mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

Kai mul on joku viehätys jonkin sortin päälliköitä kohtaan.. yhtä pannut toistuvasti jokin aika sitten, toisen kanssa muuten vain kiihkeää tanssia ja pussailua ja kolmannen kans sit mieletöntä suutelua, vaikka olikin nainen :whistle:

toisaalta sit komee poliisi saa housut märäks samantien..
 
Joku semmonen vähän likanen duunari, vaiks palomies, asfalttimies tai joku autonkorjaaja/ raksamies, sillee et on työvaateet päällä, vähän just likaset :p Ei niinkään mikään puku-salkkutyyppi! Komeita tietty miehet on ouku päälllä joo, mut oikeen sellanen grrrr hottis on tollanen joku ed mainittu.
 
eräässä kauppakejussa myyjät istuuu kassalla korkealla pyöreällä jakkaralla, reidet levällään suoraan asikkaaseen päit.
Aina alkaa väkisinkin kiihottamaan kun pillu on suoraan n. 40 cm päässä. Aluks olin vähä hämillään mutta nyt oon oppinu nauttimaan siitä. P.s. En kerro ketjua.
 
Poliisi, palomies ja sotilaat on mun fantasioissa.
Kyllä sellanen joku pitkä ja harteikas poliisi sais laittaa mut raudoissa autoonsa ja tehdä temppujaan :p
Ne on ne univormut... yhtä seksikkäitä kuin rentut!
 
Mulla oli ennen vartija, mutta kun hohto meni aiheesta poliisit, palomiehet... hothothot.
Onneksi rakkaat entiset työkaveritkin toki tiesi nää mieltymykset (joo ja oma ukko on kuullu kans ja parhaillaan on kuunnellut sopimattomia tilanne raportteja.
M:tota, noi palomiehet kolaroi mun autoa.
V: siis mitä?
M: noi palomiehet tosiaan kolaroi mun autoa ja mun pitäis lähtee tonne asemalle selvittää tätä juttuja.
V: et jumalauta oo tosissasi, mitä hel******...
M: joo, mä lähen noiden mukaan, eikä se haittaa mua yhtään.
V: onks ne ... (äänestä kuului virnistys)
M: toosi.... mut ei tohon autoon tullu kun naarmu, harmi sinäänsä.

Ja kiitos luojani ettei tätä viestintää kuullut kukaan pukutyyppi, vaikkakin V:n esimies soitti mulle vapaa-ajallaan, et väitänkö tosiaan et paloauto kolaroi mun autoa eikä toiste päin.

Toinen kerta oli reteempi, sain 12 poliisia yhtäaikaa tulemaan luokseni. Kyllä se omakin ukko kävi, mut silti. 12. Ja vain pari joiden suhteen pientä ikärajoitetta.

Pidän kyllä kaiken maailman duunareiden seurasta, etenkin kun juttu lentää. Mutta eipä poliisi tai palomies saa mua mukaansa, vaikka olisi kuinka viehättävä kaikinpuolin.
 

Yhteistyössä