MIEHET,kiihottavinta mitä olet kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja nai
  • Ensimmäinen viesti
parasta
Kiihottavin yllätys oli kun naisen tyttökaveri oli kylässä ja kun olimme menossa saunaan tytöt alkoivat leikkiä hieman keskenään suihkussa jonka jälkeen kun olin jo pakahtumassa niin kutsui mukaan leikkeihin!! :saint:

Unohtumaton ilta.Se tuli täytenä yllätyksenä!! =)
 
Hmmm.......kiihottavinta mitä on käynyt. On kyllä yksi tapahtuma mikä on jäänyt mieleen todella hyvin. Anteeksi jo nyt kirjoitus virheet ja oikein kirjoitus. Tämä tapahtuma vaan saa ajatukset hieman harhailemaan.

Olimme muutamien kaverien kanssa veneeillä bileissä jossa sitten oli suht reilu määrä miehiä niin kuin naisiakin. Siinä illan vanhetessa alkoi väsy painamaan silmiä ja päätin mennä nukkumaan veneeseen. Olin nukkunut tovin ei sinänsä mitään hajua kauanko mut heräsin siihen että aivan kuin joku olisi ollut k.yrpäni kimpussa. Luulin näkeväni unta sillä niin hyvältä se tuntui. Heräsin hieman enemmän ja tajusin että nyt ei kaikki ole unta vaan joku suuteli minua ja tunsin silti että minulta otettiin suihin. Silmäni auettua olin yllättynyt, vieressäni oli kaksi neitoa joista toinen k.yrpäni kimpussa ja toinen hyväili itseään samalla suudellen minua pitkin kehoa. Hmm......tämä ei ole mikään novelli puoli et ei siitä sen enempää mutta tuo tapahtuma on kiihottavin ja ikimuistoisin minulle. Myös ensimäinen kerta olla kahden neidon kanssa mikä ei kylläkään jäänyt viimeiseksi näiden kanssa.
 
Peppumies
Ehdottomasti kiihottavinta oli katsella nainen "työstämässä" itseään kahdella dildolla yhtäaikaa. Eivätkä ne todellakaan olleet pieniä... Tämän jälkeen ihanaa peppupanoa naisen pyynnöstä...
 
naunau
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 13:25 Peppumies kirjoitti:
Ehdottomasti kiihottavinta oli katsella nainen "työstämässä" itseään kahdella dildolla yhtäaikaa. Eivätkä ne todellakaan olleet pieniä... Tämän jälkeen ihanaa peppupanoa naisen pyynnöstä...
heh.. :LOL: ........melkeeen vois luulla ,että puhut minusta..
mutta et voi olla mun adonis..koska ihan pienen pieni ero tuossa oli..
mies leikki niillä.. kun olin sidottu..ja sitten sitä naintia pepaan..

(ja ei ne olleet pieniä ne dildot.. sillä ne sai pumpattua ..suuremmiksi..
ja värinät kin oli,..huh..)
 
nudisti
pieni kevennys..............tänne..............


Nudistileirillä


Vanhempi mieshenkilö liittyi nudisticlubiin.

Mies meni clubille ja ensitöikseen riisui itsensä alastomaksi ja

lähti katselemaan paikkoja. Miestä vastaan käveli hemaiseva

blondi ja mies sai välittömaästi erektion.

Blondi huomasi miehen erektion ja tuli luo kysyen:

"Kutsuitko minua?"

Mies hieman häkeltyi ja sanoi: "En, en kutsunut."

Nainen sanoi: " Olet varmaan uusi täällä. Annas kun selitän

sinulle asioita. Sääntö on että kun saat erektion se tarkoittaa että samalla

kutsut minua." Hymyillen nainen laskeutui uima-altaan vierellä

olevalle pyyhkeelle ja himokkaasti veti miehen päälleen ja rakasteli tämän
kanssa.


Tämän jälkeen mies tyytyväisenä jatkoi tutkimusmatkaansa clubin

alueella. Mies löysi saunan ja ajatteli mennä löylyyn rentoutumaan. Kun

hän pääsi sisälle saunarakennukseen päästi miehekäs pierun.

Muutaman hetken kuluttua löylyhuoneesta tuli valtava, karvainen

miehenköriläs joka lähestyi miestä ja kysyi: "Kutsuitko minua?"

"En, miten niin?" kysyi tulokas.

"Olet varmaan uusi täällä. Annas kun selitän sinulle asioita.

Sääntö on että kun pieraiset se tarkoittaa että samalla kutsut minua."
selitti iso mies.

helposti jätti pyöräytti miehen ympäri ja taivutti hänet yli penkin

ja nussi miekkosta #&%?$!*.


