Miksi en saa siirrettyä muistikortilta kuvia koneelle?

  • Viestiketjun aloittaja Avuton
  • Ensimmäinen viesti
Avuton
Ennen laitoin vain muistikortin tuohon lukiaan ja kuvat siirtyivät ja nyt ei enään tapahdu mitään. Kerran löysin kuvat jostain muualta, mut en löydä sitäkään enään. Missä vika?
 
Huom harmaana
No on aika hatarat speksit sinulla neuvoja varten :)
Itse tuuppaan sen kortin lukijaan ja aukeaa ikkuna jossa kysytään tarkistetaanko vai jatketaanko tarkistamatta. Sitten aukaiseen resurssinhallinnan kautta kortilla olevat kansiot.
Simppeliä. Ei tarvitse tehdä juuri mitään.

Ovatko kuvat varmasti kortilla?
 
Avuton
niin aukesi meillekin ikkuna ennen, kun tuikkasin kortin koneeseen. Kortilla on kuvia ja oli tarkoitus siirtää ne koneelle, mutta ei tapahdu mitään vaikka kortin laittaa koneeseen.
 
njuui
onko muistikortin kyljessä sellanen pieni nökö mikä liikkuu ylös-alas? sen vieressä lukee yleensä lock. jos se nökö on lock kohdassa niin silloin kortti on "lukittu". vedä se nökö niin että se ei ole lock kohdassa. jos nyt tästä on edes kyse..
 
Avuton
On siinä sellanen, mut ei oo kohdassa lock :(

Tarviiko siihen jonkun ohjelman, et ne pystyy siirtää. Meinasin, et jos poika ois voinut saada sen poistettua. Mä oon niin avuton näissä asioissa!
 
"vieras"
Laita kortti lukijaan. Avaa oma tietokone -kansio. Näet siellä muistikortin kuvakkeen, jolla on todennäköisesti sama nimi kuin mikä muistikortin merkki on. Avaa muistikortin kansio. Valitse ja kopioi kaikki kuvat. Mene omat kuvatiedostot -kansioon. Tee halutessasi uusi kansio ja liitä kuvat sinne.
 

Yhteistyössä