Mitä olet aina halunnut kysyä seksistä, mut..

  • Viestiketjun aloittaja mahdotonmies
  • Ensimmäinen viesti
mahdotonmies
et ole kehdannut? Laitetaanpä ketju mihin voi laittaa niitä kysymyksiä, joita ei ole kehdannut kysyä keneltäkään niin täältä löytyy naisia ja miehiä vastaamaan. Ei muuta kuin rohkeasti kysymään ja sit avoimin mielin vastaamaan.
 
mahdotonmies
Aloittaja voi heittää ekan kysymyksen ilmoille. Joskus tullut mieleen, et hierooko kukaan nainen itse rintojaan tai nännejään seksin aikana tai silloin kun puuhastelee itsekseen?

Tämä kysymys tuli mieleen, koska usein aikuisvihteessä näin naiset tekevät ja saavat siitä jo melkoisen nautinnon ainakin äänistä päätellen. Nyt joku kirjoittaa pian, et eikö sinulla ole parempaa katsottavaa TV:stä. Niin joskus nähnyt vaan leffoja, kun isot pojat katsoo, eihän nyt niitä itsellä ole :whistle:
 
hennis
joo o =) ;) Niin se kysymys Kenen julkiksen kans haluaisit olla silleen jos ois mahollista? vähä ehkä fantasiaa liippaa tää kyssäri. Mulla varmaan ois Janne Niinimaa tai Peter Franzen nam nam... :p ;) ;) =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 08:18 mahdotonmies kirjoitti:
Aloittaja voi heittää ekan kysymyksen ilmoille. Joskus tullut mieleen, et hierooko kukaan nainen itse rintojaan tai nännejään seksin aikana tai silloin kun puuhastelee itsekseen?

Tämä kysymys tuli mieleen, koska usein aikuisvihteessä näin naiset tekevät ja saavat siitä jo melkoisen nautinnon ainakin äänistä päätellen. Nyt joku kirjoittaa pian, et eikö sinulla ole parempaa katsottavaa TV:stä. Niin joskus nähnyt vaan leffoja, kun isot pojat katsoo, eihän nyt niitä itsellä ole :whistle:
Eiköhän ole pikkuisen liioiteltua... en ainakaan itse henk.koht. siitä suurta enkä kovin pientäkään nautintoa saa.
 
olen hieronut rintojani sekä itekseni puuhaillessani, että silloin kun mieheni kanssa sekstailemme ja nautin siitä suuuuuunnattomasti!!! ja vielä enempi siitä ku mies niitä huomioi! :p

julkkiksista en unelmoi. =)

kysymystä ei nyt tuu mieleen.. ;)
 
uuno turhapuro
Onko kellään ollut tuolla alapäässä (siis naisella) sellaista levämäistä rihmaa, ikään kuin sammalpeitettä..? :ashamed: Jossain valossa se näyttää hieman vihertävän vivahteiselta.. Mäntysuovalla olen yrittänyt pestä 2 kertaa päivässä mutta häviää vain hetkeksi, ja kutina on valtaisa. Olisiko kellään tietoa/kokemusta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 23:45 uuno turhapuro kirjoitti:
Onko kellään ollut tuolla alapäässä (siis naisella) sellaista levämäistä rihmaa, ikään kuin sammalpeitettä..? :ashamed: Jossain valossa se näyttää hieman vihertävän vivahteiselta.. Mäntysuovalla olen yrittänyt pestä 2 kertaa päivässä mutta häviää vain hetkeksi, ja kutina on valtaisa. Olisiko kellään tietoa/kokemusta...
:eek: :D ei ole, ei!
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 00:02 helmiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 23:45 uuno turhapuro kirjoitti:
Onko kellään ollut tuolla alapäässä (siis naisella) sellaista levämäistä rihmaa, ikään kuin sammalpeitettä..? :ashamed: Jossain valossa se näyttää hieman vihertävän vivahteiselta.. Mäntysuovalla olen yrittänyt pestä 2 kertaa päivässä mutta häviää vain hetkeksi, ja kutina on valtaisa. Olisiko kellään tietoa/kokemusta...
:eek: :D ei ole, ei!
:LOL: just joo :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 23:45 uuno turhapuro kirjoitti:
Onko kellään ollut tuolla alapäässä (siis naisella) sellaista levämäistä rihmaa, ikään kuin sammalpeitettä..? :ashamed: Jossain valossa se näyttää hieman vihertävän vivahteiselta.. Mäntysuovalla olen yrittänyt pestä 2 kertaa päivässä mutta häviää vain hetkeksi, ja kutina on valtaisa. Olisiko kellään tietoa/kokemusta...
:hug: Voimahalit :hug: :hug: :hug:
Mene ihmeessä, lääkäriin, ystävä!
Ettei se vaan, leviä :)
Kuulostaa, joltain bakteerilta. Saat varmasti antibioottia, ja myös bakteeria tappavaa voidetta :)
:hug: :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 23:45 uuno turhapuro kirjoitti:
Onko kellään ollut tuolla alapäässä (siis naisella) sellaista levämäistä rihmaa, ikään kuin sammalpeitettä..? :ashamed: Jossain valossa se näyttää hieman vihertävän vivahteiselta.. Mäntysuovalla olen yrittänyt pestä 2 kertaa päivässä mutta häviää vain hetkeksi, ja kutina on valtaisa. Olisiko kellään tietoa/kokemusta...
Turhaputo taitaa tarkoittaa sissijuustoa!! Armeijan käyneenä hyvin tietää ;) :D :LOL:
 
mammaaaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 23:45 uuno turhapuro kirjoitti:
Onko kellään ollut tuolla alapäässä (siis naisella) sellaista levämäistä rihmaa, ikään kuin sammalpeitettä..? :ashamed: Jossain valossa se näyttää hieman vihertävän vivahteiselta.. Mäntysuovalla olen yrittänyt pestä 2 kertaa päivässä mutta häviää vain hetkeksi, ja kutina on valtaisa. Olisiko kellään tietoa/kokemusta...


olikohan vitsi????Mäntysuopaa?????????haloo!!!jos sillä peset ni varmasti kutiaa kun kuivaa....kannattasko lekuriin meno?
 
uuno turhapuro
ei ollut vitsi.. :\| ajattelin et se on sen verran tehokasta että varmasti lähtee "töhnät" pois. Oon kyl huomannu et se kuivattaa, mut oonkin sit laittanut sinne aina pesun jälkeen perusvoidetta tai ruokaöljyä.. Pitänee kait lähtee lääkäriin..
 
ANU23
mitäs mieltä miehet seuraavasta?
pidätkö siitä että nainen on sextaillessa hiljainen vai antaa nautinnon tulla äänekkäästi ulos ;)

itse tuota jälkimmäistä sorttia..sille ei vaan voi mitään!!! :eek:
mies ei pistä pahakseen,tietääpähän että osaa hommansa,joskus kyllä tullut noloja tilanteita :whistle:

 

Yhteistyössä