Miehille kysymys huulipunasta

Telkkarissa eräs meikkitaiteilija painotti, ettei hieno nainen lähde viemään edes roskapussia ilman huulipunaa...
Onko miehen mielestä näin? Kiinnostaako nainen enemmän huulet punattuina vai naturellina..?
Minä en pidä huulipunasta, yleensä vain meikkaan silmät ja huuliin laitan korkeintaan sipaisun huulikiiltoa. Suudellessakin pitäisi aina varoa, ettei punat leviä, ja maistuu tahmaiselta...Kyselen tässä, kun on viikonloppuna treffit tulossa. :D
 
narttu
Vaikka en olekaan mies, tai ehkä juuri siksi, nyt järkytyin. :eek: Siis enkö minä muka ole hieno nainen? Kun en ole käyttänyt huulipunaa kuin kerran, häämeikin koemeikissä, varsinaiseen meikkiin ei kosmetologikaan halunnut sitä laittaa? Ou nou... :'(

Toisaalta olo on kovin helpottunut. :D On niin paljon hauskaa, mitä hieno nainen ei voi tehdä, mutta minä voin. :p
 
Juho
Meikkaus on huomio kysymys.

Kysy itseltäsi haluatko eroottista, naisellista HUOMIOTA kun viet roskat ulos?

Vai säästätkö näyn baari-iltaan? Ehkä uudelle tuttavuudelle.

Jos meikeillä haluaa leikkiä tulee osata korostaa omia hyviä puoliaan ja peittää huonoja.

Jos meikkä käyttää jatkuvasti, kuten monet tekevät, menee niiden tuoma positiivinen korostus hukkaan.
 
Mä en sitten ole varmaan hieno nainen millään lailla. Omistan ainoastaan yhden ripsivärin... Sitäkin laitan vain kun lähden baariin. Mies on sitä mieltä, että itteensä ei tartte ruveta sotkemaan! Varmaan kuulun sarjaan luonnonkauniit (omasta mielestä) ;) :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 13:58 vieras kirjoitti:
Telkkarissa eräs meikkitaiteilija painotti, ettei hieno nainen lähde viemään edes roskapussia ilman huulipunaa...
Onko miehen mielestä näin? Kiinnostaako nainen enemmän huulet punattuina vai naturellina..?
Minä en pidä huulipunasta, yleensä vain meikkaan silmät ja huuliin laitan korkeintaan sipaisun huulikiiltoa. Suudellessakin pitäisi aina varoa, ettei punat leviä, ja maistuu tahmaiselta...Kyselen tässä, kun on viikonloppuna treffit tulossa. :D
Minä pidän naisesta suht luomuna...
Meikit ja voimakkaat hajusteet haisevat mielestäni etovilta...
Kannattaa siis kiinnittää huomiota myös hajusteeseen, jos et entuudestaan tunne toisen mieltymyksiä...
Eli meikkiä mahdollisimman vähän ja todella mietoa hajustetta...
 
Juho
Minusta monet naiset käyttävät voimakkaita hajuja liikaa.
Moni on unohtanut ettei enemmän -> parempi toimi tässä suhteessa.
Toisaalta kuka haluaisi olla "se nainen joka tuoksui voimakkaasti"?
 
himmler
Ei todellakaan tarvii laittaa huulipunaa ku lähtee viemään roskia.Oma emäntä ei arkena paljon meikkaa,korkeintaan pientä ehostusta ku lähtee töihin tai kaupoille mutta tällää ja kihartaa tukkansa ku lähtee/lähetään baariin ja sillon monesti tulee katottua et vau,tunnetaanko me?Tosiaan ku harvemmin laittautuu kunnolla ja tilanne on sellanen et vaatii nii näyttää tosi nätille mutta jos olis aina samat pakkelit naamalla ja tukka näteillä kiehkuroilla aina ni eipä se arki look paljon juhla lookista poikkeis,sehän olis aina samanlainen.Meikkausta ja feikkausta ku tilanne vaatii,poikkeaa arjesta,mutta muuten sopiva pikku ehostus.Lisäksi liika huulipunan ja räikeän vielä käyttö niin nou thanks!!!!!kohtuu kaikessa.Ehosta ittes treffeille sopivasti,eikä älyttömiä määriä hajuvesiä....... B)
 

Yhteistyössä