Naiset, montako saatte peräkkäin?

xxx
Niin siis te jotka saatte useampia o.rkkuja peräjälkeen, kuinka monta?
Ja kuinka pian peräkkäin?
Luulin että olisi aika mahdotonta saada kolme oota peräkkäin noin vartin sisällä, mutta ei ollutkaan!
Huh sentään mikä kokemus =)
 
nainen noin40
Olen saanut monta kymmentä peräkkäin 1-2 tunnin aikana.
50-60 pääsee ,jos ottaa asian maratoonina.

En vaan jaksa tuon enempää,olisi mahdoliista saada loputtomiin..
niin kauan kuin jaksaa..

nainen on siitä ihmeellinen otus..

Nuorempana en tähän pystynyt,mutta nyt erittäin aikuisena naisena
kyllä.Vaatii täydellistä rentoutumista ja mielentyhjennystä kaikesta
muusta kuin seksitä. Minulle tärkeää on päästä lähes transsiin ja
sitten onkin oikeesti jo vaikeaa päästä "rannalle",

vaan..himo saattaa ottaa valllan,addiktio voi jäädä päälle joksikin aikaa,
ja ei tule mitään töistä eikä mistään muustakaan, paitsi seksistä...

Tutustuttuani 7 chakran seksioppiin,joka perustuu jossain määrin
tantraan , onnistuin saamaan orkkuja niin monta,kuin vain voimat
riittävät.

Minulle riittää normaalisti noin 3-10 kertaa tunnissa,riippuen voimavaroistani.

=)
 
no joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 21:09 nainen noin40 kirjoitti:
Olen saanut monta kymmentä peräkkäin 1-2 tunnin aikana.
50-60 pääsee ,jos ottaa asian maratoonina.

En vaan jaksa tuon enempää,olisi mahdoliista saada loputtomiin..
niin kauan kuin jaksaa..

nainen on siitä ihmeellinen otus..

Nuorempana en tähän pystynyt,mutta nyt erittäin aikuisena naisena
kyllä.Vaatii täydellistä rentoutumista ja mielentyhjennystä kaikesta
muusta kuin seksitä. Minulle tärkeää on päästä lähes transsiin ja
sitten onkin oikeesti jo vaikeaa päästä "rannalle",

vaan..himo saattaa ottaa valllan,addiktio voi jäädä päälle joksikin aikaa,
ja ei tule mitään töistä eikä mistään muustakaan, paitsi seksistä...

Tutustuttuani 7 chakran seksioppiin,joka perustuu jossain määrin
tantraan , onnistuin saamaan orkkuja niin monta,kuin vain voimat
riittävät.

Minulle riittää normaalisti noin 3-10 kertaa tunnissa,riippuen voimavaroistani.

=)
sulla on ollu ihan oma totuus ja seksielämä täällä palstalla aina. dildoja joka reikä pullollaan, himot kuin orilla jne. sun kirjoitusten perusteella tulee valitettavasti mieleen josko se sun kolmikymppinen orisi käyttää sua vain hyväkseen ja hakee erikoispervoseksiä sulta ja tunteet sitten muualta. toivottavasti vain ei ole oikeesti näin, näin sivullisesta sen miehen tavat kuulostaa pikkasen oudoilta. ja kirjotithan itekkin, että kaipaisit jo normaalia seksiä ja hellyyttä.

 
seksisulotar
Kyllä mulla siis orkkuja tulee vähintään 15, yleensä viiden sarjoissa. Aivan järisyttäviä. Osaksi orkkukoneen maineestani johtuen miehet himoitsevat minua suunnattomasti ja olen heille varsinainen seksin ylipapitar ;-)

Toinen hyvä asia sarjaorkuissa on se, että taidon ansiosta lootukseni on piukeampi kuin seitsentoista vuotisella neitsyellä sekä vatsani on litteä kuin pyykkilauta. Orgasmihan kuluttaa kaloreita.

