Nai ne lehtoritkin

Ensimmäinen syrjähyppy, josta sitten tuli tapa


Jo parin vuoden ajan olin ollut uskoton perheelleni, miehelleni ja lapselleni. Kaikki alkoi työpaikkamme yhteisestä syyskauden avauksesta viikkoa ennen kuin kouluumme tulisivat uudet opiskelijat ja alkaisimme työskentelyn heidän kanssaan, sekä jatkaisimme vanhojen kanssa siitä mihin olivat keväällä jääneet. Olimme olleet neljän tunnin saaristoristeilyllä, syöneet ja seurustelleet kertoillen taakse jääneen kesän muistoja. Olin tutustunut lähemmin erääseen lehtoriin, jonka kanssa en aiemmin ollut paljoakaan ollut tekemisissä. Jo senkin takia, että hän oli virassa aivan muun opintosuunnan osastolla. Nyt kuitenkin olimme kovastikin nauttineet toistemme seurasta ja lähennyimme lisää vielä baarissa, johon osa mukana olleista suunnisti retkemme päätteeksi. Alkoholilla oli jonkinlainen rooli siihen iloisuuteen ja riehakkuuteen johon kaikki ajauduimme.

Tanssimme Pertin kanssa useammankin tanssin, lauloimme mahdollisimman nuotinvierestä karaokea ja joimme olutta. Pertti oli tämä lehtori. Tanssimme oli ajoittain aika kuumaakin ja imeydyimme lujasti kiinni toisiimme. Jossain vaiheessa tuli aika lähteä kohti kotejamme, sillä yö oli jo pitkällä. Pertti otti minut huolekseen ja ajoimme yhteisellä taksilla kotiin. Takapenkillä suutelimme lähes koko matkan aina kotini alaovelle asti, jossa nousin vastentahtoisesti autosta Pertin jatkaessa matkaa kotiinsa. Olin ensimmäistä kertaa suudellut vierasta miestä naimisiin menon jälkeen, ja se tuntui aivan uudelta ja kiihoittavalta. Hiukan horjahdellen nousin portaita kotiovelle ja hiivin hiljaa sisään. Kotona mies ja lapsi nukkuivat sikeästi ja sain tehtyä iltatoimeni herättämättä heitä. Kävin suihkussa, sillä olin hikinen ja olin kostunut tanssin pyörteissä ja suutelun seurauksena. Pyykkikoriin lensi normaalia kosteammat pikkuhousut.

Törmäsimme seuraavan kerran toisiimme paria viikkoa myöhemmin työpaikkamme ravintolassa. Osuimme yhtäaikaa tiskille palauttamaan ruokailuvälineitämme. Olin sanaton ja punastelin. Salainen haaveeni ja toiveeni kohtaamisesta oli toteutunut, mutta yllätyksenä se kuitenkin tuli. Sylissä tulvahti ja tunsin outua tunnetta rinnoissani. Pertin kasvoissa loisti iloisuus ja jouhevasti hän aloitti keskustelun, sillä itse tunsin itseni sanattomaksi, hieman häpeileväksi ja tyttömäisen ujoksi ja yllätetyksi tulleeksi salaisesksi ihaillijattareksi. Pertti johdatti keskustelua ja löysimme itsemme laitoksiemme kirjastosta. Aikaa meillä oli vielä hyvin ennen iltapäivän työrupeaman alkamista. Istuimme lukunurkkauksen tuoleilla jutellen ja hieman muistellen yhteistä baari-iltaa ja kotimatkakin vilahti keskustelussa. Minulla oli outo olo ja varmaan posket hehkuivat, niin kuumat ne olivat. Pertti nousi ja pyysi minua kirjahyllyille katselemaan uusia niteitä, joita aina syksyisin tuli kirjaston kokoelmiin. Siellä hyllyjen välissä Pertti otti minut syleilyyn ja suuteli. Suuteli rajusti ja pitkään. Ihanaa! Hyväilimme toisiamme suudellessa ja tunsin kostuvani ja himon nousevan. Pertin kova kulli painoi häpykumpuani ja nännit olivat pakahtua halusta ja koskettelun kaipuusta. Mutta aikansa kaikella ja meidän oli irrottauduttava toisistamme, sillä meidän oli hoidettava velvollisuutemme opiskelijoiden suhteen. Sovimme vielä kellontarkan ajan seuraavalle päivälle samaan kirjaston lukunurkkaukseen.

Aamulla valmistauduin jo kotona hieman kiellettyyn kohtaamiseen Pertin kanssa. Puin päälleni aivan uudet rintaliivit ja sävysävyyn sopivat pikkuriikkiset housut. En tiedä miksi näin tein, mutta koko aamun päässäni pyörinyt treffimme oli siihen nähtävästi syynä. Laitoin silmieni meikkiä tavallista huollellisemmin ja pyyhkäisin uutta parfyymia korvieni taakse ja rintojen väliin. Mieheni nosti hieman kulmakarvojaan antaessaan suukon töihin lähtiessään, muuten aamuinen lähtörituaalimme oli normaali moi do. Lapsen vein tarhaan ja ajoin sitten työpaikalleni mielessä salainen Pertin kohtaaminen.

Istuin kirjaston lukunurkkauksen nojatuolissa selaillen jotain lehtijulkaisua, kun tunsin takaa tulleet kädet rinnoillani. Puristin vaistomaisesti käsivarteni yhteen eteeni ja tunsin huulten sipaisun korvallani. Nousin ja katselin nopeasti ympärilleni tarkistaakseni moniko näki Pertin yllättävän tempun. Onneksi oli nurkkaus tyhjä ja sain rauhassa antaa suukon Pertin suulle. Suunnistimme pienten halausten jälkeen ulos ja puistikon toisella laidalla olevaan Pertin yksikön tutkimuslaboratorioon. Pertti tiesi sen olevan tyhjä parin päivän ajan ja siten voisimme hetken olla siellä. Menimme sisään ja jätimme ulkovaatteet naulakkoon jonka luota Pertti ohjasi minut itse laboratorion kahvihuoneen puolelle. Istuimme rinnakkain siellä olevalle sohvalle ja Pertti vakuutti meidän saavan olla rauhassa vaikka koko päivän ja seuraavan yön. Ovi oli lukittu ja olimme piilossa kaikilta. Tänään olimme töistämme vapaana kaksi tuntia ja sen aioimme täällä viettää. Kerran juolahti mieleeni oma mies ja ajatus, entä jos...

Oli täysin selvillä siitä, että tiesimme tarkkaan aikomuksemme ja olihan siinä kuitenkin oma pieni jännityksensä, että miten aloittaisimme ja miten asiassa etenisimme. Pertti oli paitahihasillaan kevyesti pukeutuneena ja niin päätin minäkin keventää vaatetustani. Otin bleiserini pois ja avasin paitapuseroni nappeja. Pertti jatkoi niiden aukinapittamista ja veti paidanhelman pois hameeni vyötärön alta ja riisuen koko paidan päältäni. Minulla oli ne uudet ja kauniit rintaliivit päälläni ja niitä Pertti kevyesti hiveli ja ujutti sormensa niiden alle ja paineli paljasta rintaa. Päästin villivarsat valloilleen ja avasin vastaavasti Pertin paidannapit ja riisuin sen, tarrasin vyönsolkeen ja räpelsin sen auki. Pertti avasi hameeni vetoketjun ja ujutti hameen pois päältäni ja nousi seisomaan pudottaen omat housunsa lattialle. Olimme molemmat liki alasti, mutta ei vielä aivan. Minulla tummat stayupit, pikkuriikkiset housut ja rintaliivit. Pertillä ei muuta kuin bokserit ja sukat. Istuin sohvalla Pertin tullessa eteeni kumartuen avaamaan rintaliivien hakaset. Samalla ponnahti boksereiden sepaluksesta lihaisa kalu esiin, sen terska osoitti kohti kasvojani ja vaatimalla vaati minua ottamaan se suuhuni. Rintaliivini olivat sohvalla ja Pertti seisoi suorana edessäni kulli suuni kohdalla. Pujotin sormeni bokserien vyötärönauhan alle ja vedin ne alas Pertin nilkkoihin. Kulli kimmahti kuminauhan alta pystyyn läjähtäen vasten Pertin vatsaa. Kiersin sormeni sen ympärille ja taivutin kullin suuhuni. Se oli paksu, ei mikään mahdoton, mutta juuri semmoinen mitä rakastan. Tykyttäviä verisuonia oli sen sivuilla ja terska kireä ja kiiltävä. Alapuolelle roikkui suuri, mutta kiinteä ruskeansävyinen kivespussi. Sen kummallakin laidalla pingottui esiin kaksi tasakokoista kivestä. Otin pussin käsiini ja hiljakseni muljauttelin kiveksiä samalla kun imin kalua ja annoin syljen valua suupielestäni.

Pertin kädet olivat rinnoillani ja sormet leikkivät nänneilläni. Niiltä hän siirsi kätensä kainaloitteni alle ja nosti minut seisomaan. Suutelimme ja Pertin kulli harhaili vatsallani. Se oli ihana tunne ja pani vatsani kipristelemään halusta. Tunsin olevani aika tavalla märkä ja varmaan liukas Pertin laskiessa minut selälleni sohvalle. Hän otti pikkuriikkiset housuni pois ja levitti jalkojani, nostaen toisen stayupin peittämän jalan sohvan selkänojalle ja toisen jalka vastasi lattiaan. Olin siis aika tavalla avonainen hänen upottaessaan kasvonsa syliini. Tunsin Pertin suun märässä pillussani ja kielen sen etsiessä uusia kosketuspintoja syvältä poimuisan onkalon uumenista. Tunsin märkää valuvan alas kohti pyllyäni ja ajoittain pillusta kuului ääni kuin huokaus ilman sieltä poistuessa. Pertin hengitysilma sieltä poistui. Se oli niin märkä. Makasin silmät suljettuina ja näin ohimenevinä vilahduksina pienen perheeni, mutta tämänhetkinen hurmio työnsi ne armottomasti sivuun. En tuntenut tekeväni väärin, en juuri nyt. Ehkä tunne tulee myöhemmin.

