Mieheni innostuu

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo40
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lestadiolaisuuteen liittyviä kirjoituksia, ehkä kaikkein seksuaalisuus yksi tekijä mutta myös tämä lapsien saamisen lahja. Itse olen saanut 6 lasta ja oma mies ei minua tiineeksi saa. Olen saanut apua uskon sisaruksilta ja paljon me harrastetaan seksiä muutenkin mutta taustalla on mahdollisuus tulla raskaaksi.
On ihanaa seurata alastomana kahden alastoman naisen välistä [suu]seksiä. Sen jälkeen onkin mahtavaa päästä panemaan näitä naisia: molempia ja tietenkin ilman mitään ehkäisyä. Naiset ovat molemmat tahoillaan naimisissa eli ovat miehiensä aviovaimoja. Tieto siitä, että saatan saada heidät molemmat raskaaksi saman session aikana, saa minut syttymään panoprosessissa. Nain molempien kanssa pitkään ja hartaasti ja useamman kerran. Lataan molempien naisten pilluun kunnon lastit siemennestettäni. Sit kuluu aikaa ja saan myöhemmin molemmilta naisilta tiedon, että kumpikin oli tullut minusta raskaaksi! Vehkeeni purskauttaa juhlasiemennesteet silkasta tiedosta! Ja sit sen jälkeen seuraava nainen "sänkyyn", mieluiten ulkona luonnon keskellä, kuten aina... ihAnne mielessäni... <3
 
vierailija
Kiitosaihe: tänään oli eka ultra, ja vauvalla on kaikki hyvin.
Mirvalta eilen: "Pyydän rukousta, että vauvamme ei syntyisi liian aikaisin. Minulla on ollut aika paljon supistuksia, jonkin verran myös kipeitä supistuksia. Nyt raskausviikot 26+2."

Sieltä on muuten tyttö taas tulossa! Jo kolmas putkeen! Tosin Mirva ei saa tätäkään vauvaa alateitse synnyttää. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin. Innostuin raskausuutisesta, kun tästä kuulin. Kiihottaa. -T
 
vierailija
Entäs päinvastoin ?
Haaveilevatko naiset koskaan siitä, että näkisivät miehensä naivan seksipommin kanssa ? Ja vaikka session jälkeen vielä tyydyttäisivät oman vaimonsakin ( voiko sanoa, että tuli miehensä liukkaille ?).
Etteivät tunteet sekoittuisi mukaan, pitäisi tämän seksipommin varmaan olla alan ammattilainen. Eli kiihottuuko nainen ajatuksesta, että miestään on käsitellyt taitava huora ?
Ei se minusta ainakaan ole kiihottavaa. Ärsyttäisi vain ja tuisi riitaa myöhemmin. Olisin mustasukkainen. Enemmän toinen nainen meitä erottaisi kuin yhdistäisi.
 
vierailija
... siitä, että kuvaisi aviovaimonsa ulkona alasti ja laittaisi aviovaimonsa nakukuvia nettiin ja viettäisi sauna-iltaa useamman pariskunnan kesken niin, että kaikki naiset ja miehet olisivat keskenään, huu... ehkä jopa yhdynnöissäkin... ja tietenkin ilman mitään ehkäisyä... eli jokainen mies naisi spermat sisään jokaiselle naiselle suojaamattomassa yhteydessä.
-Kiihotun
 
