Monirakkula oireryhmä

Heippa vaan. Olen 25v nainen ja minulla on monirakkula oireryhmä. Olen ollut mieheni kanssa kohta 7-vuotta enkä ikinä ole jäännyt raskaaksi. Hirveä vauva kuume kummallakin ollut pitkään. Lapsettomuus klinikalla olemme käynyt muutaman otteeseen ja yksi inseminaatio hoito tehty ilman tuloksetta. Koimme liian raskaaksi hoidot ja jäimme tauolle.
Menkat mulla on nyt ollut todella epäsäännöliset nytkin oli viikon myöhässä mutta alkoi kummiskin.
Onko vinkkejä mistä osaisin kalastella esim ovulaatiota ,kun kerta menkat hyppii miten sattuu. ? Kertokaa omia kokemuksia .
Olen todella epätoivoinen. :(
 
vierailija93
Itselläni on myös pcos ja kävin gynellä parin vuoden yrittämisen jälkeen (tuloksetta). Gyne kirjoitti puolen vuoden terolut-kuurin ja sanoi että tällä pitäisi saada kroppani heräämään ja ovuloimaan itsekseen. Oletko kokeillut esim teroluteja ennen kuin menitte lapsettomuusklinikalle? Ovistesteillä saat selville ovuloitko lainkaan. Jos et ovuloi, saattaisi esim jotkin lääkkeet auttaa sinua ovuloimaan
 
Itselläni on myös pcos ja kävin gynellä parin vuoden yrittämisen jälkeen (tuloksetta). Gyne kirjoitti puolen vuoden terolut-kuurin ja sanoi että tällä pitäisi saada kroppani heräämään ja ovuloimaan itsekseen. Oletko kokeillut esim teroluteja ennen kuin menitte lapsettomuusklinikalle? Ovistesteillä saat selville ovuloitko lainkaan. Jos et ovuloi, saattaisi esim jotkin lääkkeet auttaa sinua ovuloimaan
Söin kuukauden kuurin terolutia muistaakseni , sen jälkeen menkat tuli ihan säännöllisesti. Nyt noin 4kk menkat ollut taas ihan sekaisin . Varmaankin pitäisi varata gynelle aika.
 
vierailija
Mullakin PCOS diagnoosi, mutta ei vielä mitään hoitoa siihen. Jään seurailemaan keskustelua jos täällä tulisi jotain keskustelua vielä. Tsemppiä ao! On tämä PCOS kyllä perseestä kun aiheuttaa niin paljon epävarmuutta ja harmia niin monille:(
 

Yhteistyössä