naisen elin ei ole aunis

hei!


mieheni sanoi, että naisen pims. ei ole maailman kaunein elin. sanoi myös, että, ei halua katsoa alapäätäni. ei saa kuulemma siitä mitään ylimääräisiä fiiliksiä. sanoi, että katsominen on epämiellyttävää ja noloa. olin aina hieman ounastellut asiaa, kun koskaan ei ollut katsonut.

mieheni tekee käsillä, suulla ja vehkeellään kaikkensa, että saan orkkuja sarjana. jaksaisi vaikka kuinka pitkään. harrastamme seksiä monta kertaa päivässä. olemme oleet yhdessä kaksi vuotta. voisin harrastaa saksiä miten paljon tahansa. mieheni sanoo, että olen kuin seksin jumalatar.

minusta tuntuu, että seksuaali-identiteettini on täysin murrettu. miten voi sanoa ihmiselle jota rakastaa ja haluaa, että sen tietty ruumiin osa on epämiellyttävä katsella. olen nauttinut täysin kropastani. pidän hoikasta ja erittäin kurvikkaasta ulkomuodostani. minusta olisi ihanaa, jos mies katselisi kun vaikkapa masturboin, ihan vaikka vaan esileikki tarkoituksessa, en niinkään tuottaen itselleni orkkuja.

koen, että rintani ovat todella hyvät. ihanan isot ja täyteläiset. mies sanoi olevansa peppu-mies ja katselevansa mielummin takapuoltani. siitäkin murennuin.

toki mieheni saa tykätä eri asioista kuin minä, mutta olen aivan totaalisen #&%?$!* asioista, joita hän sanoi. minusta tuo on liian rehellistä. toistaalta hyvä, että tiedän hänen mielipiteensä.

tämän hetkinen tunne on se, että en enää ikinä voi nauttia (ainakaan) hänen kanssaan kropastani. häpeän alapäätäni. vaikka minusta se on kaunis.

minusta hänellä on niin kaunis vehje ja minusta on ihana katsella sitä. nautin hänen fyysistä ominaisuuksistaan täysin täydellisesti. en oikein voisi kuvitella harrastavani seksiä, jos en voisi katsoa mieheni elintä.

aika pienistä jutuista tämä seksuaalinen itsetunto on kiiinni. olen täysin murentunut. tuntuu, että vain ulkopuolinen rakastaja voisi paikata minut.
haluaisin tuntea itseni hyväksytyksi. minulla nyt vain sattuu olemaan naisen sukupuolielimet. tuntuu ihan siltä, jos sanoo naisen elimestä noin, vihaa, halveksii, haluaa alistaa naisia.

miehet: onko normaalia, että mies kokee naisen alapään "ei maailman kauneimmaksi elimeksi"?

naiset: koetteko miesten vehkeet rumiksi?


 
En ole niin rumaan piluun koskaan törmännyt, että en olis halunnut sitä katsella, hyväillä ja suudella. Pilut ovat yksilöllisiä ja kauniita minun mielestäni. Viime aikoina olen vaan niin vähän ja harvoin päässyt pilun kanssa tuttavuutta hieromaan. Nyt tekee mieli niin maan perusteellisesti... :p :p :p :p
 
oma p.illuni ei ole koskan ollu kaunis. häpyhuuleni ovat aina olleet aika rujot ja erikokoiset. nyt on lapset repineet...

mutta mielestäni p.illu yleensä on kaunis. ei ne anorektiset mitä on por.nofilkoissa mutta notmaalit tavallisten naisten vehkeet..


ja mielestäni omalla miehelläni on maailman kaunein k.yrpä. kun ajattelen kuinka kaunis se on, haluaisin ottaa häneltä suihin..
 
ei ne kauneus arvot
vaan sisin (sielu)han se on tärkeintä. se että haluaa työntää mulk.kunsa jonneki ja se tuntuu kivalta ja on kivaa ja jnejne, ei silti mun mielestä tee naisen värkeistä läheskään yhtä komeita ku miehen. mielipideasia, mutta tää o mun mielipide.
 

Yhteistyössä