Miksi mies luulee että olisi homo jos nauttii anaaliseksistä?

mp
Halusin kokeilla nauttiiko miehet anaaliseksistä, heille itselleen siis. Eli kokeilin dildoa miehen anaaliin ja otin samalla suihin. Mahtavan nopeata mies laukesi, sperma lensi pitkälle ja sitä tuli paljon. Mieheltä meinas mennä taju. Nautti tosi paljon. MUtta jälkeenpäin miettii että ei kai hän ole homo? Eihän se sitä nyt tarkoita. Miehellähän on myös Gpiste anaalissa, ihan kuin naisillakin on. Myös hetero mieheillä. Miksi mies ajattelee noin ahdas mielisesti?
 
Niin, jotkuthan eivät erota toisistaan kahta eri asiaa: Anaaliseksistähän VOI nauttia myös mies, jos uskaltaa sitä naisen kanssa kokeilla. Ihan toinen juttu taas on, että mies tykkää miehistä. Piste.
 
Mies voi ehdottomasti nauttia analiseksistä. Itse nautin siitä kovasti, myös vaimoni nauttii kun saa "panna" minua sträppärillä. Kaikkein voimakkaimmat orgasmit olen kokemut yhtäaikaisella anaaliseksillä ja suihinotolla, jalat eivät kantaneet vähään aikaan, ovat olleet niin rajuja.
Minkäänlaista vetoa muihin miehiin en omaa, vaikka 3kimppaa 2M+1N kuviolla on tullut harrastettua, niin kohteena aina nainen ja hänen nautinnon maksimointi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä