Mikä niissä kultaisissa suihkuissa on niin kamalaa?

  • Viestiketjun aloittaja golden
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaan :)
Mut sehän haisee.... paskalle!!! Haiseeko paska susta hyvälle? Mulla sais aikaan oksennusrefleksin, mut sä varmaan haluaisit maistaa sitäkin?
 
Katja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaan :)
Mut sehän haisee.... paskalle!!! Haiseeko paska susta hyvälle? Mulla sais aikaan oksennusrefleksin, mut sä varmaan haluaisit maistaa sitäkin?

Ei sitä hajua siinä pidä ajatella eikä edes tule ajateltua siinä touhutessa. Turhat estot pois vain ja rohkeasti kokeilemaan.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaan :)
Mut sehän haisee.... paskalle!!! Haiseeko paska susta hyvälle? Mulla sais aikaan oksennusrefleksin, mut sä varmaan haluaisit maistaa sitäkin?
voi syödä ruoka-aineita jotka ei haise niin pahalle kakassa jos tietää pääsevänsä näihin leikkeihin
 
joskus katselin jotain pätkää jossa kaksi nättiä ja nuorta japanilais ( ? ) tyttöä leikkivät kakkapökäleellä - toinen kakki toisen suuhun ja sit sitä palluraa vaihdeltiin suusta toiseen ja ties mitä - en katsonut enempää vaan koitin vaan ajatella, että noh meitä on moneksi ja kukin tavallaan. :xmas:
 
...
Jep, en tiennyt että kaviaarileikki on nimi p*skaleikeille. Ton kultaisen suikun sentään tiesin. Anteeksi tietämättömyyteni! :D Mutta on kyllä tosi etova ajatus, että mies p*skois mun päälle ja sitten sitä leviteltäis ympäriinsä! Se haju ei varmaan irtois ikinä ihosta&sängystä! Siis se on p*skaa, mun mielestä ihan tosi sopivaa kamaa viemäriin, ei makkariin! Mutta makunsa kullakin! (ei kait sitä sentään syödä?)
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja golden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Miksi kaikkien pitäs haluta olla kusilaarina??
mut mä olen varma et kaikki tykkäis jos vaan kokeilis. siinä saa niin paljon paremman orkutkin kun tulee kultasuihku:)
Ootko kovinkin yksinkertainen? Vai luuletko yleensäkin että kaikki ihmiset pitävät samoista asioista?
 
vieras
Oho, olen yllättynyt että hyvin todennäköisesti kuitenkin seksiä harrastavat aikuiset ihmiset ihmettelevät täällä että jaa mikä suihku, mikä kaviaari... siis kuinka rajoittunut tietämys seksistä ihmisellä voi olla???

Itse en harrasta enkä usko että tuollaisista nauttisin (en todellakaan), mutta hei, meitä on moneksi ja mitäs meistä kukaan on kenellekään sanomaan mistä saa nauttia ja mistä ei, kyllä se nautinto tulee ihan muuten kuin kenenkään käskemällä (ok, joillakin siitäkin;) )ja kun aikuisista ihmisistä kyse, niin jokainenhan saa harrastaa seksiä niinkuin parhaaksi näkee.

Helppoa olis sanoa että yök. Mutta ilmeisesti se ei ole kaikille yök. Ja miksi yökkisin, eihän mun ole tuohon ruvettava. Ne, jotka tuota tahtoo, niin miksen anna heidän sitä harrastaa ja nauttia, ei ole multa pois. Minä nautin eri tavalla, mutta nautinto ylipäätään on kivaa joten se suotakoon kaikille.
 
...
Mä katoin kerran dokkaria jostain seksielokuvanäyttelijöistä. Siinä näytettiin pätkä sellaisen ruokaleffan kuvauksista, ja se näytti, noh sanotaanko että mun mieltäni se lämmitti... Että kait mäkin saisin suklaakastikkeesta&mansikkahillosta kehitettyä itselleni jonkinlaisen fantasian. :p
 
yxx
Minua kiinnostaisi kokeilla sitä että mies kusee päälleni (ei siis todellakaan naamalle tai suuhun, yöks!!), etenkin alistettaessa. Siitäkin voisin tykätä että saisin pilluuni pissaa, sillä minulla on outo viehtymys ns. creampie-ilmiöön :). Mieheni ei kuitenkaan ole tippaakaan kiinnostunut eli se siitä.
 
