miten kertoisin ??

siis, miten kertoisin muijalle, että jotakin pitäisi tehdä asian eteen....Muija lorottaa niin äänekkäästi että nolottaa, jos sattuu olemaan vieraita käymässä. Olen muutaman kerran vihjaissut, että toimitus saisi olla hieman hiljaisempi, mutta muija on vastannut, että asialle ei voi mitään, jos sattuu olemaan nainen, jolla on ns. takapill...
 
:LOL: sorry.... minua kans melkoisesti ärsyttää jos joku lorottaa vessassa kuin palokunnan hevonen :D Eikä niin takap.illusta naista olekaan etteikö sitä voisi äänettä toimittaa, riittä kun istuu riittävän reunalle ja nojaa eteen. Nimimerkillä kokemusta on. Mutta hienovaraisesti sitä ei kyllä voi sanoa jos kerran olet jo yrittänyt sitä konstia. Ei varmaan auta kuin sanoa suoraan.
 
..toi edellinen oli hyvä. Minä poika otin ja kusasin ja lorotin suoraan veteen...ja eikös tuo muija tulekin sanomaan, että hei, kyllä sunkin lorina kuuluu......no, vastasin siihen, että se oli vain näyte miltä se toimitus voi kuullostaa.....itse olen kyllä aina sihdannut pytyn reunoille ja varonut lorinan kuulumista....on se vaan jotenkin epämieluisa ääni....
 

Yhteistyössä