Mitenköhän tähänkin taas pitäis suhtautua? (mies ongelma)

Jos mies ei halua sinua oikeastaan koskaan. Ja sitten kun vonkaat niin ei heru.

Taas oli yksi keissi kun vonkasin hirvees puuttees niin mies sanoi ettei innosta seksi yhtään,ettei tee mieli. Kuitenki sitä oli tehyt mieli harrastaa omaa kivaa.

Riideltiin seksin puutteesta ja ukko huus mulle että V***ttu se on mulle ihan sama ketä panet kunhan käytät kumia ekkä tuo kotiin tauteja. Luulin sitä joksikin tunteenpurkaukseski riidan pääteeksi. Nyt kuitenkin taas hän otti asian puheeksi vaikka ei riidelty. Sanoi että lähe ettiin ittelles pano seuraa, kunhan käytät kumia etkä tuo kotiin tauteja.

MITEN MUN PITÄIS NYT TUO SITTEN TULKITA? Auttakaa nyt hyvät ihmiset! Onks se sitten ok,jos minä hankin fuckbalin? Onko tällaisen jälkeen avioliitto tuhoon tuomittu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
jospa ukkos tekee kans nuin kun neuvoo sua tekemään?
Ihan sama tuli minullekin mieleen. Eihän normaalisti kukaan tuollaista kehota tekemään. Taitaa ukollasi huono omatunto kalvaa ja hermot on pinnassa. Kummallinen on mies, joka vaimonsa ehdotuksista kieltäytyy.
 
Siinähän ei sinällään tietenkään ole mitään outoa tai väärää, että miestä ei aina seksi kiinnosta. Ne työ- tms. paineet jne.

Mutta hiukan outona minäkin pidän suoranaista kehotusta hankkia suhteen ulkopuolinen fuckbody. Valitettavasti ensimmäinen ajatus itsellänikin oli juuri tuo yllä mainittu, eli että miehellä on jo itsellään suhteen ulkopuolinen hoito ja ikään kuin omaatuntoaan keventääkseen koettaa sitten patistaa sinut tekemään samoin.

Varmaan paras olisi istua alas ja koettaa puhua asia selväksi. Tuskinpa jonkun satunnaisen panoseuran hommaaminen tilannetta ainakaan parantaa.
 
On tämä omastakin mielestäni todella outoa. :ashamed:
Ei se mies siitä puhu. Meillä on mennyt jo puoli vuotta tosi huonosti,eikä tuota miestä nuo petihommat kiinnosta minun kanssa,itsensä kanssa kylläkin. Kyse ei ole minun painosta (olen 174cm ja painan 57 kg) eikä alapään tiukkuudesta.(on treenattu ja kunnossa olevaksi todettu) Ne se olisi sanonut suoraan jos kyse olisi näistä. Itsellä ensimmäinen aavistus oli myös ikävä kyllä toinen nainen. Meillä on kuitenkin pitkä yhteinen historia ja jos nyt vaikka hakee jännitystä tai jotain sellaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja gissavem:
Jos mies ei halua sinua oikeastaan koskaan. Ja sitten kun vonkaat niin ei heru.

Taas oli yksi keissi kun vonkasin hirvees puuttees niin mies sanoi ettei innosta seksi yhtään,ettei tee mieli. Kuitenki sitä oli tehyt mieli harrastaa omaa kivaa.

Riideltiin seksin puutteesta ja ukko huus mulle että V***ttu se on mulle ihan sama ketä panet kunhan käytät kumia ekkä tuo kotiin tauteja. Luulin sitä joksikin tunteenpurkaukseski riidan pääteeksi. Nyt kuitenkin taas hän otti asian puheeksi vaikka ei riidelty. Sanoi että lähe ettiin ittelles pano seuraa, kunhan käytät kumia etkä tuo kotiin tauteja.

MITEN MUN PITÄIS NYT TUO SITTEN TULKITA? Auttakaa nyt hyvät ihmiset! Onks se sitten ok,jos minä hankin fuckbalin? Onko tällaisen jälkeen avioliitto tuhoon tuomittu?

Kuullostaa melkein omalta tarinalta, paitsi et oon mies. Eipä nyt nainen ole ihan noin sanonut, mutta tolta itsellä välillä kyllä tuntuu. Et arghh... Tylsää kun joutuu vongaamaan...

 
Alkuperäinen kirjoittaja gissavem:
On tämä omastakin mielestäni todella outoa. :ashamed:
Ei se mies siitä puhu. Meillä on mennyt jo puoli vuotta tosi huonosti,eikä tuota miestä nuo petihommat kiinnosta minun kanssa,itsensä kanssa kylläkin. Kyse ei ole minun painosta (olen 174cm ja painan 57 kg) eikä alapään tiukkuudesta.(on treenattu ja kunnossa olevaksi todettu) Ne se olisi sanonut suoraan jos kyse olisi näistä. Itsellä ensimmäinen aavistus oli myös ikävä kyllä toinen nainen. Meillä on kuitenkin pitkä yhteinen historia ja jos nyt vaikka hakee jännitystä tai jotain sellaista.
Heh, jotenkin huvitti tuo ei-kyllä-ole-mitoista-tai-tiukkuudesta-kiinni -osio. :) Perinteisen stereotyyppisen käsityksen mukaanhan ne ovat nimenmaan miehiä, jotka toisaalta epäilevät ja toisaalta todistelevat riittävyyttään. Naiset sitten kykenevät näkemään seksuaalisuuden jotenkin vähemmän teknisenä, osana suhteen emotionaalista kokonaisuutta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies:
...Naiset sitten kykenevät näkemään seksuaalisuuden jotenkin vähemmän teknisenä, osana suhteen emotionaalista kokonaisuutta...
Meillä nimenomaan näin.

Itse tässä vaan mietin, että kenen kanssa noita sänkyhomia harrastais.
Ei tätäkään jaksa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karhu77:
Alkuperäinen kirjoittaja gissavem:
Jos mies ei halua sinua oikeastaan koskaan. Ja sitten kun vonkaat niin ei heru.

Taas oli yksi keissi kun vonkasin hirvees puuttees niin mies sanoi ettei innosta seksi yhtään,ettei tee mieli. Kuitenki sitä oli tehyt mieli harrastaa omaa kivaa.

Riideltiin seksin puutteesta ja ukko huus mulle että V***ttu se on mulle ihan sama ketä panet kunhan käytät kumia ekkä tuo kotiin tauteja. Luulin sitä joksikin tunteenpurkaukseski riidan pääteeksi. Nyt kuitenkin taas hän otti asian puheeksi vaikka ei riidelty. Sanoi että lähe ettiin ittelles pano seuraa, kunhan käytät kumia etkä tuo kotiin tauteja.

MITEN MUN PITÄIS NYT TUO SITTEN TULKITA? Auttakaa nyt hyvät ihmiset! Onks se sitten ok,jos minä hankin fuckbalin? Onko tällaisen jälkeen avioliitto tuhoon tuomittu?

Kuullostaa melkein omalta tarinalta, paitsi et oon mies. Eipä nyt nainen ole ihan noin sanonut, mutta tolta itsellä välillä kyllä tuntuu. Et arghh... Tylsää kun joutuu vongaamaan...
Omassa liitossani pihtasin mieheltä ja salaa toivoin et hän pettäis, rakastuis ja löytäis jonkun uuden. Itselläni ei ollut ketään, mutta halusin erota ja tiesin et mies ei, joten toivoin et löytäis toisen.

Seksiä ei tee mieli, jos muut asiat ovat päin persettä.
 
On tässä jo ollut vähän puhetta omista osoitteista.
Siinä yhteydessä kyllä vastapuoli ilmoitti, että ei haluaisi tämän perheen hajoavan.
(Tämä keskustelun jälkeen pihtaaminen väheni reilu viikoksi...)
Jos olisi yllämainittu tapaus, niin eikö sitäkään voi sanoa suoraan? Ei tuo pihtaaminenkaan asiaa auta.


 

Yhteistyössä