mies makusi, naismakusi?

  • Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta kysy
  • Ensimmäinen viesti
mielenkiinnosta kysy
vetävätkö tietyntyyppiset ihmiset toisiaan puoleensa?

kerro minkä näköinen olet ja minkä oloisista ihmisistä itse kiinnostut.

Itse on 40v nainen, pitkätukkainen, tumma hiukset pieni ja pyöreä, ruskea silmäinen. pidän vaaleista harteikkaista miehistä joilla miehkäs ääni ja karismaa . :)
 
Omaan vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät ja olen 166 cm ja 54kg. Olen lukenut ja älykäskin.

Pidän tummahiuksisista, parransänkisistä, leveä huulisista, symmetrisen näköisistä, maskuliinisen tuoksuisita, luustoltaan harteikkaista ja jalkopalloilijan takamuksen/reidet omaavista, hyväkuntoisista, lyhyistä miehistä, joissa näyttäisi olevan "potkua". Luonteen tulisi olla kiltti ja ihmisläheinen.
 
Itse tykkään monenlaisista miehistä,ei ole yhtä tyyppiä joka vetoaa.Joku tietty piirre ihmisessä tekee siitä hyvännäköisen,esim.huulet,silmät,ääni tai ihan vaikka luonne vaan.Itse olen normaalimittainen,muodokas ja uhkea punapää jolla on pilkettä silmäkulmassa ;)
 
täällä punarusketa puolipitkät takkuset hiukset.
olen hoikka ja muodoton, ja vaatetyylini/makuni viahtelee toisesta ääripäästä toiseen.

pidän pitkistä, hoikista miehistä.huomasin tässä miettiessäni että kaikilla aikani miehillä/pojilla on ollut iso nenä :) (oon outo joo) ja jotenkin en tykkää suomenkielisistä miehistä.oon yhden sellaisen kanssa seurustellut, ja ei tullu mitään... aina ruotsinkieliset :p
 
Itse olen ihan tavallinen, kiltin näköinen suomalainen nainen. Vartalo on naisellisen muodokas. Isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio.

En osaa eritellä millaisesta miehestä nimenomaan tykkään. Persoona ratkaisee paljon. Jostain syystä nuoremmat miehet kiinnostaa, varsinkin urheilevat nuoret miehet.

Sen voin sanoa mistä en tykkää, kehonrakentajat, kiiltokuvapojat ja tummat/tuliset ulkomaalaiset eivät ole mun juttu.

:D
 
Vieras n
Olen 180 cm pitkä, pyöreimmän puoleinen, pitkät paksut hiukset, kauniit silmät, kivannäköinen todella uhkea nainen, lihaksikkaat komistukset mun makuun, ei alle 180 cm, 80 kg miehet :x
 
ekkuli vekkuli 76

Pitkähkö muodokas ja pitkä hiuksinen nainen ja tietynlainen yleisolemus kiinnittää huomion.

Kaikki tyttöystävät ovat kyllä olleet pitkähköjä, pitkähiuksisia? Sattumaa kai?
 
ekkuli vekkuli 76

Niin ja naisen pitää tietää mitä tahtoo, olla tietyllä tavalla kunnianhimoinen ja tavoitteellinen, empaattinen, Huumorintajuinen. Myönteinen elämänasenne ja ennakkoluuloton mieli ovat suurta plussaa. Pisteenä iiin päälle jos on koulutustakin.

Tyhjäntoimittajat ja joka paikasta narisijat eivät kiinnosta.
 
nainen
Mä olen lähellä neljääkymmentä, tumma ja romanttinen, seksikäskin.

Miehet. En osaa muuten eritellä, kuin etten pidä luisevista, pienistä miehistä. Mieluummin vaikka lihava kuin ihan pelkkää luuta ja nahkaa. Mutta ne silmät, käytös ja tietynlainen nöyryys vetoaa.
 

Yhteistyössä