Tämän jälkeen mies ryntäsi clubin respaan jossa kaunis, alaston

nainen kysyi hymyillen: " Voinko auttaa sinua?"

Mies iski jäsenkorttinsa tiskiin ja karjaisi: "Tässä on jäsenkorttini.

Voit pitää sen ja myös maksamani jäsenmaksun, 500$"

"Kuulkaapa herra" vastasi nainen "olette olleet täällä vasta vähän aikaa

ja ette mitenkään ole voineet tutustua kaikkeen siihen mitä

täällä tarjotaan jäsenillemme"

Mies vastasi: "Arvon lady, olen 68 vuotias, saan erektion noin

kerran kuukaudessa, mutta piereskelen yhtenään."
 
maronna
mä yllätän miehen useinkin. suihinotto ennen töihin lähtöä. tai yksinkertaisesti vedän miehen mukaani makkariin. tai istuskellaan vaan niin alan riisua siltä vaatteita. tai viattomasti alan hieromaan siitä paikasta farkkujen kohdalta, se on kiihottavaa kun huomaa että miehelle tulee housuissa ahdasta. ja kun nakuina nukutaan, niin on kiva painautua ihan muka viattomasti kylkeen kiinni.

tai antaa miehen luulla että tehdään tavalliset temput. ja sitten yllättää se suihinotolla tai hieronnalla. tai saunassa yllättää toinen. tai mennä mukaan suihkuseuraksi. kekseliäisyyttä. jokainen tietää mistä oma uros pitää. ja kokeilemallahan se selviää. ja se riski täytyy ottaa, jos pelkää miten toinen reagoi. itse ainakin pitäisin, jos mies yllättäisi. sehän vain kertoisi että se välittää.
 
oyti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????

meillä mies kanssa pitää naisellisista hepeneistä. sanookin usein että mee ostamaan jotain kivaa itsellesi. ja alkuperäiselle. ostappas joskus sexikaupasta jotain. meillä tuli mies ihan hulluksi kun työnsi dildoa sisääni ja samalla hieroin hänen penistään.
 
MIES
Kyllä musta oli kaikista kiihottavinta, kun iskin kapakasta varatun naisen ja jäätiin hotelliin yöksi. Parasta seksiä vuosiin, sanon minä. Vaimo ei tänä päivänäkään tiedä mitään
 
oyti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 13:28 Mies kirjoitti:
Kerran tultuani lapsia nukuttamasta, vaimoni odotti sohvalla jalat levällään ja käski alkaa nuolemaan. Minä tietysti tein työtä käskettynä. ;)
Tosin miehet ajattelevat eri tavoin. Jos osamme olisivat olleet toisin päin, niin 9 kertaa 10:stä minua olisi käsketty vetämään käteen...

mä kerran kieltäydyin ja mies lähti sitten tupakalle. mutta kun se tuli tupakalta niin makasin sohvalla alapää paljaana jalat leväälläni. ihan pientä kiusaamista. tiedä onko tälläiset niitä yllätyksiä. mutta se oli tarkkaan harkittua. ja nähdä miehen ilme kun se tuli ja näki mut. ja usein olen iltaisin kun mies istuu koneella mennyt katsomaan, että tehoaako oudot vinkit. Eli mennyt takapää edellä pyllistelemään ihan lähelle. sitte naurattaa pirusti kun kurkin jalkojen välistä sen ilmettä. mieskin tekee joskus hassuja aloitteita. kun istuin joskus sohvalla niin ihmettelin, että mitä se mäiskii selkäni takana. kovaa kaluaanhan se :LOL:
 
oyti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:30 Pavel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Kiitos :flower: B)

Paljonkin hyötyä,sillä kyseessä on tosiaankin eräs roolileikki,mutta
mies siinä määrää kaiken..mutta just sitä ennen.. ajattelin yllättää..
Mutta se yllätys pitäis olla tosiaan hyvä yllätys..

ja kyllä on korsettia ja sukkia ..koko hoito..kuuluu asiaan..
Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)

tuossa olis ideaa. itse olen vielä joskus ajatellut yllättää mieheni vanhanaikaisella takkitempulla. eli ettei pue sen alle mitään. mutta missä tän yllätyksen sitten järjestäisi.
 
meitsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:20 oyti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:30 Pavel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Kiitos :flower: B)

Paljonkin hyötyä,sillä kyseessä on tosiaankin eräs roolileikki,mutta
mies siinä määrää kaiken..mutta just sitä ennen.. ajattelin yllättää..
Mutta se yllätys pitäis olla tosiaan hyvä yllätys..

ja kyllä on korsettia ja sukkia ..koko hoito..kuuluu asiaan..
Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)

tuossa olis ideaa. itse olen vielä joskus ajatellut yllättää mieheni vanhanaikaisella takkitempulla. eli ettei pue sen alle mitään. mutta missä tän yllätyksen sitten järjestäisi.
...no mä olen joskus mennyt tapaamaan miestä.. trenssitakki päällä ja
alla vain korsetti , sukat ja stringit..

