Mitä tehdä kun naista ei haluta...

Voiko naiset ehkä tässä ongelmassa auttaa...
Tilanne on se että naistani ei enään haluta. Lapsen syntymän jälkeen kaikki oli hyvin, harrastettiin seksiä ja nautimme toisistamme. Itse olen hyvin kokeilunhaluinen ja yritin pitää seksielämän virkeenä vaikka millä tavoin. Noin vousi sitten kaikki loppui kertaheitolla, seksi ei maistu, esileikit ei maistu, illallinen ilman lasta ei auta. Enkä todellakaan vonkaa tai "vaadi" seksiä.
Kun otan asian rauhallisesti puheeksi mitä voitaisiin tehdä niin keskutelu loppuu lyhyeen. Olen ehdottanut jopa ammattiauttajaa meille. Itse pidän kunnostani huolta, en ole renttu enkä en ole nössö, enkä käyttäydy huonosti. Itse pidän itseäni melko kovana valuttana ja niin moni muukin. Tämä ei ole ylpeilyä vaan joten tietäisitte tilanteen.
Tosiasia on se etten tule enään jatkamaan tätä pitkään, vaan etsin itselleni rakastajattaren. En haluaisi jättää naistani, mutta jos sattuisin rakastumaan toiseen niin tiedän että pystyisin lähtemään koska en voi jatkaa myöskään tällä tavalla.
Nyt kysymys. Onko muilla ollut sama ongelma ja mitä avuksi, onko ainoa fiksu tapa jättää avovaimo vai jotain muuta? Millä muilla tavoin voin yrittää elävöittää seksielämäämme?
Ja mielellään asiallisia vastauksia, tiedän että teen itse päätökset, mutta ideoita otetaan vastaan...
 
Jep, on ollut sama ongelma aikaisemman puolison kanssa... Totesin itse aikoinani että kuollutta ei voi elvyttää henkiin mitenkään, mikäli et ole "mokannut" mitään niin naistaisi on vain lakannut haluttamasta.

Syitä mistä tuo voi johtua on monia mutta mikäli tämä ko. henkilö ei halua itse tehdä asialle mitään niin ethän sinä häntä voi mihinkään pakottaa.

Hänelle kannattanee vääntää rautalangasta tilanteen vakavuus ja mikäli muutosta suuntaan taikka toiseen ei tapahdu kannattaa vakavasti harkita jatkaako suhteessa vai ei.

Korostan vielä sitä että "sormia napsauttamalla" suhteessa harvemmin tapahtuu mitään suuntaan taikka toiseen...
 
Saitteko tilanteen kuntoon vai jouduitko muuttamaan ostamaasi asuntoon?

En osaa sanoa oikein mitään mikä voisi olla syynä. Itselläni kans välillä on taistelua halun kanssa. Jotenkin tuntuu, että mies ei edes aina ansaitse seksiä. Meillä on välillä aika kovaakin vääntämistä yhteisestä elämästä, varmaan moni ihmettelis miksi edes ollaan yhdessä enään, kun kerta niin vaikeeta on. Silti sitä haluis kaiken saada toimimaan niinkun joskus alussa toimi. Mieheni on kova loukkaamaan ja muutenkin on aika tyly. Mies on mieleeni eikä tarvitse kropallisesti muuttua. Itsellä kyllä hiukan ylipainoa, mutta ei varsinaisesti vaikuta haluihin. Muistan kaikki riidat pitkään ja se on suurin syy mikä vie halut. En vaan saa mieltäni unohtamaan.. Ja hain rauhallista rakastavaa perhe-elämää. Aina ei saa mitä haluaa. ikävä kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Erik:
...telumme jälkeen naiseni on siirynyt nukkumaan lastenhuoneeseen, koska lapsi kuulemma voi tarvita häntä yöllä.
Tuohan on kuin meiltä??
Aina löytyy syy, miksi "ei tänään".
Asuntoa en ole vielä itse hankkinut, mutta niin sylettää tämä töiden painaminen yhteisen huushollin eteen (ansiotyö + omakotitalo) ettei tämmöistä seksittömyyttä jaksa.
Omaa aikaa ei juuri jää, harrastuksia ei ehdi hankkimaan, kun on koko ajan jotain laitettavaa.
"Palkinnoksi" tästä saa vain narinat päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nimmari:
Alkuperäinen kirjoittaja Erik:
...telumme jälkeen naiseni on siirynyt nukkumaan lastenhuoneeseen, koska lapsi kuulemma voi tarvita häntä yöllä.
Tuohan on kuin meiltä??
Aina löytyy syy, miksi "ei tänään".
Asuntoa en ole vielä itse hankkinut, mutta niin sylettää tämä töiden painaminen yhteisen huushollin eteen (ansiotyö + omakotitalo) ettei tämmöistä seksittömyyttä jaksa.
Omaa aikaa ei juuri jää, harrastuksia ei ehdi hankkimaan, kun on koko ajan jotain laitettavaa.
"Palkinnoksi" tästä saa vain narinat päälle.
Sylettää tommoset miehet!!!!!!
Entäpä perheet joissa nainenkin käy töissä ja tekee oman osansa leivän hankkimisen eteen?! Käy kaupassa, hoitaa kodin, hoitaa lapset, tekee ruoan, pesee pyykit....entäpä se hetki illalla kun lapset on saatu nukkumaan ja on vuorokauden ensimmäinen oma hiljainen hetki jolloin voi tehdä mitä itse haluaa? Ei AINA vaan jaksa! Oletetaan että mies on se joka rehkii ja naiset senkun on lasten kanssa...näinhän se kuitenkaan ei monessakaan perheessä ole!
 
Juu, ymmärrän kyllä tuonkin puolen.
Mutta - kun näitä ns kotitöitä tehdään, niin aloitan itse hommat ennen niitä, käyn syömässä ja hommat jatkuu. Lapset ovat mukana minkä ehtii ja voivat olla.
Mainittakoon että meidän rouva ei ole ruohonleikkuriin eikä lumikolaan tms tarttunut. Hävettää jo itseänikin, kun sattuu olemaan anoppi käymässä, niin häneltä nuo hommat onnistuu vanhoilla polvillaankin - ja tekeekin kun näkee että minä en vain ehdi. (Mm rakennusaikana näin. Ja mitä teki meidän rouva? No huilasi tietenkin raskaan työviikon jälkeen sohvalla TV nauhoituksia katsellen.)
Kun meillä joku ehtii illalla kotitöiden jälkeen sohvalle, niin se on kyllä naisväki.
Kun itse saa likaisemmat hommat tehtyä, niin iltasella voikin esim ottaa ompelukoneen ja korjailla omat työvaatteensa.
Ei kai tässä itsekään AINA ja joka päivä jaksa, mutta edes joka vuosi...

Mainittakoon vielä sekin, että urheilua en seuraa. Formuloita meillä on kyllä katsottu ja pitäisi sinunkin tuu-tikki2 arvata kuka meillä näkee (ja "ehtii" katsoa) ne kokonaan.
 

Yhteistyössä