Mulla on tosi isot nännit

  • Viestiketjun aloittaja Hävetys
  • Ensimmäinen viesti
Hävetys
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu :ashamed: Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi :ashamed: Tosi kiusallista :headwall: Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 02:30 Hävetys kirjoitti:
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu :ashamed: Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi :ashamed: Tosi kiusallista :headwall: Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
mulla sama ongelma,ei tulis kuuloonkaan että ilman liivejä voisi milloinkaan ulos mennä :x
 
Hävetys
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 02:56 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 02:30 Hävetys kirjoitti:
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu :ashamed: Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi :ashamed: Tosi kiusallista :headwall: Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
mulla sama ongelma,ei tulis kuuloonkaan että ilman liivejä voisi milloinkaan ulos mennä :x
Kohtalotoveri :hug: Ja melkein aina pitää pitää topattuja liivejä kun muuten nännit sojottaa liivien ja puseron läpi. :headwall: Niin ja tosiaan ilman liivejä ei viitsi edes postilaatikolla käydä. :\|
 
Makke26
Kyllä ne mun mielestä on kivat! Ennemminkin sellaset "näkymättömät" nännit on huono asia. Vois melkein sanoa että mitä enemmän ulkonevat, sitä eroottisemmat. Saattaa olla että naiset ei itse niitä oikein hyväksy. Ei niitä mun mielestä tarvii häpeillä!
 
Mun mies kutsuu mun nännejä "nortin natsoiksi", eli selvästi törröttävät paidan läpi, seksikästä kait miesten mielestä.. ainakin ne tuijottaa ...


=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
 
vieras2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Mun mies kutsuu mun nännejä "nortin natsoiksi", eli selvästi törröttävät paidan läpi, seksikästä kait miesten mielestä.. ainakin ne tuijottaa ...


=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
ettei vaan meillä olis sama mies kun munkin mies kutsuu niitä samallalailla :)
 
nännipihat
Ei nöpöttävissä nänneissä ole mitään vikaa..Isoja nännipihoja en voi tosin sietää tai siis ei kiihota vaan pikemminkin toisin päin!! :x varsinkin tummat sellaiset..
 
suklaasuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 13:04 vieras2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Mun mies kutsuu mun nännejä "nortin natsoiksi", eli selvästi törröttävät paidan läpi, seksikästä kait miesten mielestä.. ainakin ne tuijottaa ...


=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
ettei vaan meillä olis sama mies kun munkin mies kutsuu niitä samallalailla :)
eiih-munkin mies kutsuu niitä tuolla nimellä! :eek: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 02:30 Hävetys kirjoitti:
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu :ashamed: Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi :ashamed: Tosi kiusallista :headwall: Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
Tuo "sentin mittaiset" on varmaan lähellä normaalia. Itselläni nyt kahden imetyksen jälkeen 2-3 cm nöpöttävät jatkuvasti. Kylmässä tai kiihoittuneena vieläkin hieman suurenevat. :ashamed:
Käytin ekaa odottaessa nännipumppuja tasaisten nännien suurentamiseen. Hyvin tehokas tapa saada nännit "esille", joten kiitokset vaan sinne nännipumppu-insinööreille!! :kieh: B)
 
Mun mielestä isot nännit ja tummat nännipihat ovat karmeat. :x
Vaimollani on ihanan vaaleanpunaiset nännipihat ja söpön terhakat nännit, mutta silti isot rinnat (c85).
Yksi lapsikin on tehty eikä muuttanut rintoja mitenkään. :p :p
 
ällö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 14:27 nännipihat kirjoitti:
Ei nöpöttävissä nänneissä ole mitään vikaa..Isoja nännipihoja en voi tosin sietää tai siis ei kiihota vaan pikemminkin toisin päin!! :x varsinkin tummat sellaiset..
tarkka kuvaus minun nänneistä :'( inhoan niitä aivan kamalasti. ensimmäisen lapsen myötä kasvoivat ja tummuivat. nyt odotan toista ja en uskalla edes ajatella miltä näytän vuoden päästä :'( :'(
 
