Mistä miehet tykkää?

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
En ole mies mutta eiköhän miehet ole tohkeissaan siitä itse seksistä jo sinälläänkin ettei ne isoja kikka kolmosia siihen lähde sotkemaan.
Kyllähän miehilläkin on jokin mikä takaa heille sen parhaimman nautinnon. Enkä nyt aja takaa että sen pitäisi olla jokin iso juttu vaan se voi olla myös jokin pieni asia mikä saa miehen voihkimaan nautinnosta. Esim jos mies tulee takaa päin ja nainen siinä samalla vähän keinuttaa lantiota niin silloin mies nauttii sunnattomasti. Eli juuri tälläisiä pieniä asoita taikka sitten isompi =)
 
OooO
Itte dikkaan ihan siitä jos nainen on aktiivinen seksin aikana eli ihan oma-aloitteisesti ryhtyy toteuttamaan itseään ja uskaltaa näyttää nauttivansa :p Niin joo nyt tulikin mieleen yksi. Eli jos nainen suihinottaessaan ymmärtää käyttää reilusti sylkeä ja kättä niin silloin kyllä pääsee nautinnossa aivan uudelle levelille. Yksi kokemus tälläisestä naisesta on ja sitä jaksaa muistella lämmöllä. Muut on jostain helv..in syystä halunnu käyttää hampaitaan ja kuivuus on ollut sitä luokkaa, että ehkä kyykyttämällä myyrää hiekkapaperilla pääsisi samaan nautintoon.

Tosin näin kesän lähestyessä tälläinen seksitön suhde joka minulle on siunaantunut saa kuupan sen verran sekaisin, että kelpaisi ihan peruslahnanakin makoileva kuiva pildenpidike ja nauttisin kuitenkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja OooO:
Itte dikkaan ihan siitä jos nainen on aktiivinen seksin aikana eli ihan oma-aloitteisesti ryhtyy toteuttamaan itseään ja uskaltaa näyttää nauttivansa :p Niin joo nyt tulikin mieleen yksi. Eli jos nainen suihinottaessaan ymmärtää käyttää reilusti sylkeä ja kättä niin silloin kyllä pääsee nautinnossa aivan uudelle levelille. Yksi kokemus tälläisestä naisesta on ja sitä jaksaa muistella lämmöllä. Muut on jostain helv..in syystä halunnu käyttää hampaitaan ja kuivuus on ollut sitä luokkaa, että ehkä kyykyttämällä myyrää hiekkapaperilla pääsisi samaan nautintoon.

Tosin näin kesän lähestyessä tälläinen seksitön suhde joka minulle on siunaantunut saa kuupan sen verran sekaisin, että kelpaisi ihan peruslahnanakin makoileva kuiva pildenpidike ja nauttisin kuitenkin =)

Täällä täysin samanlaiset tunnelmat. Kun sais jotain muuta kuin omaa kättään - edes vaimon kättä- mutta ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OooO:
Itte dikkaan ihan siitä jos nainen on aktiivinen seksin aikana eli ihan oma-aloitteisesti ryhtyy toteuttamaan itseään ja uskaltaa näyttää nauttivansa :p Niin joo nyt tulikin mieleen yksi. Eli jos nainen suihinottaessaan ymmärtää käyttää reilusti sylkeä ja kättä niin silloin kyllä pääsee nautinnossa aivan uudelle levelille. Yksi kokemus tälläisestä naisesta on ja sitä jaksaa muistella lämmöllä. Muut on jostain helv..in syystä halunnu käyttää hampaitaan ja kuivuus on ollut sitä luokkaa, että ehkä kyykyttämällä myyrää hiekkapaperilla pääsisi samaan nautintoon.

Tosin näin kesän lähestyessä tälläinen seksitön suhde joka minulle on siunaantunut saa kuupan sen verran sekaisin, että kelpaisi ihan peruslahnanakin makoileva kuiva pildenpidike ja nauttisin kuitenkin =)
Kuule tänne vaan naikkoset riviin ja valkkaamaan. Täältä niitä himokkaita kotirouvia löytyy joiden ukot pihtaa tai ei muuten vaan kiinnosta!Varmasti löytyy sullekin
 
OooO
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Alkuperäinen kirjoittaja OooO:
Itte dikkaan ihan siitä jos nainen on aktiivinen seksin aikana eli ihan oma-aloitteisesti ryhtyy toteuttamaan itseään ja uskaltaa näyttää nauttivansa :p Niin joo nyt tulikin mieleen yksi. Eli jos nainen suihinottaessaan ymmärtää käyttää reilusti sylkeä ja kättä niin silloin kyllä pääsee nautinnossa aivan uudelle levelille. Yksi kokemus tälläisestä naisesta on ja sitä jaksaa muistella lämmöllä. Muut on jostain helv..in syystä halunnu käyttää hampaitaan ja kuivuus on ollut sitä luokkaa, että ehkä kyykyttämällä myyrää hiekkapaperilla pääsisi samaan nautintoon.

