ilmeitä ennakkoon ja ehkä kivin vaihe on se ensimmäinen sisään työntö, jotenkin nautin siitä kun näen että nainen nauttii siitä tunteesta mitä kaluni pystyy antamaan 😊
 
No en tiedä kun tämän koon kanssa sitä eletty mutta vain yksi nainen on sanonut että juu ei kiitos, muuten se onkin sitten lautassilmä ilmeitä ennakkoon ja ehkä kivin vaihe on se ensimmäinen sisään työntö, jotenkin nautin siitä kun näen että nainen nauttii siitä tunteesta mitä kaluni pystyy antamaan
Missä päin olet vaikuttamassa jos päätetään tavata?
Olen kyllä kiinnostunut.
 
vierailija
No en tiedä kun tämän koon kanssa sitä eletty mutta vain yksi nainen on sanonut että juu ei kiitos, muuten se onkin sitten lautassilmä ilmeitä ennakkoon ja ehkä kivin vaihe on se ensimmäinen sisään työntö, jotenkin nautin siitä kun näen että nainen nauttii siitä tunteesta mitä kaluni pystyy antamaan
Kiinnostaisi kanssa minua ja miestämme. Meillä ei vielä 3 kimpasta kokemusta. Mutta mies kovasti ehdotellut. Missä päin vaikutat?
 
vierailija
Meillä kanssa harrastettu kimppaa jo toistakymmnentä vuotta. Rouva jo reilusti yli 50v. ja saanut kymmeniä vieraita kaluja, isoja ja pienempiä. Oma mies melkein aina mukana, katselee, osallistuu ja auttaa hyväilemällä rintoja, pimppaa ja nuolemalla alta kun vieras antaa rouvalle takaapäin. Usein vieras myös meillä yötä ja rouva antaa useamman kerran, lopuksi vielä aamulla, kun oma mies vielä nukkuu niin rouva antaa kyljellään takaappäin vieraalle. ja sit kääntyy ja antaa omalle vieraan lauettua rouvaan. Joksus myös oma mies nukkuu olohuoneessa kun rouva makkarissa vieraan kanssa. Kaikesta on pidetty eikä mitään mustisongelmia ole ollut. Eniten rouva on kyllä tykännyt 32v. nuorukaisen 23/5,5 kokoisesta kalusta. Ja olihan sitä myös kiihottava katsella kun se pikkuhiljaa painautui rouvaan. Noin isoa ei ole ollut moneen vuoteen.... Mistäs saisi isoa...Harrastamme kimppaa edelleen aina silloin tällöin. Me vaikutamme etelä suomessa, ei pks kuitenkaan.
 
vierailija
Anna miehesi nähdä kun vieraat miehet panee jos kerran hän niin haluaa.
Minä olen vapautunut omista estoistani kun kerran oma mies nauttii kun toiset miehet panee minua.
Vaimoni kiihottuu tosi paljon siitä, kun mies panee häntä ilman kondomia, ja varsinkin ajatuksesta, että mies myös laukeaa hänen pilluunsa ilman kondomia. Hän ei siis ole ehkäisykeinojen ystävä ja tykkää paljon spermasta. Minä en henkilökohtaisesti uskalla panna häntä ilman ehkäisyä, koska pelkään keskenmenoja, sellainen yksi meillä ollutkin ja tosi traumaattinen. En kuitenkaan haluaisi olla vaimoni onnen este ja toivonkin, että hän saisi haluamaansa. Siksi olen ajatellut, jos joku muu mies panisi aviovaimoani ilman ehkäisyä eli siis ilman kondomia spermat hänen pilluun. Haluaisin nähdä vaimoni olevan onnellinen eli saavan haluamansa. Ehkä lääkärikaverini, joka on itsekin naimisissa, voisi "auttaa" vaimoani..? Minun vaimoni on vähintäänkin vihjaillut, että se mies olisi hänen haaveissaan, joten miksi en soisi vaimoni olevan onnellinen? Vastaavasti minua kiinnostaisi jonkin verran panna paljaalla lääkärin omaa aviovaimoa. Se nainen tykkää odottaa vauvoja. Joten ois varmaankin tosi kivaa, jos voitaisiin viettää "ristiinpanot" paljaalla nelistään... Minä ja vaimoni ollaan lääkärin ja hänen vaimonsa kanssa hyviä ystäviä, joten ehkä lähentäisi tällainen nelinpeli-sessio meitä ystävinäkin..? -Tero
 
Vaimoni kiihottuu tosi paljon siitä, kun mies panee häntä ilman kondomia, ja varsinkin ajatuksesta, että mies myös laukeaa hänen pilluunsa ilman kondomia. Hän ei siis ole ehkäisykeinojen ystävä ja tykkää paljon spermasta. Minä en henkilökohtaisesti uskalla panna häntä ilman ehkäisyä, koska pelkään keskenmenoja, sellainen yksi meillä ollutkin ja tosi traumaattinen. En kuitenkaan haluaisi olla vaimoni onnen este ja toivonkin, että hän saisi haluamaansa. Siksi olen ajatellut, jos joku muu mies panisi aviovaimoani ilman ehkäisyä eli siis ilman kondomia spermat hänen pilluun. Haluaisin nähdä vaimoni olevan onnellinen eli saavan haluamansa. Ehkä lääkärikaverini, joka on itsekin naimisissa, voisi "auttaa" vaimoani..? Minun vaimoni on vähintäänkin vihjaillut, että se mies olisi hänen haaveissaan, joten miksi en soisi vaimoni olevan onnellinen? Vastaavasti minua kiinnostaisi jonkin verran panna paljaalla lääkärin omaa aviovaimoa. Se nainen tykkää odottaa vauvoja. Joten ois varmaankin tosi kivaa, jos voitaisiin viettää "ristiinpanot" paljaalla nelistään... Minä ja vaimoni ollaan lääkärin ja hänen vaimonsa kanssa hyviä ystäviä, joten ehkä lähentäisi tällainen nelinpeli-sessio meitä ystävinäkin..? -Tero
Toivotan onnea yritykselle.
Ovatko ystävänne osoittaneet parinvaihto kiinnostusta teille?
Miehet ovat monesti kiinnostuneita mutta eivät mielellään soisi samaa omalle vaimolle.
 
vierailija
Viime aamuyönäkin vaimoni tarjosi minulle pillua ilman kondomia, enkä minä raukkaparka taaskaan uskaltanut ilman olla! Hän sanoi, että hänen kuukautisten sykli on siinä vaiheessa, että hän ei voisi raskaaksi tulla, joten voisin ihan huoletta panna siemennesteet sisälle...

Toivotan onnea yritykselle.
Ovatko ystävänne osoittaneet parinvaihto kiinnostusta teille?
Miehet ovat monesti kiinnostuneita mutta eivät mielellään soisi samaa omalle vaimolle.
Jossittelun ja fantasian tasolla tämä tällä hetkellä vielä on, kunhan jonkun ajatuksen vasta heitin ilmaan...

Me mennään jossain vaiheessa ystäviemme luokse saunomaan, siitä on jo ollut puhetta. Heillä on omakotitalo ja sauna/kylpytilat lähes maan tasalla, ja kylpytiloista on myös ulko-ovi ulos! Ajattelimme ensin mennä kahdestaan naimaan heidän saunaansa tai siis kylpyhuoneeseen. Ois ihana panopaikka, sillä siinä ulko-ovessa on sellainen aika heppoinen ötökkäverho, sellainen, jossa on vain sellaisia roikkuvia muovisuikaleita tms, joita voi helposti liikutella jopa puolivahingossa. Muuten siinä ei käytännössä ole mitään varsinaista verhoa, joten jos niitä suikaleita vähän liikuttelee, niin siinä voisi vähän tarjoilla vaimon suloja ohikulkijoillekin, mielestäni aika lähellä menee tie... eli aika "jännä" panopaikka se olisi, juuri siksi, koska siinä saa vähän "jännitystä kehiin", kun vilauttelee välillä ulos... ehkäpä minäkin! Ja ehkä silloin uskaltaisin purskauttaa spermat vaimoni sisään ilman kondomia, koska jo ajatuksenakin minua kiihottaa ihan älyttömästi se "saunominen" ystäviemme kotona, myös siitä syystä, että ystävämme ovat itsekin silloin paikalla, plus se "verho", joka tosiaan luo tilanteeseen ihan omanlaisensa kiihottavan jännityksen... :)

Ehkä valmiiksi märkä vaimoni sit voisi "istua iltaa" ilkosillaan, niin katsotaan mitä kaverini siitä sit tuumaisi... no, joka tapauksessa olisi sekin tässä vaiheessa jo tarpeeksi merkittävä askel, jos ylipäätään voisimme olla ystäviemme seurassa täysin alasti, edes saunomis-mielessä, siis nelistään kaikki nakuna yhdessä. Se olisi ensimmäinen askel. Saunassa ja pesulla kun muutenkin alasti ollaan, niin kieltämättä siitä helposti seksiin voisi siirtyä... eikös vaan? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä