naiset! oletteko harrastaneet seksiä veljesten kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja sunsex
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
sunsex
kertokaa naiset/tytöt oletteko harrastaneet seksiä kahden tai useamman vejlesten kanssa? jos olette niin miksi? erikseen vai jopa kimpassa miltä tuntui? olivatko komeita? oliko isot kullit? haluaisitteko uudestaan?...
 
AILA
kertokaa naiset/tytöt oletteko harrastaneet seksiä kahden tai useamman vejlesten kanssa? jos olette niin miksi? erikseen vai jopa kimpassa miltä tuntui? olivatko komeita? oliko isot kullit? haluaisitteko uudestaan?...
Olen harrastanut. Olin silloin 22v. Serkkupoikien 20v ja 18v kanssa oltiin autoajelulla. Tilanne kehittyi vaan niin, että molemmat serkkuni kiihottuivat minusta. Armeijakundi oli upean näköinen, ja bodarilihaksinen pitkätukkainen pikkuveli oli tosi komee ja söpö rakastaja. Molemmat saivat vuoromperään sekä suuhoitoa, että nussia oikeesti. Tuntu aivan upeelta ottaa toiselta suihin kun toinen jyysti takaapäin oikein jumalattomalla kullilla. Molempien kalut ovat aivan ihanan mahtavia ja kestivät pitkään, ennenkuin laukesivat. Sitten vaihdettiin asentoa ja paikkoja ja eikun uusiksi. Parin tunnin autoajelulla sain useita orkkuja. Sinä kesänä oltiin useita kertoja kolmestaan sekstailemassa. Se oli ihanaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kikka...
kertokaa naiset/tytöt oletteko harrastaneet seksiä kahden tai useamman vejlesten kaisoonssa? jos olette niin miksi? erikseen vai jopa kimpassa miltä tuntui? olivatko komeita? oliko isot kullit? haluaisitteko uudestaan?...

Mulla nuoremalla veljellä rupes seisoo, en muista minkä ikänen oli. Harrastettiin useinkin kun teki hyvää. Nyt on oma mies halun välillä olla veljen kanssa sängyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä