Naiset kertokaa!

Minua kiihottaa ajatus et näkisin joskus kun vaimo harrasta "omakivaa", mut hän hermostuu heti kun otan sen puheeksi.Olen kerran yllättänyt hänet.... puuhailemassa, ja en ole koskaan ollut hänelle siitä vihainen.Mistä moinen käytös?
 
Kun sais tänkin osion yhtä vilkkaaks ku "mitäs nyt"-puolen... :p

No, mä sit vastaan ekaks...
Tulee nyt mieleen omakohtaisesti tällanen käytös ajalta jolloin olin vaan niin ujo etten uskaltanu antaa itestäni ihan noin paljoa toiselle. En koskaan voinut kuvitellakaan että oisin masturboinu miehen edessä! Se oli sellasta itsensä suojelua varmaanki, ettei antanu ihan kaikkee itestään toiselle.
Seksi on aina kiinnostanut, mut kaikkee en pystyny kuiten tekeen mitä fantasioissani tein. Mies kyl pyynnöstäni runkkas itteensä, mut mä en vaan pystyny sit ite kuiten tekeen samaa.

Mulle piti vissiin tulla ikää vähän lisää ja luottamus omaan kumppaniin on kokonaisvaltasta, et nyt mä kyl jo tykkään nauttia miehen kans yhdessä. Ja uskallan myös pyytää miestäni tekeen spontaanisti sitä mikä tekee hyvää; Ja uskallan myös antaa miehelle nautintoa antamalla sen katsoo...

En mä tiedä oppiiko kaikki naiset näyttään miehelle kaikkee, ei varmaankaan.

Saako sun naises orgasmin sun kans? Miten sä annat sen sille? ;P
 
Minä uskon, että kaikki hauska ja nautittavuus seksielämässä on ihmisistä karsittu vuosisatoja sitten ja sen saatossa tiukan ja ankaran uskonnollisen kasvatuksen seurauksena. Kirkko on luonut lait ja säännöt. Se on uhkaillut ja peloitellut.
Nyt on vaikeata irrottautua ja vapautua. Muistellaanpa vaan vanhempiemme, koulun ym. varoituksia.

Kaikkihan haluaisivat riemullista rakkauselämää, mutta useimmissa meissä on vielä pelko ja synnintunto voimakkaana.

Koittaisi vaan aika vapautumisen!
 
m38
Minua kiihottaa ajatus et näkisin joskus kun vaimo harrasta "omakivaa", mut hän hermostuu heti kun otan sen puheeksi.Olen kerran yllättänyt hänet.... puuhailemassa, ja en ole koskaan ollut hänelle siitä vihainen.Mistä moinen käytös?

vaimo kyllä ihan avoimesti tyydyttää sillointällöin itsensä sängyssä. Kysyy ensin multa asiasta ja sitten rupeaa hommiin. Minua se ei häiritse sillä usein kiihotun siitä itsekin ja teen samaa sitten itselleni. Ja toki vaimoni lauetua jos en itse ole vielä valmiina niin pääsen "liukkaille" saman tien. Minun mielestäni tämä toimii meillä mutta kaikki eivät varmaan sitä hyväksy / kehtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: HraHuu ja Saraella
Vaimoni saa joka kerta orgasmin kassani.Tyyli on hyvin perintein hän odottaa selälään et hyväilen häntä..... sit vään sisään..... ja siinä on.
Sikäli, kun tämä ei sattumoisin olisikaan provo (vaikka muutama juttu siihen viittaakin), sanotaan nyt vaikka näin:

Voin olla kovin väärässäkin, mutta niin harva nainen saa yhdynnässä emätinorgasmin, että epäilen sinua huijattavan. Etenkin, jos todella väität, että _joka_ kerta.

Oletko koskaan kysynyt, mistä vaimosi pitäisi? Yrittänyt tehdä asioita eri tavalla? Jos vaimo ei oikeasti saakaan takuutyydytystä ja keskustelu on muotoa "mitä mies haluaisi" ei se ainakaan edistä seksielämää millään tavalla.

Oletko koskaan ottanut vaimoa kädestä ja yrittänyt ohjata häntä edes silittämään sinua? Auta ihan fyysisesti, jos hän ei osaa/uskalla muuttaa tapojaan. Noin pitkän ajan jälkeen on vaimolle henkisesti tosi vaikea lähteä tekemään muutosta itsessään.
 
Hankalaahan se on alkaa seksistäkään puhumaan, jos mistään muustakaan ei oikein osata keskustella.

Onko teillä muuten läheisyytä, eli huomioitteko toisianne ihan arkipäivässä, halaatte ja suukottelette ihan ohimennen, katsotte leffaa sylikkäin, ym? Itse ainakin tarvitsen sen tunteen, että mieheni välittää minusta muulloinkin kuin vain silloin kun panettaa.

Miten olisi pitkä seksiviikonloppu yhdessä? Lähdette jonnekin, pois arkikuvioista, jonnekin jossa voitte rauhassa keskittyä toisiinne? Jos se keskusteluyhteys siitä aukeaisi -ja taivaat sitten sitä myöten?
 
Pakko kommentoida tätä. Siis onko sulla ihan tutkittua tietoa tuosta, että vain harva? En usko nimittäin olevani siinä suhteessa harvinaisuus ;)
Kyllä siitä on ihan tutkittua tietoa olemassa, kaivelepa vaikka Googlesta. Klitorisorgasmi on monen helpompi saavuttaa.

Ketjun aloittajan ongelmaan epäilen kovasti syyksi keskinäisen luottamuksen puutetta. Ainakin, jos tyyppi on kotonaan yhtä "suora ja avoin" kuin tällä palstalla.

http://kaksplus.fi/keskustelu/tunteet-ja-ihmissuhteet/seksi/2026922-mita-teen/ Tuossa linkissä löytyy ap:n kirjoittamana esim. tällaista: "en ole ihan tyytyväinen parisuhde seksiin,haluaisin keskustella vaimon kassa asiasta, avoimesti, rehellisesti.. mut hän sanoo et meillä on kaikki hyvin.Han on Ns. lahna vaimo.

Narsisti vaimo on narsisti eikä ansaitse mikään laista miestä!"

http://kaksplus.fi/keskustelu/tunteet-ja-ihmissuhteet/seksi/2010253-kylla/
Täällä taas näin: "Tekee vierasta mieli et taidan hommata vakiseuraa.Vaimo Huutaa pääpunasena ja lihoo silmissä"

Jos se vaimoparka on jo muutenkin ahtaalla ja hänen on annettu ymmärtää, että hän on liian estynyt, kuka hitto ehdottaa siinä kohtaa lisäväkeä samaan sänkyyn? "Kaipaisin vaihtelua seksiin,ja olen ehdottanut lähes kaikkea mut vaimoa ei kiinnosta.Itse haluaisin parin vaihtoa/ ryhmäjuttua. Vaimollani ei ole ollut muita seksi kuppaneita kuin minä, ja olen ajatellut et ihme on jos ei missään elämän vaihees rupee vieras kiinnostaa." Tuo viimeisin lainaus siis täältä: http://kaksplus.fi/keskustelu/tunteet-ja-ihmissuhteet/seksi/2005859-valjahtynyt-suhde/

Varsinkin tuo viimeinen lausahdus särähtää korvaan: "ihme on, jossei missään elämän vaihees rupee vieras kiinnostaa." Ethän Jope hitossa ole sanonut tuota kotona ääneen? Se meinaan kuulostaa vaimon korviin siltä, ettei hän riitä ja pettäminen on sinun puoleltasi enää vain ajan kysymys.Toivottavasti olet avautunut näin negatiivisesti vain tänne, etkä siellä kotosalla, en meinaan ihmettele yhtään, ellei vaimo halua jakaa kanssasi asioita kovin helpolla.

Toisaalta yläoleva on kovin hämmästyttävää, kun ottaa huomioon, että sama kaveri on kuitenkin onnistunut kirjoittamaan myös tämän pätkän, jossa on enemmän tunnetta: "Jos kysyn vaimolta hänen toivestaan, haluistaan, mitkä asiat saa hänet syttymään ei tule vastausta.Itse kaipaisin sellaista parisuhdetta, jossa pystys keskustelemaan avoimesti,rehellisesti, fantasioista, toiveista, mistä kumppani pitää, mikä tuntuu hyvältä, ja sit ajautua kiiihkeään seksiin.Miehenä haluaisin myös hellyyttä naisen kosketusta, ihan toisenlähellä olemista.Mikään ei riitä..... ei vaikka joka päivä on ruoka valmiina kun vaimo tulee töistä kotiin....Ja sit minä hirvessä puuttessa panen.... ja vaimo saa orkkuja....Haluaisin pitkän molemmin puolisen esileikin, ja sit vasta kunnon pano.Sitäkään vaimo ei pidä jos kehun hänen pipsaansa...Eikä koskaan ole sanonut minule et rakastan sinua."

Tuon viimeisen pätkän on kirjoittanut aivan "eri mies" kuin nuo muut pätkät, kumpi oikein olet?
 
Kyllä siitä on ihan tutkittua tietoa olemassa, kaivelepa vaikka Googlesta. Klitorisorgasmi on monen helpompi saavuttaa.
Helpompi, joo. Ehkei vaan kaikki pienet osatekijät osu kohdalleen, jos ei saa? Jos esim. tekemättömät kotityöt painaa mieltä, niin yksistään jo se riittää pilaamaan mahdollisuudet virittäytyä orgasmiin. Eli sinänsä orgasmiin on kyllä edellytykset ja mahdollisuus, mutta joku ulkoinen tekijä sen estää.

Jos se vaimoparka on jo muutenkin ahtaalla ja hänen on annettu ymmärtää, että hän on liian estynyt, kuka hitto ehdottaa siinä kohtaa lisäväkeä samaan sänkyyn? Varsinkin tuo viimeinen lausahdus särähtää korvaan: "ihme on, jossei missään elämän vaihees rupee vieras kiinnostaa." Ethän Jope hitossa ole sanonut tuota kotona ääneen? Se meinaan kuulostaa vaimon korviin siltä, ettei hän riitä ja pettäminen on sinun puoleltasi enää vain ajan kysymys.Toivottavasti olet avautunut näin negatiivisesti vain tänne, etkä siellä kotosalla, en meinaan ihmettele yhtään, ellei vaimo halua jakaa kanssasi asioita kovin helpolla.
Ehkä pahin mahdollinen keino tappaa seksielämä, tuo uhkailu. Saattaa vaimo vielä antaa, mutta en kyllä ymmärrä, kuinka siinä tilanteessa pystyisi nauttimaan täysillä, kun takaraivossa jyskyttää ajatus siitä, että pitää antaa ettei mies toteuta uhkauksiaan lähteä vieraisiin!

Toisaalta yläoleva on kovin hämmästyttävää, kun ottaa huomioon, että sama kaveri on kuitenkin onnistunut kirjoittamaan myös tämän pätkän, jossa on enemmän tunnetta: "Jos kysyn vaimolta hänen toivestaan, haluistaan, mitkä asiat saa hänet syttymään ei tule vastausta.Itse kaipaisin sellaista parisuhdetta, jossa pystys keskustelemaan avoimesti,rehellisesti, fantasioista, toiveista, mistä kumppani pitää, mikä tuntuu hyvältä, ja sit ajautua kiiihkeään seksiin.Miehenä haluaisin myös hellyyttä naisen kosketusta, ihan toisenlähellä olemista.Mikään ei riitä..... ei vaikka joka päivä on ruoka valmiina kun vaimo tulee töistä kotiin....Ja sit minä hirvessä puuttessa panen.... ja vaimo saa orkkuja....Haluaisin pitkän molemmin puolisen esileikin, ja sit vasta kunnon pano.Sitäkään vaimo ei pidä jos kehun hänen pipsaansa...Eikä koskaan ole sanonut minule et rakastan sinua."
Omassa parisuhteessa oltiin myös pisteessä, jossa mies uhkasi lähteä vieraisiin. Ja se pahensi tilannetta entisestään. Onneksi saimme keskusteltua asiat halki. Kerroin, kuinka ahdistaa kun kaikki miehen teot tuntuvat olevan vain sitä, että kun hän tämän tekee, olen velkaa nainnin. Hiljalleen arkiaskareet, pienet huomaavaiset teot ja huomionosoitukset muuttuivatkin sellaisiksi, ettei ne minusta tuntuneet enää ahdistavilta, ettei minun tarvitse olla heti valmiina vaan nämä tekemiset ovat ihan vilpittömiä ja saan ottaa aikani. Voidaan halata ja suudella eikä se muutu heti kiimaiseksi kopeloinniksi jne. Siitä lähtivät meidän suhteen solmut aukeamaan. Kun olo ei ole ahdistunut niin siihen orgasmiinkin voi heittäytyä vapaasti :)
 
Onko vaimosi ollut samanlainen (siis ei ole halunnut puhua näistä) koko yhdessäolonne ajan?

Jos on, niin varmasti hän on kuvitellut kelpaavansa sinulle sellaisena, koska olet hänen kanssaan yhteen halunnut ja yhdessä ollut. Eihän kenenkään kanssa voi yhteiselämää alkaa sillä ajatuksella, että hänet voi tulevaisuudessa muuttaa mieleisekseen.

Jos ei, niin mikähän on naisen muuttanut? Ellei sinulla konstit ja jaksaminen riitä niin kai siinä on vakavasti mietittävä, onko järkeä jatkaa yhdessä. Ja siis todellakin tarkoitan, että jos vilpittömästi on kokeillut puhua, kertoa omat tunteensa, jne. eikä syytellyt tai uhkaillut.
 
Vaimoni on ollut koko ajan samanlinen.

Jotenkin tulee sellainen olo et minua on käytetty hyväsi.
Minusta nämä kaksi lausetta eivät oikein sovi yhteen. Kuinkas hän on sua hyväksikäyttänyt, kun on heti alkuun näyttänyt, millainen on, eikä ole siitä miksikään muuttunut? Kuvittelitko tosiaan, että muokkaat neitsyestä itsellesi sellaisen naisen kuin haluat, vai miksi sä koet hyväksikäytetyksi tulleesi..?
 
Hehe, mulla oli vähän aikaa sellanen rakastaja joka tuli tosi nopeesti (n. 5 min). se väitti että sen vaimo ehtii tossa ajassa saada orgasmin "joka kerta".
En kyllä ole ikinä kuullut noin nopeasta naispuolisesta "ampujasta" - varsinkaan emätinorgasmin puolella.
Uskon että vaimo on hyvä näyttelijä ja mies täynnä itserakkautta.
Kyseinen mies on nykyään enää vain "kaveri". se varmaan tajus ettei se saa mua oikeen innostumaan...
 

Yhteistyössä