Ajattelin, etten riisu takkia,jos...
mutta ..hyvin kävi..


Oytille:
mene miehesi työpaikalle tai laita viesti , että olis kiva tavata jossain..
(keksi paikka )...
ihan vaikka joku puisto tms.
 
oyti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 22:29 meitsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:20 oyti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:30 Pavel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 12:53 kiitooos kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 11:58 Pavel kirjoitti:
Onhan se erittäin kiihottavaa kun nainen ex tempore ottaa ohjat käsiinsä, eli tässä tapauksessa varmaankin sitten suihinotto. Olen kokenut kyseisen asian useita kertoja ja onhan se ns. " tuhmaa". Minä ainakin kiihotun vietävästi sukkanauhoista ym. naisellisesta pukeutumisesta. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä????
Kiitos :flower: B)

Paljonkin hyötyä,sillä kyseessä on tosiaankin eräs roolileikki,mutta
mies siinä määrää kaiken..mutta just sitä ennen.. ajattelin yllättää..
Mutta se yllätys pitäis olla tosiaan hyvä yllätys..

ja kyllä on korsettia ja sukkia ..koko hoito..kuuluu asiaan..
Niin mitäs jos vaikka menisit esim. nojaamaan seinään ja hitaasti hyvälisit itseäsi ja katsoisit miestäsi haluavasti slimiin. Nostat hiukan hametta ja paljastat sukan verhoaman sääresi ja viedä kättä ylemmäs unohtamatta haluavaa katsettasi miehellesi. Kyllä tuon pitäisi tehota jokaiseen mieheen. Minuun ainakin uppoaa. =)

tuossa olis ideaa. itse olen vielä joskus ajatellut yllättää mieheni vanhanaikaisella takkitempulla. eli ettei pue sen alle mitään. mutta missä tän yllätyksen sitten järjestäisi.
...no mä olen joskus mennyt tapaamaan miestä.. trenssitakki päällä ja
alla vain korsetti , sukat ja stringit..

Ajattelin, etten riisu takkia,jos...
mutta ..hyvin kävi..


Oytille:
mene miehesi työpaikalle tai laita viesti , että olis kiva tavata jossain..
(keksi paikka )...
ihan vaikka joku puisto tms.

puisto vois olla kiva. iltahämärissä. wau
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:12 maronna kirjoitti:
mä yllätän miehen useinkin. suihinotto ennen töihin lähtöä. tai yksinkertaisesti vedän miehen mukaani makkariin. tai istuskellaan vaan niin alan riisua siltä vaatteita. tai viattomasti alan hieromaan siitä paikasta farkkujen kohdalta, se on kiihottavaa kun huomaa että miehelle tulee housuissa ahdasta. ja kun nakuina nukutaan, niin on kiva painautua ihan muka viattomasti kylkeen kiinni.

tai antaa miehen luulla että tehdään tavalliset temput. ja sitten yllättää se suihinotolla tai hieronnalla. tai saunassa yllättää toinen. tai mennä mukaan suihkuseuraksi. kekseliäisyyttä. jokainen tietää mistä oma uros pitää. ja kokeilemallahan se selviää. ja se riski täytyy ottaa, jos pelkää miten toinen reagoi. itse ainakin pitäisin, jos mies yllättäisi. sehän vain kertoisi että se välittää.
:flower: :flower: :flower: :flower:
 
Pete
exäni oli käynyt ostoksilla ja kotiin tullessani hän oli kotona sukkanauhat päällä. Hän riisui minut ja käski pesulle. Tullessani pesulta hän otti suihin ja käski tämän jälkeen minut mahalleni. Exä nuoli kasseja takaa päin ja tämän jälkeen pepusta. En saanut katsoa ollenkaan, mutta kun käännyin oli hänellä strap dildo päällä ja hän halusi kokeilla sitä peppuuni. Annoin tehdä tämän ja sain parhaimman orkun miesmuistiin. Suosittelen naiset: Hiero miestä pepusta, sillä tämä saa samat tunteet miehessä kuin nainen saa klitan tai naisen g-pisteen hyväilystä!!!!!
 
Se oli kivaa
Vanha duunipaikka järjesti yhtenä kesäiltana bileet kaupungille ja menimme päivän jälkeen itseäni vanhemman naistyökaverin kanssa ottamaan hänen luokseen pohjia. Päivä oli aika hiostava ja kysyin muuten vaan voinko käydä suihkussa. Hän antoi minulle pyyhkeen ja sanoi siitä vaan.
Suihkun jälkeen siinä pyyhe ympärilläni kysyin leikiten pitääkö näystä.
-Kyllä ja nappasi kunnon otteen pyyhkeen alta, hetkessä hyvällä otteella mutta rauhallisesti vatkaten nostatti meikäläiselle toisenlaisen hiostuksen.
-Pitäisiköhän tälle tehdä jotain, kysyi ja jatkoi vielä hetken kiusaten.
Meille tuli ikävä kyllä kiire lähteä keskustaan muiden seuraan joten se leikki jäi.
Koko illan sitten vaihdettiin katseita ja pientä flirttailua. Työkaverit ei huomannu mitään, vitsailtiinhan me muutenkin töissä keskenämme.
Sitten kun tuli aika lähteä, painuimme aika vauhtia hänen luokseen jatkamaan...
Oliko sitten suunnitellut tiedä sitä, mutta sen yllätyksellisyys nostatti tapauksen yhteen kiihottavimmista kokemuksista.
 
fruits
Minäkin olen kerran sipsutellut avomieheni työpaikalle trenssitakki päällä ja alla pelkät alushousut ja sukkanauhat ja sukat.

Kyllä toimi ;)

Sitten olen joskus "yllättänyt" miehen kun hän on tullut töistä niin olen ollut keittiössä tekemässä alasti ruokaa..
Siinä täytyy sitten vaan varoa että jos hommiin ryhtyy niin ei ruoka pala pohjaan :D

...ja kyllä sitten rakastelun jälkeen ruoka maistui! ;)

mies ainakin piti kovasti sekä "yllätyksestä" että ruoasta ;)
 
..saako naiset vastata??

mieheni oli ollut 6vko työmatkalla ja päätin yllättää hänet ;)

varasin hotellista päivähuoneen ja kopsuttelin juna-asemalle korkkareissa häntä vastaan (ilman pikkareita tietysti) muuten kiva , mutta oli talvi ja varsin kylmä :whistle:

oli varsin mukava muutama tuntinen miehen kanssa kahdestaan, huvitti kun huonetta luovuttaessa respan tyttö tokaisi että "aha, teillä tulikin jo valmista.." :D

kotona oli meluava lapsilauma ja anoppi odottamassa, joten oli tosi ihanaa saada mies hetkeksi ihan itselle :p
 
Ulkoilmaseksi on mun mieleen, eikä yhtään ole pahitteeksi, vaikka paikka olisi hieman....riskialtis.
Mukavia muistoja on jäänyt esim. festareilta. Mikäli tuo ei yhtään innosta, niin b-rappu on kanssa mukava yllätys. Tuokaan ei sovi läheskään kaikille, joten täytyy keksiä varmaan jotain "kevyempää". Hmmm...lapset poissa kotoa, niin seksiä vaikka keittiön pöydällä keskellä päivää.
 
Mulla ylivoimaisesti paras yllätys oli suhteen alkuvuosina, kun kerran tulin töistä kotiin. Vaimoni katsoi mua salaperäisen näköisenä, istutti tuoliin ja kertoi, että yllätys olisi tiedossa. "Varmuuden vuoksi" hän sitoi kädet tuoliin kiinni siten, etten niitä voinut liikuttaa ollenkaan. Sitten hän pyysi minua odottamaan rauhassa hetkisen ja lähti makkariin. Varsinainen ylläri oli, kun hän sitten hetken päästä tuli takaisin - yllään superseksyt sukat, sukkanauhat ja korsetti - eikä mitään muuta! Olin heti myyty ja valmis kaikkeen ;). Hän tuli luokseni, otti ylimääräiset vaatteeni pois (paidan kanssa oli "hieman" vaikeaa, mutta sakset ratkaisivat lopputuloksen) ja alkoi käsillään ja suullaan "kiusoitella" minua joka paikasta saaden kaluni vauhkoksi! Sitten hän haki dildon ja alkoi siinä edessäni leikkiä sen kanssa.. HUH, olin aivan kiimasta sekaisin, mutta kädet sidottuna en voinut muuta kuin katsoa... Välillä hän antoi mehukkaan dildon ja sormensa nuoltavakseni ja jatkoi sitten taas! Sitten hän istui hajareisin syliini, kiusasi kaluani alapäällään kunnes lopulta ratsasti minulle elämäni orgasmin!

Että sellaista... Tuo ei jäänyt ainoaksi kerraksi, sillä tilanne kiihotti meitä molempia todella paljon!
 
vierailija
Pääsin nussimaan kännissä olevaa kihlatun parasta kaveria. Blondi, pyöreäpeppu ja kehui lopuksi miten hyvin nussin. Tämän jälkeen aloimme nähdä säännöllisesti salassa
 

Yhteistyössä