Miten saisin varmistettua sen että saan...

Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävä:
ai nytkö sun pitää kovasti koittaa todistella, että olet oikea Mies.
varmaan sitä irtoo joo kun roikut kotona vauvapalstalla.
Juuri näin! Ikinä et enää pillua saa, etkä edes näe, kun olet täälä käyny :D
 
Jos koittaasit panna pernat ja soosin tuleelle ja söisittä yhyres, sitte tiskaasit ja imuroottisit, koittaasit huomioora hänet, välttääsit kielenpäällä olevia teräviä asioota,
elikkä olisit sopuusa ja ihku niin kaikki maharollisuuret mun mielestä sulla olis. kyllä mä omasta huomaan koska vois onnata. huomaan kyllä ku joutavista asioosta alaatahan naputtamahan jotta paras ku lähtöö naapurihin vaikka muutamalle ohorapirtelölle ja tuloo sitte takas ku toinen jo kuorsaa hetekalla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja urho:
Jos koittaasit panna pernat ja soosin tuleelle ja söisittä yhyres, sitte tiskaasit ja imuroottisit, koittaasit huomioora hänet, välttääsit kielenpäällä olevia teräviä asioota,
elikkä olisit sopuusa ja ihku niin kaikki maharollisuuret mun mielestä sulla olis. kyllä mä omasta huomaan koska vois onnata. huomaan kyllä ku joutavista asioosta alaatahan naputtamahan jotta paras ku lähtöö naapurihin vaikka muutamalle ohorapirtelölle ja tuloo sitte takas ku toinen jo kuorsaa hetekalla.
Voi P***u, mikä kommentti!!! :attn: Todella hyvä.

Meillä vaan tuo toimii siten, että "saavutetuista eduista ei luovuta!" Saisin siis mennä ostamaan itselleni hameen ja jatkaakin kotihengettärenä.
Ei sillä, että kotihommia en tekisi, mutta ne on niitä mitä rouva ei tee - alkaen kompostin viemisestä, heinän leikkuu, haravointi, kasvimaan kitkeminen, .... kaikki ulkohommat + remontointi noin yleensä. Myös sen siivous.
Laasten kanssakin pitäisi leikkiä - siksi ne omat hommat venyykin monasti myöhään, kun ne on kuitenkin tehtävä.

Meillä ainakin asiat menee niin että kun ne "omat" askareet venyy iltaan pitkälle, rouva istuu sohvalla ja kutoo sukkaa tms.
Riippumatta mistään tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, kumpi on tehnyt, ei illalla tuheroa näy.

Milloinkohan nämä asiat menisi niin, että naiset tekisi miesten hommia ja odottaisi illalla, että "saisi"??
 

Yhteistyössä