Mulla yksi lapsi ja nännit pienet ja pihan suht pienet myös.
Muistakaa naiset: kaikilla miehillä on omat inhokkinsa ja ihastuksensa ja jopa fetissinsä.
Moni mies esim kiihottuu aivan hulluna jos on pitkät nännit ja isot pihat :D ihan oikeesti! Kaikki tykkää ihan erilaisista rinnoista. Nokka pystyyn ja ylpeyttä hieman niin näette itsekkin rintanne nätimpänä....kun vaan muistatte että jokaisen teidän rinnoilla oli ne millaset vaan on tässä maailmassa olemassa ihailijansa. IHAN jokaisella :hug:
 
Minulla oli nuorempana melko pienet nännit, vaikka nännipihat isot. Sitten joskus teini-iässä aloin pitää nännien juuressa sellaisia pieniä kumirenkaita. Ne saivat nännit koholle ja pysymään jatkuvasti hieman turpeana.
Muutamassa vuodessa olin saanut ne muuttumaan luumun-kokoisiksi nappuloiksi tällä systeemillä. Ovat edelleen tummat ja isot. ;)
 
Nännipihat
lmaisin vain oman mieltymyksen kun oli ollut niistä keskustelua.Tarkoitus ei ollut ilmaista asiaa mitenkään universaalisena totuutena.Samalla tavalla kuin naisilla on erilaisia mieltymyksiä miesten varustuksen suhteen niin luonnollisesti vastaavasti miehilläkin on omia mieltymyksiään.Siksi meitä on täällä niin monenlaista.
 
elämän kevät
täälläkin kaivattaisiin niit kumirenkaita.aina ollut pienet nännit ja tunnen itseni epäeroottiseksi ja itsetunto kärsii.imetys ei ole onnistanut ilman apukeinoja ollenkaan.
 
apua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 16:29 luumu kirjoitti:
Minulla oli nuorempana melko pienet nännit, vaikka nännipihat isot. Sitten joskus teini-iässä aloin pitää nännien juuressa sellaisia pieniä kumirenkaita. Ne saivat nännit koholle ja pysymään jatkuvasti hieman turpeana.
Muutamassa vuodessa olin saanut ne muuttumaan luumun-kokoisiksi nappuloiksi tällä systeemillä. Ovat edelleen tummat ja isot. ;)
mistä olet saanut ne kumirenkaat??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2006 klo 16:29 luumu kirjoitti:
Minulla oli nuorempana melko pienet nännit, vaikka nännipihat isot. Sitten joskus teini-iässä aloin pitää nännien juuressa sellaisia pieniä kumirenkaita. Ne saivat nännit koholle ja pysymään jatkuvasti hieman turpeana.
Muutamassa vuodessa olin saanut ne muuttumaan luumun-kokoisiksi nappuloiksi tällä systeemillä. Ovat edelleen tummat ja isot. ;)
Aika hurjat, jos on luumun kokoisiksi kasvaneet.
 
Metsän neito
Huoh.Oikeesti:ei voi olla niin tarkkaa minkälaiset nännit löytyy... :/
Olkoon kukin onnellinen omista nänneistään semmosina ku ne on, #&%?$!* siitä mitä muut ajattelee!vois olla tilanne että koko tissi puuttuu, jo ihan syntymästä asti!! Narsistista ja itsekeskeistä toimintaa, sanon minä...äh.. \|O
 
nänneli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 21:58 vieras kirjoitti:
googlettakaa sana niplette...siinä oiva apu mataliin nänneihin =) :attn:
Tuo Niplette (Aventin) on kuulemma hyvä, mutta kallis laite. Seksikaupasta jo vuosia sitten löysin vastaavan nännipumpun. Sitä käyttämällä nännit on tuplasti suuremmat verrattuna aikaisempaan. B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 02:30 Hävetys kirjoitti:
siis varmaan sellaset sentin mittaset kun oon kiihottunu :ashamed: Muutenkin tosi kylmän herkät, että aina ovat töröllään ja näkyvät paidan läpi :ashamed: Tosi kiusallista :headwall: Mitä mieltä miehet olette, eikö pienemmät nännit olisi nätimmät ?
Itse olen suurien nännien ja nänninpihojen kannattaja.
 

Yhteistyössä