Miksi kiusataan ....

  • Viestiketjun aloittaja taasko
  • Ensimmäinen viesti
taasko
Pakko valittaa jollekkin joka jaksaa lukea tämän. :ashamed:

Miksi mietä odottavia kiusataan keskenmenoilla? Vielä varsinkin pitkittyvillä monta päivää kestävillä ennakoivilla verenvuodoilla ja epätietoisuudella.

Itselläni taas alkoi verinen vuoto. Juuri kesällä samanlainen vuoto johti keskenmenoon kahden päivän päästä.
Miksi keskenmeno ei sitten voisi tulla heti, kun kerta on tullakseen.
Vihaa näitä epätietoisuuden päiviä. Lääkärit ja terveydenhoitaja yrittävät valaa toiveikkuutta; "Ei vähäinen verenvuoto aina merkitse keskenmenoa. Odotetaan nyt muutama päivä. Kyllä se siitä asettuu."
Ja PAH. En usko enää omalla kohdallani.
Kiva viikonloppu tiedossa.
:\|
 
ronna
Mulla oli vuosi sitten keskenmeno. Muutama viikko sitten aloin taas vuodella, silloin rv 13. Olin aivan varma et taas meni kesken. Raskaus jatkuu edelleen ja vuotelua on päivittäin, rv nyt 15.
 
sanna-cata
Koska niinkin voi käydä, että raskaus jatkuu veren vuodosta huolimatta. Itselläni tuli vuotoa useita kertoja. Joskus niinkin paljon, että housut, kengät ja rappukäytävä oli veressä. Silloin luulin, että varmasti kesken meni, mutta kyllä se sydän ääni sieltä vielä löytyi. Siihen vuotoon on monia syitä, eikä ne sinun kiusaksi ole. Veri on aina merkki elimistöltä joko keskenmenosta tai vaikka siitä, että rasitusta ym. on nyt syytä välttää.
 
Mulla ei ollu mitään vuotoa eikä mitään muutakaan ennakoivaa keskemenoon viittaavaa, mut niin vain kävi et menin neuvolaan rutiini käynnille eikä sydän ääniä enää kuulunutkaan. Seuraavana päivänä ultraan jossa varmistui että kasos pojat olivat kuolleet kohtuun noin viikkoa aikasemmin.
Nyt olen uudestaan raskaana ja pelko on aivan kauheaa. nyt viellä näyttää siltä että minusta tulee yksinhuoltaja äiti.
 
ronna
Joo, kyllä tämän raskauden aikana on tullut paljon harmaita hiuksia.Sitä keskenmenoa pelkää koko ajan, kun viimeksi niin kävi.En kait usko, että raskaus jatkuu loppuun asti ennen kuin vauva on syntynyt. Sitä on niin kuin varuillaan jatkuvaan, ei anna itsensä toivoa liikoja.
 
Vauvahaaveilija
Mulla on kanssa keskenmeno pelko hirveä, nyt olen raskaana. Tämä raskaus on todella toivottu, mutta toisinaan minusta tuntuu, että joudun hullujen huoneelle... yritän olla stressaamatta, mutta en oikein osaa vielä iloitakaan. Mulla ei ole koskaan tullut km yhteydessä verta, aina on ultrassa pudonnut pommi!
Nyt täytyisi jaksaa vielä vähän aikaa, niin voisi mennä ultraan katsomaan, että kasvaako siellä mitään...
 
Mulla oli kolme viikkoa veristä vuotoa,josta neuvolassa ja äippäpolilla sanottiin,että vaaratonta,jos ei kipuja. Tänään sitten ultrassa todettiin,että meidän pikkuinen oli kuollut kohtuun kolme viikkoa sitten juuri vuodon alkupäivänä!!! :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 17:03 sanna-80 kirjoitti:
Mulla ei ollu mitään vuotoa eikä mitään muutakaan ennakoivaa keskemenoon viittaavaa, mut niin vain kävi et menin neuvolaan rutiini käynnille eikä sydän ääniä enää kuulunutkaan. Seuraavana päivänä ultraan jossa varmistui että kasos pojat olivat kuolleet kohtuun noin viikkoa aikasemmin.
Nyt olen uudestaan raskaana ja pelko on aivan kauheaa. nyt viellä näyttää siltä että minusta tulee yksinhuoltaja äiti.
:flower: Koita pärjätä!!
Mullla oli muuten samanlainen kokemus, paitsi mahassa oli vain yksi nyytti! Meinataan yrittää uudestaan, joskus tässä kunhan sais ton oman elimistönsä taas toimimaan ( kuukautiset meni sekaisin km:n jälkeen ) Hyvää vointia sulle, kyllä sä vielä löydät rinnalle sen oikean ja paremman tukijan!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 17:45 Pomi kirjoitti:
Mulla oli kolme viikkoa veristä vuotoa,josta neuvolassa ja äippäpolilla sanottiin,että vaaratonta,jos ei kipuja. Tänään sitten ultrassa todettiin,että meidän pikkuinen oli kuollut kohtuun kolme viikkoa sitten juuri vuodon alkupäivänä!!! :'(
Tuttua juttua. Mulla vain oli toisin päin. Ihka ensimäisessä raskaudessa oli melkoiset kivut alavatsassa. Kun niistä mainitsin totesivat että ne on liitos kipuja vain. Veren vuotoa ei ollut ollenkaan. Ultrassa sitten kanssa todettiin että vaaveli oli kuollut jo muutama viikko sitten.
Enää en usko neuvolatätien tai lääkäreinden vakuutteluja. Ihan hissukkseen yritän nyt selvitä ensimmäiseen ultraa ja sitten seuraavaan, jonka jälkeen voin huokaista ja alkaa kertoa ystäville iloisesta perhetapahtumasta. RV on nyt 10+6.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 14:11 odottaja kirjoitti:
minulla alkoi eilen vuoto ja olin varma keskenmenosta, ultrassa eilen kaikki ok,nyt vain jännätään ja pidetään kynsin hampain elämästä kiinni!!!!!!!!!!!!
Mulla on sama tilanne nyt. Viikkoja on 6+4 ja niukkaa rusehtavaa vuotoa oli viikon verran ja nyt on ollu 4 päivää veristä vuotoa. Välillä tulee mustia klönttejä. Kokoajan on epätietoisuuden tunne. Tää on kamalaa. Olen käynyt ultrassa ja sikiö on kohdussa, mut ei yiedä elääkö se. Inhottavaa, ku pidetään tälleen jännityksessä. Parin viikon päästä uus ultra.
 

Yhteistyössä