Pertti kohottautui ja nousi itsekin sohvalle jalkojeni väliin. Suuteli rintojani ja puraisi nänniä. Pilluni odotti ja sai vieraan. Sisään upposi paksu ja kuuma patukka. Se liukui sulavasti syvimpiin kohtiin asti, nousi hitaasti ja taas työntyi pohjaa hipovaksi mielen sekoittamisen mestariksi. Oli aivan mieletön tunne ja kaiken muun poissulkeva hetken elämää. Heittelin hullunlailla päätäni kahtapuolen ja päästelin ääniä, niin suustani kuin muualtakin. Pertti huohotti ja rintakarvat olivat kosteita. Hän painoi ja minä vastasin jokaiseen työntöön. Kauan, se tuntui pikältä panolta. Olin jo melkein näännyksissä kun tunsin minulta tulevan. Pyysin Perttiä odottamaan hetken sen ohimenemiseen, sillä naiminen tuntui niin kivuliaalle orgasmin aikana. Halusin nauttia niistä ihanista ja tuskaisista kouristuksista lantiossani. Hetki oli mennyt ja Pertti jatkoi ja minä olin haljeta onnesta. Pertti painoi kovaa ja kiihtyneellä tahdilla kunnes hän tuli. Tuli valtava isku leukaani kuumaa spermaa, sitä sykki rinnoille, vatsalle ja hentoiselle karvoitukselle, jonka olin illalla trimmannut loistokkaaksi kolmioksi. Pertti laski itsensä sumeilematta päälleni ja sai osansa siitä purkautuneesta laavasta sen levitessä hänen hikiselle vartalolleen. Makasimme aloillamme hetken ja tasoittelimme hengitystämme.

Pertti kipaisi labbiksen puolelta pyyhkeitä. Hän oli polvillaan sohvan vierellä ja kuivasi minua, leuasta aina alas reisien väliin. Hän pyyhki tehokkaasti rintani ja antoi niiden nänneille hyvät pusut. Napa sai perinpohjaisen kuivauksen samoin kuin hentoinen karvakolmionikin. Pertti suuteli sitäkin ja nauroi. Hän levitti hieman häpyhuuliani ja kuivasi niiden sisäpuolet ja välilihan aina pyllyyn asti. Olin kiihkosta lähes hullu tämän käsittelyn jälkeen. Ei kotona näin ole koskaan tapahtunut.

Oli minun vuoroni kuivailla Perttiä. Se tapahtui hänen seistessä edessäni minun istuessani sohvalla polvet molemmin puolin hänen jalkojaan. Sylini oli taas avoinna. Hieroin pyyhettä Pertin rintaan johon sperma oli jo kuivahtanut. Pyyhin vatsan ja erittäin hellästi kivespussin ja kullin, sen esinahan alusen, kaikki. Pertti kumartui ja työnsi sormensa minuun ja pyöritti sitä siellä. Veti sen ulos ja vei suuhunsa. Voi kun olisin halunnut kaikkea tätä lisää.

Siivosimme huolella jälkemme ja toivoimme sohvan kuivahtavan siitä kosteasta jäljestä, joka siihen oli tullut minun pyyhkiessä märällä rätillä siitä pois minusta valuneita mehuja. Poistuimme rakennuksesta ja katosimme päärakennuksen sokkeloihin tehtyämme seuraavan kohtaamisemme ajankohdan selväksi. Sovimme, ettei se tarvinnut olla juuri äskeisen kaltainen, vaan jokin muukin tapaaminen.

Tulin kotimme pihalle ja ajoin auton katokseen. Olin hieman hermostunut, en ollut kuvitellut minulle tapahtuvan tämän kaltaista, syrjähyppyä ja uskottomuutta, mutta nyt se oli tapahtunut ja miten tässä vielä tulisi käymään. Menin sisään ja mieheni istui lapsemme kanssa keittiön pöydän ääressä valvomassa nuoren ensiyrityksiä saada lusikka oikeinpäin suuhun.
 
Viimeksi muokattu:
=) Kivoja tarinoita täällä. Ihan tuolla vanhemmillakin sivuilla.
Tähän tarinaan viitaten, näin tapahtuu. Itse en mikään lehtori ole, mutta kandi kumminkin. Koulumaailmassa olen ja himoiten katselen naismaistereita.
Mukava tarina tämäkin. :p Jospa joskus onnistun.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä