Mitä pahaa siinä on jos nainen masturboi?

kyllä mun mielestä niin nainen kuin mieskin saa vaikka olisi parisuhteessa niin masturboida.. meillä ainaki kumpikin niin tekee, joskus jopa otetaan kisoja kumpi tulee ensin :) pientä leikkimieltä pitää olla ja tiukat pipot vois heittää pois tässäkin asiassa ;)
 
Silloin tällöin, rakasteluhetken aluksi vaimo masturboi ensin sormella ja sitten jatkaa pienellä silikonisauvalla (jonka minä sormileikin aikana lämmitän ja öljyän). Paikkani (siis paikka!) on reisien välissä, hyvällä näköalapaikalla. Kun vaimo sitten oikein kiemurtelee, vikisee ja nyhtää päälleen - laskeudun majesteetillisesti ja työnnän heti aluksi muutaman kerran aivan pohjaan asti. Niin, että kohdunnipukka tuntuu. Sitten jatketaan vähän rauhallisemmin...kuvitelkaa
 
Minulta valuisi kuola suupielistä jos näkisin leidini masturboivan. Asiasta ollaan puhuttu ja kun saadaan oikein kunnon vapaa iltapäivä, niin minä lyön sille lelut käteen ja sanon että ANNA PALAA :kieh:
 
Naisen masturboinnissa ei ole mitään pahaa vaan pikemminkin päinvastoin varsinkin jos parisuhteessa sitä pystyy sillointällöin yhdessä tekemään.

:p Masturbointi toimii loistavana esileikkinä! Alkuun itse itseään kiihottaen ja, kun kiimaa alkaa olemaan ilmassa asettuu vierekkäin toisiaan vasten ns naamat vastakkain ja toinen toistaan masturboiden :p
On muuten pirun hyvä tapa tutustua vastapuolen kroppaan! Tietysti toi on tehtävä ajan kanssa ja jännitys on rikottava ennen sitä esim lasi tai pari hyvää punaviiniä, mutta ei yhtään enempää.
 
Vaimoni väittää kiven kovaa, ettei ole masturboinut lainkaan viim. 6v:n aikana, mutta olen aivan varma siitä että hän on. Eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa, päinvastoin ja olen sen hänelle kertonutkin. Itse masturboin lähes päivittäin joko yksinäni tai vaimon vieressä. Auttakaa please :'(
 
Minä en tiedä!

Ehkä vain jos mies luulee olevansa täydellinen Adonis ja varustettu superpeniksellä jolla saa kuin taikaiskulla naiselleen orgasmin!?

:eek:

Vaikka jokainen nainen olisi muuten samanlainen kuin siskonsa niin seksuaalisesti olette eri planeetalta!

Jokainen terve mies haluaa antaa naiselle sellaisen orkun ettei paremmasta väliä.

Naisen täytyy tuntea oma jalkoväli ja mikä siellä tekee itselle hyvää. Sitä kautta kasvaa tuntemus omiin haluihin ja kyky kertoa siitä meille. :attn:
 
Itse ainakin masturboin varsin usein, vaikka olenkin parisuhteessa. Olen seksuaalisesti varsin aktiivinen, eikä mieheni aina ole auttamassa, joten miksi en itse tyydyttäisi halujani, jos niikseen tulee? Masturboin toisinaan myös mieheni nähden ja hän pitää sitä äärimmäisen kiihottavana, nopeasti korvataan omat sormet miehen sormilla. :) Koen myös mieheni masturboinnin katselemisen todella kiihottavaksi.
Muiden mielipiteistä on mielestäni tämmöisissä aivan turha välittää, jokaisella on oikeus tyydyttää itseään aina, kun siihen tarvetta tuntee. Itsestään pitää nauttia!
Itse koen myös äärimmäisen kiihottavaksi runkata miestäni, samalla kun hän tekee niin minulle. Mukana myös kiihkeitä suudelmia ja tiivis katsekontakti. Yleensä tämä aina myös johtaa intensiiviseen suuseksiin molemminpuolisesti.
 

Yhteistyössä