Naiset sormeiletteko töissä?

  • Viestiketjun aloittaja M.
  • Ensimmäinen viesti
Niina
Pakko on aina välillä sormeilla ei pysty muuten keskittymään työntekoon. Tää kerran kuussa toistuva kiimaviikko pitää päällä hirveen pakotuksen jalkovälissä. Onneksi ei tarvitse kauaa sormeilla kun tulee O. Omassa huoneessa, toivoen ettei ketään ""tupsahda"" huoneeseen.
 
Entäs minä
Kun ajelen pimpasta karvat niin se saa minut ihan sekaisin ja jo siinä tulee eka orkut. Oma sileä , pehmeä pimpsani pitää minut kiimassa kun mies on ihan hönttinä sen perään ja jo ajatuskin miten se nuolee ja panee tekemään häijyä kostuttaa minut niin, että jos pikkusenkaan sormeilen vielä niin laukeen takuulla.
 
Anabola
Nyt tuli kyl kymysys oikeena päivänä..vastaus on myönteinen :) eikä vaan sormeilu vaan hinkaus ja hively ihan koko ""matkalta"" (tuleekohan tost lisäpisteitä..),entä siitä ku työnantaja vielä ""hyvänhyvyyttään"" maksaa palkan ahertamisesta :))
 
Kukkaselle
Upea työpäivä Sinulla . Voiko sinne surisevan tuoda , vai pitääkö se liikaa ääntä. Minä ainakin ""kättelyn jälkeen nukahdan autuaasti . Punainen lamppu ovenpielessä pysäytti herättäjät . Hieno vartin nokonen , jos vaan oli varautunut jälkien siivoamiseen .
 
Jussi
Tuli tässä mieleeni eräs kokemus opiskeluajoilta. Olin työharjoittelussa yhdessä isossa firmassa ja pomoni oli noin nelikymppinen nainen. Minun pieni työkopperoni oli hänen työhuoneensa 'eteisessä', eli pomon huoneeseen kuljettiin minun työtilani kautta.

Kerran olin ollut aamupäivän poissa ja tulin sitten vasta iltapäivällä töihin. Pomon ovi oli kiinni, mikä oli hyvin epätavallista. Tein kaikessa rauhassa hommia, kun sitten pomo jossakin vaiheessa avasi oven. Menin saman tien kysymään häneltä jotain juttua ja näin pomon aika mielenkiintoisen näköisenä: naama aivan punaisena ja hikisenä ja paita repsotti jotenkin hassusti. Mitähän lie puuhaillut...
 
Nimetön
Nytkin on sormi märkänä ja ihanan tuoksuinen. En vielä lauennut, joten jatkan pian. Ei haittaisi vaikka komea kollegani tulla tupsahtaisi ovesta sisään, haistaisi ilmassa leijailevan lämpimän pillun tuoksun, naksauttaisi oven lukkoon, tarttuisi minuun takaapäin, hengittäisi niskaan kiimaista hengitystä ja suutelisi jännittynyttä niskaani.. Hän nostaisi vähän hamettani, vetäisi alushousuja alaspäin ja työntäisi hitaasti kuuman ja kovan kyrpänsä turvonneeseen, tuoksuvaan ja kosteaan pilluuni. Rytmikkäästi vetelisi isoa kaluaan aivan pillun perukoille saakka. Tulisin hetkessä, mutta hän vain himokkaana jatkaisi intensiivisiä työntöjään. Saisin toisenkin orgasmin yhtä aikaa hänen kanssaan, aahhh! Siinäpä vasta piristystä työpäivään...
 
n29
... niin sitä piti tässä ruokatunnin hiljaisuudessa hiukan sormettaa omassa työpisteessä ;) Ehkäpä tällä kestän iltaan ja oman mieheni käsittelyyn.

Oikein hyvää työpäivää kaikille :)
 
n29
Kieltämättä nämä jutut saavat kostumaan... pakko varovasti hyväillä housujen päältä ;)

On sitä kohta käytävä naistenhuoneessa tekemässä ""hiukan"" enemmänkin! Vielä muutama tunti mieheni kotiin tuloon, ei jaksa muuten.
 

Yhteistyössä