vierailija
oltiin bubissa ja mieheni ihastu vanhaan akkaan, oltiin jatkoilla ja samoin että haluttaa niin saa pannna sitä. Molemmas rupes heti riisuu ja mieheni oli heti kova ja anto mammalle kunnolla melaa vaikka katselin tunnin vieressä. Kyllä viellä olen kelvannut mut haluu joskus vanhaa naista naida???
Itsellä on sama halu ollut, olin noin neljäkymmentä komennuksella ja tanssitin vanhempia naisia, näin oikein leidimäisen rouvan tannsitin muutaman kerran ja jäin juttelemaan pitkän juttelun lopussa kysyi haluatko naida tämmöistä naista hymyilin haluan. Noustiin huoneeseen, oli kohottavat liivit ja nätit pöksyt. Kääntyi suutelin jo seisovia nännejä ja hyväilin vähän ryppyistä vartaloa suutelin harmahtavaa pillun karvoitusta otti kädestä ja istui sievästi sänkyyn yllätyi kun hyväilin ja suutelin vartaloa, kuiskas ei kukaan ole näin tehnyt, otin käsistä säikähti suutelin rintoja rentoitu kuiskas ihanaa ja värähteli laskeuduin alemmas yritti että nousen suutelin pillua hetki ja vapisi kuiskas saat tehdä mitä haluat nousin ja laskeuduin sisään yritti nopeuttaa työnnyin hiljaa kun sai sitten orgasmin luulin että kuolee äänteli siihen malliin kun laukesin käntyihän ne jalat vielä ympärille, kun oltiin peseydytty, Makasin vieressä kysyi onko kiire sanoin ei ole. Makoiltiin niin kysyin haluaako takaa nauroi onko minusta sanoin käänny hyväilin pitkin selkää sanoin haluan haluatko sinä nauroi et tiedä kukaan ei ole pannut niin, voi hyvänen aika PANNUT. sanoin nouse vähän laitoin tyynyt alle laskeutu no nyt olen ja oli hiljaa.
Sanoin nyt olet kuin nuori hyväilin huulia kuiskas en olevielä selvinnyt entisestä katsoi vieressä tuntuu vieläkin nousin ja työnnyin heti pohjaan levitti jalat kuiskas olen kuin hutsu kuiskin olet hutsuna vieraalle ja painelin kiljahti pane noiiin noiin naurahti jos kuolen kuolen onnellisena työnnin tiukasti pyllyä vasten kuiskas tunnen itseni huonoksi naiseksi hyvällä tavalla kuiskasin miksi sanoi hiljaa huoraksi hyväksi huoraksi kuiskasin anna pillua silloin kiihottui saat saat pillua työnsi vastaan ja huudahti laske sisään laukesin ja annoin klaun pumpata ja jännittyä pitkään. Kun taas peseydyttiin ja puettiin katsoi peiliä hymyillen on posket punaiset.
Soiiti jokunen päivä, kerroin Marjatalle kaiken ja nyt pyytää sinun numeroa en anna haluan pitää sinut varamiehenä maksan mitä vain ja voidaan käydä lomalla. olen 75 vuotta ja alkanut elää uudelleen, haluan kaikkea imeäkkkin kunnolla olla oikea tiedät mitä tarkoitan, soitan myöhemmin
 
vierailija
Minun mies innostuu miniästä, on se kaunis mutta että poikamme nainen…hän kuin syttyy eloon kun miniä on lähellä ja tänä viikonloppuna menivät saunaan yhdessä alasti, kuulin kun miniä sanoi että harmi ettei kaikki ole periytynyt pojallenne, tiedän mistä on kyse
 
vierailija
Mistäköhän johtuu,
olen mustasukkinen vaimostani ja kuitenkin kiihotun älyttömästi kun ajattelenkin että ihana kaunis vaimoni harrastaisi seksiä vieraan miehen kanssa.

En itse tiedä miksi tällainen kiihotus tulee näistä ajatuksista.

Kertokaas te miehet tai naiset joilla on kokemusta näistä asioista tai vaikka ei olisi kokemusta,
niin mistä tällainen voisiko ihan sanoa että "omituisuus" johtuu?
Ei ole kokemusta eikä tule olemaankaan, mutta ajatus 2M+N kimpasta on erittäin kiihottava. Minulle, fantasiana, isoin asia olisi katsella, kuinka naiseni hoitaisi toisen miehen suuseksillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minun mies innostuu miniästä, on se kaunis mutta että poikamme nainen…hän kuin syttyy eloon kun miniä on lähellä ja tänä viikonloppuna menivät saunaan yhdessä alasti, kuulin kun miniä sanoi että harmi ettei kaikki ole periytynyt pojallenne, tiedän mistä on kyse
.huh! Sillä lailla, nätin nuoren naisen kanssa nakuna saunassa... tulee varmasti tissejä vilkuiltua, samoin nuoren naisen ihanaa paljasta pyllyä, nam... ja mistä sitä tietää, vaikka jalkoväliä olisi myös appiukolle avannut... jos on kerran seissyt. Ehkä jotakin myös annettu... ja saatu, mistäs sitä ikinä tuollaisista saunareissuista tietää...
 
vierailija
Mun panokaveri innostuu jos saa katsoa kun pissaan. Ilmeni kerran panon jälkeen suihkussa, kun ihan spontaanisti kusin lattialle suihkun aikana. Miehellä kulli nousi heti pystyyn. Mikäs siinä, järjestän kyllä pissa-shown jos vaan haluaa.
 
vierailija
Mun panokaveri innostuu jos saa katsoa kun pissaan. Ilmeni kerran panon jälkeen suihkussa, kun ihan spontaanisti kusin lattialle suihkun aikana. Miehellä kulli nousi heti pystyyn. Mikäs siinä, järjestän kyllä pissa-shown jos vaan haluaa.
Tuo ON kiihottavaa, kysyppä seuraavalla kerralla, että saatko kusta sen päälle ja katso miten hän menee kiihkosta sekaisin.
 

Yhteistyössä