yxx
Alkuperäinen kirjoittaja yxx:
Minua kiinnostaisi kokeilla sitä että mies kusee päälleni (ei siis todellakaan naamalle tai suuhun, yöks!!), etenkin alistettaessa. Siitäkin voisin tykätä että saisin pilluuni pissaa, sillä minulla on outo viehtymys ns. creampie-ilmiöön :). Mieheni ei kuitenkaan ole tippaakaan kiinnostunut eli se siitä.
Lisätään tähän vielä sellainen juttu että monelle asialle olen yökkinyt jopa vuosia ennenkuin sitä on kokeiltu ja se onkin sitten ollut kiihottavaa. Esim. anaaliseksi on yksi tämmöinen juttu, samoin rintojen imeminen lähes verille. Nykyään kun kiihotun niin rinnat ja pyllyreikä ovat ensimmäisiä joissa se tuntuu ;).
 
wtf
Hei oikeesti.. A-P-U-A
Meillä saattas tulla jonkun asteinen keskustelu jos jompikumpi ehdottaisi sitten joku kaunis lauantai ilta "hei kulta voisitko paskoa päälleni" "samalla jos kusaisisit kintuilleni"
Oikeesti mä varmaan repeisin ihan tyystin jos tollasta rupeis ukko ehdotteleen, tosin siitä ei taida olla pelkoa, koska kävi äsken kurkkaamassa olan yli kun sanoin et tus vilkasee mitä mammat on taas keksinny kirjotella, niin käänty hyvin äkkiä pois ja totes että on täällä stana sairaita ihmisiä..
 
Satunnainen
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:
Kaviaarileikkejä :LOL: :LOL: repesin täysin! En siis oo koskaan kuullutkaan moisista, enkä kyllä innostunut :x
Ihan yleinen ja käytetty termi ulosteleikeille.
Seksuaalisia mieltymyksiä on niin monenlaisia, kultaisten suihkujen ja kaviaarin ohessa jotkut saattavat viehättyä myös roomalaisista suihkuista.

Kumman ahdasmielistä väkeä tänne kirjoittelee ainakin tämän ketjun viestien perusteella. Täysin asiallista hauskanpitoa nämä eriteleikit minun mielestäni ovat ja niitä voi hyvin harrastaa vaikkapa suihkutiloissa. Liittyvät aika vahvasti seksuaalisiin valta-asetelmiin, mutta ymmärrän jos kaikki eivät niistä syty.
 
Varmasti muutkin tykkäis jos vaan uskaltais kokeilla vähän miltä se lämmin kultasuihku oikein tuntuu!
Onneksi olen saanut muutaman kerran kokea molemmin puolista suihkuttelua. Ei siinä todellakaan ole mitään pahaa. Tosin saunassa ja tai suihkussa vaan. Se on lämmin ja pehmeä hyväily ja kyllä siinä kanki kovenee. Suuhun ei olla otettu, mutta kyllä muuten jokainen ruumiinkolkka on osansa saanut. Kokeilkaa hyvät ihmiset. Se vapauttaa ja lähentää. Ihan totta.
 
Minä vaan kiihotun helvetisti ajatuksesta että nainen pissaa päälleni. Vaikka suuhunkin. En sitä niele kuitenkaan. Voi minua haukkua pervoksi tai hulluksi mutta minkäpä sitä haluilleen voi?
8. tyttöystävän jälkeen ajattelin että semmosta naista en löydäkkään joka pissaleikeistä nauttisi. En kiihotu ajatuksesta että itse pissaisin naisen päälle yms. mutta ei se minua haittaisikaan tehdä.

Pari tyttöystävää on suostunut suihkussa päälleni pissaamaan, mutta en sitten halunnut toteuttaa koska tunsin että he ei selvästikään sitä oma-aloitteisesti halua.

Fetissisivustojen amatöörivideoiden perusteella ainakin on todella paljon naisia jotka kyseisestä hommasta tykkäävät. Mistähän itse sellaisen löytäisi?

Naisten pissa kiihottaa vaan niin saatanasti.
 

Yhteistyössä