Mies ei voi koskea

  • Viestiketjun aloittaja Harmistus
  • Ensimmäinen viesti
Harmistus
Elikäs raskaana ollaan, maha ei vielä hirveän iso.. silti, näin raskausaikana olen saanut mieheltäni erittäin hyvällä onnella jopa kokonaista 2krt/kk.

Ja normaalisti luistaa usemman kerran viikossa \|O

Kuukauden päivät mies on jopa nukkunut yönsä sohvalla, ilman mitään mökötyksiä tms.. vetoaa siihen, että minä saan nukkua rauhassa.

Ja sitten tänään huomasin miehen seikkailleen netissä herkun pano-chatissa.. näinkö vähän sitä sitten kelpaa, kun alkaa paikat levenee?
Kotonakin kun OLISI tarjolla, minkä mies tietää VARSIN hyvin.. ketuttaa!!!!
 
jag
sama täällä, tosin ei ihan noin pahana, kerta puoleentoista viikkoon on meillä meininki. on toi mies niin kamalan näköisiä eukkoja aikanaan pannut, että luulis kelpaavan vaikka maha onkin isompi. enkä jaksa enää kinuta koko ajan. PRKL!!!
 
jag
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 01:05 Mites on kirjoitti:
Ette kai te naiset levene, kun ootte raskaana? Ei kaikki naiset ainaskaan levene, todellakaan!!!!!
no en minä ainakaan! ei ole tullut ylimääräisiä löllöjä, pidän huolta kunnostani oman jaksamiseni ja ulkonäönkin vuoksi. Mutta kun se mahan kasvu nyt sattuu liittymään olennaisesti tähän raskauteen....
 
Harmistus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 07:41 jag kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 01:05 Mites on kirjoitti:
Ette kai te naiset levene, kun ootte raskaana? Ei kaikki naiset ainaskaan levene, todellakaan!!!!!
no en minä ainakaan! ei ole tullut ylimääräisiä löllöjä, pidän huolta kunnostani oman jaksamiseni ja ulkonäönkin vuoksi. Mutta kun se mahan kasvu nyt sattuu liittymään olennaisesti tähän raskauteen....
Niinpä. Väkisinkin levenee lantiolta :whistle:
 

Yhteistyössä