Mies; jos tunnet etäisesti jonkun naisen ja tiedät

että hällä on vaikka kolme lasta,
niin kiinnostaisko hän sinua noin enempikin?

Vai tyydytkö katsomaan kaukaa ja ihailemaan häntä?
Mutta lasten olemassaolo ja ajatus monta kertaa synnyttäneen naisen kropasta ei miellytä?

:)
 
nainen
en ole mies, mutta kolmen lapsen äiti ja vientiä piisaa. olen kyllä varattu, mutta miesten mielenkiinto ei ole lopahtanut, vaikka tiedossa olisi siviilisäätyni ja lasten lukumäärä. no, kyllä sitä ittensä voi "kunnossa" pitää eikä heittäytyä vallan verkkarilinjalle... ;)
 
Onko sitä aina pakko
ON käynyt niin että kolmen lapsen äitinä on tullut vastaantuleva mies iskeneeksi silmää vaikka olen lykkinyt vaunuja :D

Lisäksi työssä asiakkaat eivät ole pystyneet pitämään hyppysiä erossa.

Juu olis kiva tietää mikä vetää naisessa jolla on jo jonkin verran pyöreyttä ja perhettäkin. Ei edes tarvitse olla eronnut. :saint:
 
yh isukki
olispa tollasia naisiakin jotka kattelee sillä silmällä yh isiä olisin kyllä tosi otettu mut ei kai ne pelkää et sillä on varmaan vaimo kotona ku tollasia isiä kun on harvassa. :wave: mä ainakin katon naisia joilla on lapsia ne on tosi seksikkään näkösiä naisia ja se on fakta...
 
mami kertaa kolme
Voi yh isukki, uskon kyllä että moni naineni kernaasti kiinostuisi jos vaan tietäisi että olet vapaa!!! Ei kai naisen mielestä voi olla mitään ihanampaa, seksikkäämpää, miehekkäämpää ja enemmän puoleensa vetävää kuin mies joka vielä kykenee yksin huolehtimaan jälkikasvstaan.
 
erimies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 19:42 Miehen vastaus kirjoitti:
Sori, jos pudotan teidät maanpinnalle.
Kyllä miehet vonkaa kolmenlapsen eronneita äitejäkin, mutta ajatelkaapa miksi!!!!!!!!
Jos ette usko, niin testatkaa.
Samasta syystä kuin sinkkuja, tietysti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:29 nainen kirjoitti:
en ole mies, mutta kolmen lapsen äiti ja vientiä piisaa. olen kyllä varattu, mutta miesten mielenkiinto ei ole lopahtanut, vaikka tiedossa olisi siviilisäätyni ja lasten lukumäärä. no, kyllä sitä ittensä voi "kunnossa" pitää eikä heittäytyä vallan verkkarilinjalle... ;)
No minen todellakaan ole verkkarityyppiä ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 19:42 Miehen vastaus kirjoitti:
Sori, jos pudotan teidät maanpinnalle.
Kyllä miehet vonkaa kolmenlapsen eronneita äitejäkin, mutta ajatelkaapa miksi!!!!!!!!
Jos ette usko, niin testatkaa.
..ja tähänkin sopii vastata että jos ne naiset lupaa kunnioittaa sua vielä aamulla , sua käytetään vaan hyväksi :hug:
 

Yhteistyössä