Monensilla treffeillä suutelitte?

  • Viestiketjun aloittaja treffejä
  • Ensimmäinen viesti
treffejä
Siis kiinnostaa ne tapaukset, jotka eivät ole treffikumppania ennestään tunteneet mitenkään. Ja lisäksi sellaiset seurustelun alut, jotka EIVÄT ole alkaneet baarista tms. ja kännissä.

Olen tapaillut miestä muutaman kerran. Tapaamiset harvoin, koska molemilla lapsia ja lasten nähden ei haluta tavata. Ei ole tullut ainakaan minulle olo, että tekisi mieli koskea mieheen, kun ei vielä tunneta. Oikein hauskaa on ollut treffeillä, ihan selvin päin tavattu syömässä ja lenkillä.

Tiesittekö te heti, että miehestä on ainesta muuhunkin kuin tapailuun?
 
meidän tapaus
No me suudeltiin ekalla tapaamiskerralla.
Mutta oltiin viesteilty ja puhuttu puhelimessa maratonpuheluja siihen asti, päivittäin.
Tavattiin siis noin 2 kk siitä, kun netin kautta opittiin toisistamme tietämään.

Nyt naimisissa, omakotitalo ja kaksi muksua :)
 
"vieras"
Ekoilla teffeillä tuon miehen kanssa. Mä tiedän kyllä heti haluanko tutustua lähemmin vai en.Mun ei tarvitse odotella tunnetta että haluankohan suudella tuota joskus vai en.
 
"vieras"
Ihan ekan poikakaverin kanssa pussattiin vasta pitkän ajan päästä, ikää oli tuolloin joku 12vee :D Ekan vakavamman suhteen kanssa meni myös muutama kerta, kun oltiin aina kaveriporukalla ja päästiin olemaan kahden kesken vasta parin tapaamiskerran jälkeen. Tämän nykyisen kanssa oltiin tunnettu jo vuosia ja hän kyllä yritti parhaansa saada suukkoja jo kauan ennenkuin alettiin seurustelemaan :D Sitten kun mulla välähti, että toihan on ihan hyvä tyyppi, niin sänkyyn siitä päädyttiin suoraan.
 
"Misty"
Alkuperäinen kirjoittaja treffejä;27240627:
Siis kiinnostaa ne tapaukset, jotka eivät ole treffikumppania ennestään tunteneet mitenkään. Ja lisäksi sellaiset seurustelun alut, jotka EIVÄT ole alkaneet baarista tms. ja kännissä.

Olen tapaillut miestä muutaman kerran. Tapaamiset harvoin, koska molemilla lapsia ja lasten nähden ei haluta tavata. Ei ole tullut ainakaan minulle olo, että tekisi mieli koskea mieheen, kun ei vielä tunneta. Oikein hauskaa on ollut treffeillä, ihan selvin päin tavattu syömässä ja lenkillä.

Tiesittekö te heti, että miehestä on ainesta muuhunkin kuin tapailuun?
No kun tavattiin, vaihdettiin sähköpostiosoitteita ja puhelinnumeroita. Viestiteltiin ja tekstailtiin ja lopulta treffattiinkin -> ei vielä suudeltu. Jatkettiin viestittelyä ja soittelua, ja toisilla treffeillä sitten jos suukoteltiin. :) Mutta aikaa ensitapaamisesta meni kyllä useampi viikko. Mutta kyllä mä tiesin sen jo ihan alusta saakka, että tätä ihmistä voisin kyllä muutakin kuin vain tapailla.
 
treffejä
Kiitos vastauksista. Eli tästä tapailusta ei sit tule enempiä.

Vähän ruosteessa näköjään tämä puoli, kun ei ole tarvinnut ikinä olla tällaisessa tilanteessa.

Ajattelin, josko mies haluaa edetä hitaasti, mutta se lienee epätodennäköistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja treffejä;27245234:
Kiitos vastauksista. Eli tästä tapailusta ei sit tule enempiä.

Vähän ruosteessa näköjään tämä puoli, kun ei ole tarvinnut ikinä olla tällaisessa tilanteessa.

Ajattelin, josko mies haluaa edetä hitaasti, mutta se lienee epätodennäköistä.
No nyt kun ajattelen, en ole ikinä tainnut suudella ekoilla treffeillä. Se ei ole jotenkin vaan tullut luonnostaan.
 
Minä yritin miettiä tätä, mutten pysty vastaamaan.
Ekan puolison kanssa suudeltiin ja mentiin kihloihin ekoilla treffeillä.

Mutta tämän nykyisen... me emme pysty edes päättämään keskenämme että milloin aloimme ylipäätään seurustella. Minä tein sen PALJON myöhäisemmässä vaiheessa kuin mies joka mielestään oli sitoutunut täysin jo silloin kun minun mielestämme me emme vielä edes varsinaisesti tapailleet.

:D
 
Miehen ja minun ensimmainen reaktio oli juosta toistemme syliin ja suudella (emme sentaan ihan repineet toisiltamme vaatteita...), kun tapasimme ensimmaisen kerran. Muutama tunti siita olimmekin jo vaihtaneet sormuksia ja vihkiseremonia oli vajaan viikon paasta. Mutta enhan mina varsinaisesti treffeille ollutkaan mennyt...

Olimme kylla s-postitelleet ja jutelleet videokeskustelujen valityksella ja tavanneet astraalissa, mutta emme IRL.
 
treffejä
Onpa nopeita tapahtumia :) Taitavat olla ekoja suhteita ilman lapsia nämä nopsat romanssit. Itse en uskalla edes haaveilla saati ryhtyä tällä elämänkokemuksella moiseen, ainakaan käytännön tasolla.

Oisko kellään hidasta etenemistä?
 
Kepsis
aikalailla kemia kysymyshän tuo on pussataanko ekoilla vai ei, jopa varautuneempikin ihminen tekee sen jos homma lähtee oikein lämpimästi käyntiin ja tuntuu että kaikki taajuudet osuu yksiin ja vipinää on ilmassa yllin kyllin.

hitusen vaan höpsöä vertailla itseään ja kumppaniaan muihin vaikka ymmärrän että joskus haluaa muiden kokemuksia kuullakkin, ehkä. me kaikki käsitetään nämä asiat omalla tavallamme ja koetaan myös, ei näissä ole oikeaa tai väärä, vain se miltä sinusta ja siitä toisesta tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja treffejä;27247955:
Onpa nopeita tapahtumia :) Taitavat olla ekoja suhteita ilman lapsia nämä nopsat romanssit. Itse en uskalla edes haaveilla saati ryhtyä tällä elämänkokemuksella moiseen, ainakaan käytännön tasolla.

Oisko kellään hidasta etenemistä?
Meistä molemmista on tuntunut siltä, että ois ollut kiva tavata jo teininä. Otetaan se aika takas olemalla kuin teinit nyt!
 
No ei meidän seurustelu sieltä baarista kyllä alkanut vaikka siellä tavattiinkin joten saanko edes vastata. :O

Puoli vuotta sen jälkeen alettiin vasta treffailemaan ja jos en väärin muista niin noin viikko tai vähän reilu meni ekaan suudelmaan. Joka päivä nähtiin eli olisiko jotkut kahdeksannet treffit sitten?
 

Yhteistyössä