Mitä teen?

Olen nelikymppinen mies, vaimoni on 5 vuotta minua vanhempi. Minua vaivaa suhteessamme hellyyden puute. Rakastelemme n. kerran kuukaudessa, muuten vaimo ei minuun juuri koske. Itse yritän pitää hellyyttä yllä hieromalla häntä yms. melkein joka ilta.
Rakastelua en uskalla edes ehdottaa, niin monta kertaa on tullut vastaukseksi mä en jaksa, etkö muuta ajattele yms. Päänsärkyä on tosi usein. Miten saisin hänet innostumaan?
 
naisotuksia joskus nähneenä, musta tuntuu että tossa saattaa piillä joku viesti. Siis toi "etkö muuta ajattele". Suomennettuna: "mua riepoo, että sää kuvittelet että mua kiinnostaa, kun pitäis olla asia x kunnossa ensin".

Eli saattais olla syytä ottaa selville, mitä kaikkea vaimon pieneen punaiseen kirjaan on tähdellisempiä moitteita kertyny. Ei niitä tartte edes kaikkia saada ratkaistua, jo se vie eteenpäin, jos muijalle tulee aidosti olo, että sua kiinnostais parantaa asioitten tilaa.

Ja sit on tää yks homma mikä vie noidankehään. Jos mies koskettelee naista aina toiveikkaana, että jospa tästä seurais Sitä, niin nainen tuntee sen kyllä siinä kosketuksessa, ja ärsyyntyy. Tuntuu sillon siltä, että sitä yritetään huijata ja pidetään vielä tyhmänä. Ja välineenä.

Eikös se hiukka niin ole, että sitten kun muut asiat notkahtaa parempaan suuntaan, niin kyllä siitä seurausvaikutuksia vaakatasoonkin on. Naisen tärkein erogeeninen alue on korvien väli...
 
..teitä ymmärtää. Meillä kosketellaan toisiamme koko ajan eikä sen tarvitse mihinkään sen kummemmin johtaa. Jos seksiä haluaa, niin sitä saamme ja annamme aina toisen halujen mukaan. No problem..
 
Voip olla että nyt on tapahtunut suuren luokan "äitiytyminen" eli vaimos elää vaan lapsilleen... Mun kälylle kävi noin kun eka muksu syntyi, sillä ei ole kertakaikkiaan muuta elämää.... Ei kai siinä voi mutua kun yrittää sanoa että milta sinusta tuntuu, tai kirjoita ihan kirje.
Meillä oli miehen kanssa kuivakausi mutta nyt päästy yli. Mua ei huvittanu sitä samaa jyystöä harrastaa joka ilta... puhuttiin vähän asioista ja nyt meni viikonloppu kivasti :whistle:

Kysy mitä vaimos oikein haluaa teidän avioliitolta.
 

Yhteistyössä