Tosin näin kesän lähestyessä tälläinen seksitön suhde joka minulle on siunaantunut saa kuupan sen verran sekaisin, että kelpaisi ihan peruslahnanakin makoileva kuiva pildenpidike ja nauttisin kuitenkin =)
Kuule tänne vaan naikkoset riviin ja valkkaamaan. Täältä niitä himokkaita kotirouvia löytyy joiden ukot pihtaa tai ei muuten vaan kiinnosta!Varmasti löytyy sullekin
No siinä tapuksessa: Arvon puutteessa rimpuloivat kotirouvat riviin järjestykää :D Lupaan että en ole ronkeli ja rivin sijasta voitte tasa-arvon nimissä vaikka järjestyä jonoon jos saapumisjärjestyksessä käsittely tuntuu paremmalta vaihtoehdolta :LOL:

Hieman kyllä on epäilevä mieleni tämän toimimisen suhteen :/
 
Kuule tänne vaan naikkoset riviin ja valkkaamaan. Täältä niitä himokkaita kotirouvia löytyy joiden ukot pihtaa tai ei muuten vaan kiinnosta!Varmasti löytyy sullekin[/quote]

No siinä tapuksessa: Arvon puutteessa rimpuloivat kotirouvat riviin järjestykää :D Lupaan että en ole ronkeli ja rivin sijasta voitte tasa-arvon nimissä vaikka järjestyä jonoon jos saapumisjärjestyksessä käsittely tuntuu paremmalta vaihtoehdolta :LOL:

Hieman kyllä on epäilevä mieleni tämän toimimisen suhteen :/ [/quote]

Paas laittaen uus alotus niin varppina alkaa tulee ehdokkaita
:LOL: Koita vaiks kattoo alotus salaisia kirjoittelukumppaneita!
 
Mä naurin suunnattomasti seksistä aktiivisen naisen kanssa, joka tietää, miten vartaloaan käyttää...
Kiireetön seksi on ihanaa, mutta toisaalta pikapanokin on joskus todella kiihottavaa.
Mä haluun kans auttaa niitä naisia, jotka joutuvat kärsimään seksin puutteesta... :p
 
OooO
Kohta varmaan kiiman pakottamana sen teenkin... Ehkä kuitenkin yritän hetken vielä kusettaa itteeni ja uskotella, että kiihkeät kotirouvat salaisine haaveineen tunkeutuvat raivoisasti YV-osastooni sen tukkien ja mä saan vaan urostella kukkona tunkiolla :LOL:

Miten niin suuretkuvitelmat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja OooO:
Kohta varmaan kiiman pakottamana sen teenkin... Ehkä kuitenkin yritän hetken vielä kusettaa itteeni ja uskotella, että kiihkeät kotirouvat salaisine haaveineen tunkeutuvat raivoisasti YV-osastooni sen tukkien ja mä saan vaan urostella kukkona tunkiolla :LOL:

Miten niin suuretkuvitelmat...
joo juuri näin se homma toimii :LOL:
Tietyt nikit on aika suosittuja miesten keskuudessa.
 
OooO
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Alkuperäinen kirjoittaja OooO:
Kohta varmaan kiiman pakottamana sen teenkin... Ehkä kuitenkin yritän hetken vielä kusettaa itteeni ja uskotella, että kiihkeät kotirouvat salaisine haaveineen tunkeutuvat raivoisasti YV-osastooni sen tukkien ja mä saan vaan urostella kukkona tunkiolla :LOL:

Miten niin suuretkuvitelmat...
joo juuri näin se homma toimii :LOL:
Tietyt nikit on aika suosittuja miesten keskuudessa.
Näin mä vähän aattelinkin. Vai oliskohan sittenkin pitänyt lukea se naisen manuaali...
 
Jaa täällä taas tällainen meininki..ei paha ei paha :D
Naista, kun vääntelee oikeista nappuloista oikaan aikaan saa ihmeitä aikaan, mut meillä miehillä on vaan yksi sauva jota vääntelemällä ja kääntelemällä pääsee tyydyttävään lopputulokseen ja alkuun pääsee pistämällä jotain tuhmaa yv:nä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arwert:
Jaa täällä taas tällainen meininki..ei paha ei paha :D
Naista, kun vääntelee oikeista nappuloista oikaan aikaan saa ihmeitä aikaan, mut meillä miehillä on vaan yksi sauva jota vääntelemällä ja kääntelemällä pääsee tyydyttävään lopputulokseen ja alkuun pääsee pistämällä jotain tuhmaa yv:nä ;)
Jutut on sitä luokkaa,että harva mies pystyy kuuntelemaan :LOL: Oikea ja varma taktiikka miekkoset hei!heh heh. Mutta eiks sulla ollu jo homma hoidosa :)
 
Tietysti nopea ja himokas pano jonkun vieraan kanssa vois olla kiva.
Esim pikatapaaminen vakipanon kanssa, jos semmoinen olisi piristäs päivää kivasti.
Ajatuskin kunnon himokkaasta rakastelusta saa ton veitikan nykimään. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja isukki32:
Tietysti nopea ja himokas pano jonkun vieraan kanssa vois olla kiva.
Esim pikatapaaminen vakipanon kanssa, jos semmoinen olisi piristäs päivää kivasti.
Ajatuskin kunnon himokkaasta rakastelusta saa ton veitikan nykimään. :p
:heart: mikä ettei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Par20:
Mä naurin suunnattomasti seksistä aktiivisen naisen kanssa, joka tietää, miten vartaloaan käyttää...
Kiireetön seksi on ihanaa, mutta toisaalta pikapanokin on joskus todella kiihottavaa.
Mä haluun kans auttaa niitä naisia, jotka joutuvat kärsimään seksin puutteesta... :p
waude :p
 

Yhteistyössä