miehet: miten haluisit että sinulta otettaisiin suihin?

Ensin olisi hyvä, että otettaisiin suihin... Mutta, itse asiaan.
Mielestäni on hyvä, että edetään rauhallisesti. Ensin nainen suutelee ja hyväilee eri puolilta kehoa ja etenee hitaasti kohti palleja, nuolee ja imee niitä. Sen jälkee nuolee penistä ja terskaa, ottaa huulilla imien suihin koko peniksen. Muista kielellä hyväillä samalla. Käsiä voi käyttää myös kivesten hyväilyyn. Lopuksi kättä ja suuta käyttäen... Mielestäni on hyvä, jos nainen haluaa ottaa loppuun asti suihin.
 
..kun vaimoke vetää esinahan sileäksi terskan taakse ja sitten vasta alkaa se varsinainen imu. Alussa sitä tietty imuttelee ja nuoleskelee vähän päätä ja vartta, ja aloittaa pitää ihan veltolla kullilla. Sitten vähän sen mukaan, miten saa kullin seisomaan. Kieltä pitää käyttää, ja välillä ottaa huulilla tosi kovan otteen esinahasta ja liikutella sitä. Loppuun asti en halua, sillä minua tympii laueta naisen suuhun,,,mutta sinne tissien väliin, siten että molemmat näkevät sen huippuhetken ja sykinnän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja smoritu:
..kun vaimoke vetää esinahan sileäksi terskan taakse ja sitten vasta alkaa se varsinainen imu. Alussa sitä tietty imuttelee ja nuoleskelee vähän päätä ja vartta, ja aloittaa pitää ihan veltolla kullilla. Sitten vähän sen mukaan, miten saa kullin seisomaan. Kieltä pitää käyttää, ja välillä ottaa huulilla tosi kovan otteen esinahasta ja liikutella sitä. Loppuun asti en halua, sillä minua tympii laueta naisen suuhun,,,mutta sinne tissien väliin, siten että molemmat näkevät sen huippuhetken ja sykinnän.
tylsää |O mun ukko varmaan nukahtas :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja smoritu:
..kun vaimoke vetää esinahan sileäksi terskan taakse ja sitten vasta alkaa se varsinainen imu. Alussa sitä tietty imuttelee ja nuoleskelee vähän päätä ja vartta, ja aloittaa pitää ihan veltolla kullilla. Sitten vähän sen mukaan, miten saa kullin seisomaan. Kieltä pitää käyttää, ja välillä ottaa huulilla tosi kovan otteen esinahasta ja liikutella sitä. Loppuun asti en halua, sillä minua tympii laueta naisen suuhun,,,mutta sinne tissien väliin, siten että molemmat näkevät sen huippuhetken ja sykinnän.
tylsää |O mun ukko varmaan nukahtas :D
:LOL: :LOL: onko joskus nukahtanut? :D
 

Yhteistyössä