Miten nainen saa orgasmin?

Voisitteko te naiset kertoa minulle, miten te saatte orgasmin?

Olen jo iäkäs mies ja olen saanut tyydytettyä naisen vain kerran elämässäni pelkän penetraation kautta. Kuinka yleistä on orgasmi pelkän penetraation kautta?

Olen oppinut iän myötä huomioimaan naiskumppaniani siten, että hieron tai nuolen hänen klitoristaan joko rakastelun aikana tai sitä ennen ja hän saa orgasmin sitä kautta, mutta ei koskaan pelkän yhdynnän kautta. Onko tämä normaalia?
 
Olen mies mutta vastaan silti.
Nainen on kokemukseni mukaan kuin savusauna, mitä pidemmän aikaa lämmittää, sen paremmat kyydit saa. Ja takuuvarmasti pitkällä esileikillä tuottaa myös orgasmin naiselle.
 
Lämmittelyn kautta voittoon, mutta myös klitoris-penetraatio yhdistelmä toimii moneen. Monesti pelkkä yhdyntä ei auta vaan tarvitaan myös klitoriksen stimulointia. On siis täysin normaalia että pelkkä yhdyntä ei auta, vaan tarvitaan monipuolista stimulointia.
On tietenkin myös niitä jotka laukeavat pelkästä yhdynnästä, mutta sellaiset yksilöt ovat harvemmassa.
 
Voisitteko te naiset kertoa minulle, miten te saatte orgasmin?

Olen jo iäkäs mies ja olen saanut tyydytettyä naisen vain kerran elämässäni pelkän penetraation kautta. Kuinka yleistä on orgasmi pelkän penetraation kautta?

Olen oppinut iän myötä huomioimaan naiskumppaniani siten, että hieron tai nuolen hänen klitoristaan joko rakastelun aikana tai sitä ennen ja hän saa orgasmin sitä kautta, mutta ei koskaan pelkän yhdynnän kautta. Onko tämä normaalia?
Normaalikokoisena miehenä sanon että se on naisesta kiinni. Toiset saa helposti jopa peppuseksistä, toiset saavat kännissä kun rynkyttää tosi pitkään ja lujaa, joillekin auttaa kun valehtelee olevansa palomies ja jotkut eivät saa ikinä. En ota paineita naisen orkuista. En laukea helposti, joten se toki auttaa. Parisuhteeseen kannattaa aina valita nainen, joka laukeaa vähintään joka 3ssa yhdynnässä.
 
Lämmittelyn kautta voittoon, mutta myös klitoris-penetraatio yhdistelmä toimii moneen. Monesti pelkkä yhdyntä ei auta vaan tarvitaan myös klitoriksen stimulointia. On siis täysin normaalia että pelkkä yhdyntä ei auta, vaan tarvitaan monipuolista stimulointia.
On tietenkin myös niitä jotka laukeavat pelkästä yhdynnästä, mutta sellaiset yksilöt ovat harvemmassa.
Minä saan orgasmin hieromalla klitorista olen 67v seksi on ihanaa tällä iällä kun mies imee klitorista saan rajut orkasmit ja päälle munaa niin päivään pelastettu myös hieroma sauvalla saa hyvät orgasmit
 

Yhteistyössä