Mitäs mieltä vieraasta?

Hei.

Mies taitaa olla tälläinen 'cuckold' tyyppinen mies, eli on useasti ottanut puheeksi sen, että haluaisi katsoa, kun joku muu panisi vaimoaan (minua).

Itse en ole mistään vieraasta kiinnostunut, mutta joku 2M + minä voisi olla kiva juttu :D

Onko täällä muita, joiden mies on ehdotellut moista?

En ihan ymmärrä tuota, koska mitä iloa siitä on, että itse ei osallistu ollenkaan, vaan katselisi vain?
 
Tässäpä selitystä ihmettelyllesi: the wife enjoys greater sexual stimulation, first by her other lover and second by her cuckolded husband. In addition, the wife enjoys the neurochemical "highs" triggered by entering into a romantic or physical relationship with another lover. These highs include the effects of oxytocin other neurochemicals which trigger excitement, euphoria and other feelings common to the beginnings of romantic relationships.
Kukapa ei haluaisi antaa vaimolleen parasta mahdollista :p !
 
Mä ymmärrän, itse toisaalta tykkäisin katsella kun mieheni nauttisi toisesta naisesta mutta toisaalta olen niin mustis etten tiedä haluaisinko jakaa häntä.. Itse kyllä tykkäisin että mieheni katselisi kun kaksi muuta miestä hoitelisi minua.. feministi taidan olla;)
 
Mä ymmärrän, itse toisaalta tykkäisin katsella kun mieheni nauttisi toisesta naisesta mutta toisaalta olen niin mustis etten tiedä haluaisinko jakaa häntä.. Itse kyllä tykkäisin että mieheni katselisi kun kaksi muuta miestä hoitelisi minua.. feministi taidan olla;)
Jos nuo kaksi miestä hoitelisivat sinua alhaalla, voisithan ottaa mieheltäsi suihin samalla. Itsestäni se kuulostaa niin hyvältä, että alkaa jo...
 

Yhteistyössä