Naisen ejakulaatio

pöwwö
Tasan yhden miehen kanssa on tullut (entinen valitettavasti nyk.) Hieman aluksi hävetti kun ei tajunnut mitä olikaan tapahtunut, mutta miehen tyytyväinen ilme sai sen unohtumaan :LOL:
 
mulla
tulee ehkä kerran puolessa vuodessa nykyisen kans, mies vaan nauraa että tuliko kusi housuun, heh onpa hauskaa:/

mutta rakastajan kans nykyään tulen joka kerta tulvimalla ja se on siitä innoissaan:) ei tarvi pelätä enää
 
Tästä asiasta pitäisi puhua paljon enemmän ja antaa informaatiota erityisesti miehille, niin säästyttäisiin monesta nolosta tilanteesta ja molemmat voisivat nauttia tästä seksin lisänä.

Itse en asiasta ollut koskaan kuullutkaan, kun rakastelin erään naisen kanssa. Olimme juuri tavanneet ja se oli ensimmäinen kerta. Hän ratsasti päälläni ja sai orgasmin ja samalla ejakuloi. Hämmästyin todella kun jalkojenväli oli yllättäin täysin märkä. Varmasti kasvoistani näki, että olin ihmeissäni ja en varmaankaan näyttänyt nauttineeni, kun ihmettelin mitä se oli. Kun en tiennyt asiasta mitään niin ajattelin, että pissasiko hän päälleni. Kun näki reaktioni hän alkoi kertoa, että hän nyt on tälläinen joka orgasmin saatuaan kastuu paljon anteeksi pyytävällä äänellä. Olin edelleen hämilläni joten niin minulta kuin häneltä varmasti hävisi suurin nautinto rakastelusta ja lähdimme molemmat omiin suuntiimme. Se tuttavuus loppui siihen. Harmi, että olin niin tietämätön asiasta.

Vaimoni kanssa en ollut sitä koskaan kokenut tai huomannut. Nyt paljon myöhemmin, vaimoni on kanssa saanut ejakulaation, kun olemme rakastelleet pitempään ja kiihottaneet toisiamme. Kuitenkin se tapahtuu vain silloin tällöin. Hän voi saada montakin peräkkäistä orgasmia, mutta ne yksin eivät saa sitä aikaan.

Nautin itse siitä et hän ejakuloi ja otan sen mielelläni suuhuni jos kohdalle sattuu. Neste on todella kirkasta kuten tässä on kerrottu ei juurikaan maistu millekään. Vaimoni on välillä hämillään asiasta, vaikka olenkin vakuuttanut nauttivani siitä.

Tästä aiheesta Wikipediassa on erittäin asiallinen kirjoitus, suosittelen lukemaan sen ja kertomaan miehelle tai poikaystävälle myös asiasta. Samoin Goolesta löytyy muualtakin asiaa koskevaa kirjoittelua, joka on hyvin positiivista.

Lukekaa ja kertokaa niin säästytte ehkä hyvinkin hämmentävästä tilanteesta ja voitte partnerinne kanssa nauttia tästäkin seksin ihanuudesta. :hug: :p
 
Mä haluan ku mun mies kattoo noita ja haaveilelee googleen "Oily girl squirting and having spasms for a few minutes" opastaa naisen käyttöä ja "Girl squirting all over the floor" jopa mä kiihotun tosta ku saan imee kalua ja toivon ruiskivani kullan päälle joskus itsekin. :kieh:
 
En ole koskaan harjoitellut ejakulointia. Joitakin aikoja sitten mies sitten aloitti voimakkaan kaksisormitekniikan, eli "lypsäsi" voimakkaasti g-pisteen takaa, joka muuten tuntui taivaallisesta. Opin siinä sitten samalla rentoutumaan täydellisesti ja nauttimaan..... Pikkuhiljaa alkoi tuntua sellainen miellyttävä "paine", ihan kuin olisi hätä, mutta alempaa. Niin ja tiesin käyneeni juuri vessassa. "Paineen" tunne senkun vain kasvoi yhdessä nautinnon kanssa, ja sitten ei ollutkaan enään mitään tehtävissä, samalla kun mies sormetti sisälläni "paine" kasvoi niin suureksi, että painoin tai ponnistin hieman ja peli olikin sitten selvä, sillä paine purkautui sellaisella lorauksella että sen kyllä huomaa kuka tahansa.. No sormettamisen jatkuessa tunne pysyy yhtä ihanana, ja tavara ei näytä loppuvan kesken. Eka kerta oli aika häkellyttävä molemmille, mutta olemme moneen otteeseen puhuneet asiasta ja todellisuudessa asia "kiusaa" minua enemmän, koska sänky saattaa toisinaan olla litimärkä. Nykyään leikimme tätä leikkiä monta kertaa viikossa, ihan vaan sen takia, että se tuntuu niin vietävän ihanalta, ja on muuten ainoa tapa jolla ejakuloin ja "O" saattaa kestää useita minuutteja, tai sitten niitä vaan tulee toinen toisensa perään niin ettei pysty enään erottamaan toisistaan. Jalat ja koko alavartalo tosin on aika spagettina aina session jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mies66 ja mikvi
Hei. olen 37v mies rakastajani oli 65vuotias. Hän sai myös märkiä orgasmeja rakastellessame,enkä tiedä kauniimpaa ja ihanampaa asiaa maailmassa kuin saada suun täydeltä lemmen nektaria nuollessa häntä. Toivoisin tapaavani vielä mehukkaan naisen jota nuolla.
 
