Naapuriseksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen omakotialueella asuva perheen isä. Kovasti kiihottanut kaikkina näinä vuosina naapurin vaimot. On katseltu rouvia kesämekoissa ja bikineissä, puutarhassa pyllistelemässä jne. Parhaimmillaan olen katsonut yläkerran pienestä vessan ikkunasta, kun naapurin vaimo hioi jotain pöytätasoa kontillaan maassa. Kesä oli, hihaton paita päällä ja tissivakoon hyvä näkymä. Tissit heiluivat hienosti ja minä runkkasin vessassa tätä katsellen. Näitä perusjuttuja, että olisin jossain asiassa auttamassa, tai nainen jotain lainaamassa. Ja siitä sitten yht äkkiä oltaisiinkin panemassa. Erityisesti yksi jo pois muuttanut on ollut haaveissa. Isot tissit, leveähkö peppu ja kauniit kasvot. Fantasioista näitä tarinoita löytyy, mutta jos jollakin on oikeita kokemuksia, niin saisiko lukea sellaisesta? Ja ps. yhtälailla olen fantasioinut siitä, että joku naapurin miehistä olisi pannut vaimoani. Vuorotöitä tehdessä vaimo jää joskus aamulla kotiin ja huomaan, että naapurissa on miehen Toyota pihassa. Siitä kun tulisi jotain asiaa tulla käymään ja sitten vaimo antaisi naapurille herkkujaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen se naapurin rouva joka on kaunis ja seksikäs joka haluisi että naapurin vanhempi setämies tulisi ja antaisi minulle autotallissa pamppua. Mieheni saisi nuolla tietämättä myöhemmin nesteemme.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
En ole rouva, vaan satunnainen asukki nykyisen miesystäväni omakotitalossa. Olen 35 v ja minulla on kaksi lasta, miesystävällä yksi. Miesystävän naapurissa asuu n. 50 v mies, joka on mieheni kaveri. Tällä kertaa olin yksin talossa, mieheni oli töissä. Naapurissa näkyi olevan auto pihassa, eli tämä mies oli luultavasti etätöissä. Oli lämmin keväinen päivä ja minulla Pitsitoppi ja lyhyet shortsit. Oli hieman kiimainen olo. Menin hakemaan postia ja tämä Jaska tuli samoille asioille. Juttelimme ja jostain syystä kutsuin häntä kahville. Joimme kyllä kahvia, mutta minä aloin flirttailemaan ja keikistelemään. Harvemmin minulle näin käy, mutta nyt halusin antaa mennä. Lopputuloksena Jaska pani minua meidän sängyssä. Oli ihana kokemus.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen omakotialueella asuva perheen isä. Kovasti kiihottanut kaikkina näinä vuosina naapurin vaimot. On katseltu rouvia kesämekoissa ja bikineissä, puutarhassa pyllistelemässä jne. Parhaimmillaan olen katsonut yläkerran pienestä vessan ikkunasta, kun naapurin vaimo hioi jotain pöytätasoa kontillaan maassa. Kesä oli, hihaton paita päällä ja tissivakoon hyvä näkymä. Tissit heiluivat hienosti ja minä runkkasin vessassa tätä katsellen. Näitä perusjuttuja, että olisin jossain asiassa auttamassa, tai nainen jotain lainaamassa. Ja siitä sitten yht äkkiä oltaisiinkin panemassa. Erityisesti yksi jo pois muuttanut on ollut haaveissa. Isot tissit, leveähkö peppu ja kauniit kasvot. Fantasioista näitä tarinoita löytyy, mutta jos jollakin on oikeita kokemuksia, niin saisiko lukea sellaisesta? Ja ps. yhtälailla olen fantasioinut siitä, että joku naapurin miehistä olisi pannut vaimoani. Vuorotöitä tehdessä vaimo jää joskus aamulla kotiin ja huomaan, että naapurissa on miehen Toyota pihassa. Siitä kun tulisi jotain asiaa tulla käymään ja sitten vaimo antaisi naapurille herkkujaan.
 

Yhteistyössä