Onneksi vielä viidestä lapsesta huolimatta seksielämäni on loistavaa ja mieheni sekä rakastajani palvovat maata, jolla kävelen.

Vaviskaa, te kurjat ja tylsät yksiorkkuiset!
 
Iso O
Voin todella allekirjoittaa, että kun Orgasmeja - niin, todellakin isolla o:lla - saa sellaisen 10 päivässä vähintään, ovat vaaginan lihakset Elämän Kunnossa.

Minulla peräkkäin tulevia orgasmeja on yleensä noin 6-8, mutta jos harrastan kaksi tai kolme kertaa seksiä päivässä, jälkimmäisissä yhdynnöissä on vähemmän orgasmeja kuin ensimmäisessä.

Orgasmin salaisuutena on se, että kuivaan lemmenelimeni huolellisesti ennen yhdyntää. Näin saamme molemmat parhaimman tuntuman.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 23:28 seksisulotar kirjoitti:
Kyllä mulla siis orkkuja tulee vähintään 15, yleensä viiden sarjoissa. Aivan järisyttäviä. Osaksi orkkukoneen maineestani johtuen miehet himoitsevat minua suunnattomasti ja olen heille varsinainen seksin ylipapitar ;-)

Toinen hyvä asia sarjaorkuissa on se, että taidon ansiosta lootukseni on piukeampi kuin seitsentoista vuotisella neitsyellä sekä vatsani on litteä kuin pyykkilauta. Orgasmihan kuluttaa kaloreita.

Onneksi vielä viidestä lapsesta huolimatta seksielämäni on loistavaa ja mieheni sekä rakastajani palvovat maata, jolla kävelen.

Vaviskaa, te kurjat ja tylsät yksiorkkuiset!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Sori hmph. Kerään itseni lattialta ja poistun takavasemmalle :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 12:38 et viittis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 11:55 MiesHKI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 08:00 Hani77 kirjoitti:
Kertokaas miten niitä noin paljon saa??? Mä kun saan yleensä yhden :ashamed:
Mä voin tulla näyttämään :) :p
Et sit millään viittis näyttää mullekkin ;)
No tottahan toki mä viitsin :p :whistle:
 
Hani77
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 11:55 MiesHKI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 08:00 Hani77 kirjoitti:
Kertokaas miten niitä noin paljon saa??? Mä kun saan yleensä yhden :ashamed:
Mä voin tulla näyttämään :) :p
Kiitos vaan tarjouksesta, mut voit näyttää tolle mun miehelle miten se toimii... :kieh: :kieh:
 
Mä lopetin laskut seitsemän jälkeen, kyllä niitä tais tulla vielä pari lisää. Mä onnistun saamaan noita sarjoja kun mieheni nuolee mua ja ensimmäisen jälkeen ei lopeta vaan pitää vaan lujasti kiinni ja jatkaa. Aikaakaan ei kovin kauaa mee, koska parin ekan jälkeen ne tulee paljon nopeammin ja helposti. Ainoo huono puoli on et fyysisesti oon ihan piipussa jo neljännen jälkeen, joten voitte arvata millainen olo on noin monen jälkeen, ei välttämättä mikään ihana ja euforinen, ennemminkin turta, äärettömän väsynyt, aivan märkä hiestä ja sydänkohtauksen partaalla. Joten mieluummin tykkään vaikka kahdesta kieliorkusta ja sen jälkeen heti rakastelusta niin jaksaa olla skarppi ja mukana juonessa. niin eikä ne oo voimakkuudeltaan enää samaa luokkaa neljännen jälkeen ku ihan ekat. Joten joko mulla on huono kunto, väärä tekniikka (siis kun en mitään tantroja hallitse ainakaan vielä) tai sitten me ihmiset ollaan vaan erilaisia mieltymystemme kanssa. Mulle liika on liikaa :ashamed:
 

Yhteistyössä