Olen itse 30 ja vakituinen rakastajani 43. Rakastajani on siinä mielessä harvinainen ihminen, koska hän ejakuloi usein ja hyvin paljon. Siis PALJON! Joskus kun oikein sille päälle satumme voi tätä nestettä tapaamisemme aikana erittyä kaiken kaikkiaan reilusti litra. Kaikki on hänelle täysin tahdonalaista. Hän on opettanut minulle, että orgasmi ja ejakulaatio on kaksi täysin eri asiaa, vaikka niin lähellä toisiaan ovatkin. Molemmat on mahdollista saada erikseen tai yhdessä. Hänellä on hyvin vahvat lantionpohjan lihakset ja tätä ejakulaatio-asiaa aikoinani opiskellessa törmäsin jatkuvasti viitteisiin koskien kyseisiä lihaksia. Oletpa sitten nainen tai mies, kannattaa niitä lantiopohjanlihaksia treenata jatkuvasti, jos haluat kokea jotain mahtavaa ja ravistavaa seksin saralla. Tätä seikkaa ei voi koskaan korostaa liikaa. Minä miehenä rakastan jos nainen ejakuloin. En ymmärrä jos sitä hävetään, kielletään tai mollataan. Jos kuulut siihen harvinaisen ryhmään, joka kykenee ejakuloimaan tai todistamaan sen tapahtumaa, nauti kaikin rinnoin tästä luonnon harvinaisesta ilmestymisestä.
 
Itse olen vähän alta kolmekymppinen nainen ja ejakuloin nykyään joka kerta, kun harrastamme mieheni kanssa seksiä. Se on itselläni suurimmaksi osaksi täysin tahdonalainen asia omalta osaltani, paitsi silloin kun mies esim. sormettaa kunnolla tai kun hän nai niin ,että osuu oikeaan paikkaan ja se tuntuu niin hyvältä ,että ejakulaatiota ei voi estää.

Ensimmäisen ejakulaationi koin pari vuotta sitten. Minulle ensimmäinen ejakulaationi oli todella hämmentävää ja noloa, vaikka mieheni vakuuttikin nauttivansa ja oli mielettömän hyvillään siitä, että naisena moiseen pystyin. Aluksi tulin vain silloin tällöin. Täällä joku kirjoitti siitä "paineen" tunteesta. Monesti ennen ejakulaatiotani tunsin juuri tällaista painetta, mutta estin itseäni menemästä sen paineen kanssa loppuun saakka. Tämä paineen tunne on ollut mukana seksissä jo exänikin aikoina, mutta joka kerta painoin jarrua ja O saattoi jäädä saamatta. Se "paine" tuntui jotenkin pelottavalta, mutta kun opin rentoutumaan ja annoin mennä täysillä niin tuloksena oli tämä naisen ejakuloiminen.

Nykyään vaan harmittaa se, että lakanat todellakin tulevan litimäriksi jos emme käytä alla esim. pyyhkeitä ja silloinkin saattaa kosteus mennä pyyhkeistä läpi. Toisinaan olen miettinyt ,että onkohan olemassa mitään keinoa, jolla ejakuloimisen saisi loppumaan? Toki voin taas alkaa harjoittelemaan sitä "jarrun painamista" mutta seksistä menee sitten se ilo, kun joutuu jarruttelemaan omaa nautintoaan.
Itse en nauti siitä kosteudesta yhtään, mutta se O tuntuu niin hyvälle/ paremmalle ejakulaation kanssa, kuin ilman.
 
Mikä sen ihanampaa kun on suu sexsissä ja saatuntea kun nainen antaa nesteet suuhun ja saa maistaa sekä niellä
Yhdynnän jälkeen kun on purkautunut naisen sisälle ja sen jälkeen on suus exsissä on myös ihanaa
Tuo on myös ihana kun saa olla kulta suihkun alla sillein et nainen on hajareisin suun kohalla saa tuntea kuinka kultainen suihku virtaa suuhun ja kasvoille
 
Näitäkin tulee meillä silloin tällöin. Sormeilemalla, kielihoidolla tai takaapäin.... Välillä kastuu lakanat, lattia, olohuoneen sohva, nilkoissa olevat housut molemmilla, minä alla, jne...

Olen aina ylpeä kun saan vaimoni suihkuamaan nautinnosta. Suuseksissä ja sormipuuhissa nielen mitä annetaan :p. Miehenä tunnen syvää tyydytystä kun saan oman rakkaan ihan sekaisin nautinnosta. Puoliso on pari päivää tällaisen jälkeen pelkkää hymyä ja iloista mieltä :)!
 
tulee ehkä kerran puolessa vuodessa nykyisen kans, mies vaan nauraa että tuliko kusi housuun, heh onpa hauskaa:/

mutta rakastajan kans nykyään tkustannukset naamalljoka kerta tulvimalla ja se on siitä innoissaan:) ei tarvi pelätä enää
Moi . Lipsuttaja täällä. Mä rakastan squrtaavia naisia ja ihmettelen miten jotkut miehet on niin idiootteja ettei tajua naisen biologiasta mitään...luulee että naiselta tulee kuset naamalle! Minä rakastan sqirttaavia naisia ja paras kokemukseni on kun ottaa tuopin käteen ja täyttää sen pillumehulla ja sitten juodaaaann...!!!!
 

Yhteistyössä